- Ikä
- 42
En löytänyt aiheeseen liittyvää threadia joten pistetään sitten uusi pystyyn.
Varsinkin kisaamisesta kiinnostuneet, käykääpäs katsomassa tätä sivua: http://www.hardfitness.com. Ihan hirmuisen paljon tietoa kisavalmisteluista, ravinnosta, treenistä yms. tuolla magazinessa ja paljon kisakuvia competitions-osiossa. Kuvia tutkimalla yritän kehittää omaa fysiikkasilmää... niin että oppis näkemään, mitä ne tuomarit ehkäpä haluaa nähdä. Olen kans suurella mielenkiinnolla viime päivät lukenut artikkeleita artikkelien perään, kun ei kerta muutakaan opiskeltavaa tällä hetkellä ole.
Usein täällä on ollut kysymyksiä myös siitä, miten vaparia kannattais lähteä harjoittelemaan jos ei ole mitään pohjaa. En itse osaa vielä yhtään mitään, mutta oon yrittänyt netistä kaivaa tietoa mitä pitäis alkaa tekemään jos se vapari kiinnostaa. Siinä on hyvänä apuna ollut tämä sivu.
Onkos teillä muilla mitään lempisivuja aiheeseen liittyen (muita kuin Pakkis ;))? Tietääkö kukaan, mistä vois löytää vaparivideoita netistä? Muutamia olen googlen avulla onnistunut löytämään, mutta ehkäpä jossain on sivu jossa niitä ois enemmänkin...?
------------------------------------------------
EDIT: Tässä linkkilistaa hiukan helpommasti luettavassa muodossa:
Lehtiä, yleisiä tietopakettisivustoja, kisaraportteja yms:
-Hard Fitness - kisaajien profiileita, kuukausittainen e-magazine, todellakin HARD fitness!
-Serious About Fitness - Kanadan fitness-skenen nettilehti
-Oxygen - kaikkien fitness-tyttöjen suosikkilehden kotisivu :haart:
-Graphic Muscle - kattavat tuloslistat, paljon kuvia, audioraportteja
-GeneX - Contest reports
-HardBodyRadio - audiohaastatteluja (mm. Jenny Lynn, Davana Medina)
-FitSights.com - kilpailijarankingit, kisablogi, profiileja yms. paljon kivaa
-HardBody.com - tulee ilmeisesti joskus olemaan vielä hyvinkin kattava sivusto, vielä kesken
Vapaaohjelma-aiheisia sivuja/artikkeleita:
-Alissa Carpio: Fitness routine training
-Pump up the volume - creating the perfect fitness routine music
-Tuuli.net - kilpa-aerobic (miksei näitä vinkkejä vois soveltaa vapariinkin)
-Designing a fitness routine
-Creating an exciting fitness routine
-"The Idiot's Guide To Competing In Your First Fitness Competition" :D
Vapaaohjelmavideoita:
-FitnessAtlantic.com - Fitness American (ei IFBB:n kisoja) vapareita
-Eva-Marie Pilipuf
-Ann Kristin Steen (klikkaa "Film av Ann Kristin")
-Kevään 2004 Boosman Fitness Classicin vapareita
Kilpailemiseen liittyviä sivuja:
-Alissa Carpio: Figure it out
-Make Yourself Up (kisa- ja kuvausmeikistä asiaa)
-Figure competition prepping guide - loistava paketti asiaa :thumbs:
-Fitnessflow.org - tämä sivusto tulee vielä joskus olemaan suomenkielisen kisainfon mekka ;)
-Alissa Carpio: NPC Fitness&Figure posing guide (suomalaistenkin kannattaa lukea...)
Varsinkin kisaamisesta kiinnostuneet, käykääpäs katsomassa tätä sivua: http://www.hardfitness.com. Ihan hirmuisen paljon tietoa kisavalmisteluista, ravinnosta, treenistä yms. tuolla magazinessa ja paljon kisakuvia competitions-osiossa. Kuvia tutkimalla yritän kehittää omaa fysiikkasilmää... niin että oppis näkemään, mitä ne tuomarit ehkäpä haluaa nähdä. Olen kans suurella mielenkiinnolla viime päivät lukenut artikkeleita artikkelien perään, kun ei kerta muutakaan opiskeltavaa tällä hetkellä ole.
Usein täällä on ollut kysymyksiä myös siitä, miten vaparia kannattais lähteä harjoittelemaan jos ei ole mitään pohjaa. En itse osaa vielä yhtään mitään, mutta oon yrittänyt netistä kaivaa tietoa mitä pitäis alkaa tekemään jos se vapari kiinnostaa. Siinä on hyvänä apuna ollut tämä sivu.
Onkos teillä muilla mitään lempisivuja aiheeseen liittyen (muita kuin Pakkis ;))? Tietääkö kukaan, mistä vois löytää vaparivideoita netistä? Muutamia olen googlen avulla onnistunut löytämään, mutta ehkäpä jossain on sivu jossa niitä ois enemmänkin...?
------------------------------------------------
EDIT: Tässä linkkilistaa hiukan helpommasti luettavassa muodossa:
Lehtiä, yleisiä tietopakettisivustoja, kisaraportteja yms:
-Hard Fitness - kisaajien profiileita, kuukausittainen e-magazine, todellakin HARD fitness!
-Serious About Fitness - Kanadan fitness-skenen nettilehti
-Oxygen - kaikkien fitness-tyttöjen suosikkilehden kotisivu :haart:
-Graphic Muscle - kattavat tuloslistat, paljon kuvia, audioraportteja
-GeneX - Contest reports
-HardBodyRadio - audiohaastatteluja (mm. Jenny Lynn, Davana Medina)
-FitSights.com - kilpailijarankingit, kisablogi, profiileja yms. paljon kivaa
-HardBody.com - tulee ilmeisesti joskus olemaan vielä hyvinkin kattava sivusto, vielä kesken
Vapaaohjelma-aiheisia sivuja/artikkeleita:
-Alissa Carpio: Fitness routine training
-Pump up the volume - creating the perfect fitness routine music
-Tuuli.net - kilpa-aerobic (miksei näitä vinkkejä vois soveltaa vapariinkin)
-Designing a fitness routine
-Creating an exciting fitness routine
-"The Idiot's Guide To Competing In Your First Fitness Competition" :D
Vapaaohjelmavideoita:
-FitnessAtlantic.com - Fitness American (ei IFBB:n kisoja) vapareita
-Eva-Marie Pilipuf
-Ann Kristin Steen (klikkaa "Film av Ann Kristin")
-Kevään 2004 Boosman Fitness Classicin vapareita
Kilpailemiseen liittyviä sivuja:
-Alissa Carpio: Figure it out
-Make Yourself Up (kisa- ja kuvausmeikistä asiaa)
-Figure competition prepping guide - loistava paketti asiaa :thumbs:
-Fitnessflow.org - tämä sivusto tulee vielä joskus olemaan suomenkielisen kisainfon mekka ;)
-Alissa Carpio: NPC Fitness&Figure posing guide (suomalaistenkin kannattaa lukea...)
Viimeksi muokattu: