Fitness-nettisivuja/linkkejä videoihin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
En löytänyt aiheeseen liittyvää threadia joten pistetään sitten uusi pystyyn.

Varsinkin kisaamisesta kiinnostuneet, käykääpäs katsomassa tätä sivua: http://www.hardfitness.com. Ihan hirmuisen paljon tietoa kisavalmisteluista, ravinnosta, treenistä yms. tuolla magazinessa ja paljon kisakuvia competitions-osiossa. Kuvia tutkimalla yritän kehittää omaa fysiikkasilmää... niin että oppis näkemään, mitä ne tuomarit ehkäpä haluaa nähdä. Olen kans suurella mielenkiinnolla viime päivät lukenut artikkeleita artikkelien perään, kun ei kerta muutakaan opiskeltavaa tällä hetkellä ole. :)

Usein täällä on ollut kysymyksiä myös siitä, miten vaparia kannattais lähteä harjoittelemaan jos ei ole mitään pohjaa. En itse osaa vielä yhtään mitään, mutta oon yrittänyt netistä kaivaa tietoa mitä pitäis alkaa tekemään jos se vapari kiinnostaa. Siinä on hyvänä apuna ollut tämä sivu.

Onkos teillä muilla mitään lempisivuja aiheeseen liittyen (muita kuin Pakkis ;))? Tietääkö kukaan, mistä vois löytää vaparivideoita netistä? Muutamia olen googlen avulla onnistunut löytämään, mutta ehkäpä jossain on sivu jossa niitä ois enemmänkin...?

------------------------------------------------
EDIT: Tässä linkkilistaa hiukan helpommasti luettavassa muodossa:

Lehtiä, yleisiä tietopakettisivustoja, kisaraportteja yms:
-Hard Fitness - kisaajien profiileita, kuukausittainen e-magazine, todellakin HARD fitness!
-Serious About Fitness - Kanadan fitness-skenen nettilehti
-Oxygen - kaikkien fitness-tyttöjen suosikkilehden kotisivu :haart:
-Graphic Muscle - kattavat tuloslistat, paljon kuvia, audioraportteja
-GeneX - Contest reports
-HardBodyRadio - audiohaastatteluja (mm. Jenny Lynn, Davana Medina)
-FitSights.com - kilpailijarankingit, kisablogi, profiileja yms. paljon kivaa
-HardBody.com - tulee ilmeisesti joskus olemaan vielä hyvinkin kattava sivusto, vielä kesken

Vapaaohjelma-aiheisia sivuja/artikkeleita:
-Alissa Carpio: Fitness routine training
-Pump up the volume - creating the perfect fitness routine music
-Tuuli.net - kilpa-aerobic (miksei näitä vinkkejä vois soveltaa vapariinkin)
-Designing a fitness routine
-Creating an exciting fitness routine
-"The Idiot's Guide To Competing In Your First Fitness Competition" :D

Vapaaohjelmavideoita:
-FitnessAtlantic.com - Fitness American (ei IFBB:n kisoja) vapareita
-Eva-Marie Pilipuf
-Ann Kristin Steen (klikkaa "Film av Ann Kristin")
-Kevään 2004 Boosman Fitness Classicin vapareita

Kilpailemiseen liittyviä sivuja:
-Alissa Carpio: Figure it out
-Make Yourself Up (kisa- ja kuvausmeikistä asiaa)
-Figure competition prepping guide - loistava paketti asiaa :thumbs:
-Fitnessflow.org - tämä sivusto tulee vielä joskus olemaan suomenkielisen kisainfon mekka ;)
-Alissa Carpio: NPC Fitness&Figure posing guide (suomalaistenkin kannattaa lukea...)

Viimeksi muokattu:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Faidra sanoi:
Tietääkö kukaan, mistä vois löytää vaparivideoita netistä? Muutamia olen googlen avulla onnistunut löytämään, mutta ehkäpä jossain on sivu jossa niitä ois enemmänkin...?

Sama täällä. Oon yrittänyt etsiä, mutta haaviin on jäänyt vain muutama video, ne eivät kuitenkaan ole olleet ihan sellaisia kuin olisin toivonut.

Faidra: postaa tähän myös linkkejä vaparivideoihin, joita olet löytänyt!!!

Faidra sanoi:

Tämän linkin olen itsekin käynyt tutkimassa joskus ja olin aika pettynyt sen tarjontaan :itku: Aika erikoisia koreografioita hänellä. Tykkäisin itse katsoa kunnon action ohjelmia!

Mistä niitä löytyy? :evil:

edit. mulla ei toimi tuo toinen linkki.

Täällä on tuon Ann Kristinin sivut, sieltä kun klikkaa vasemmasta reunasta "Film av Ann Kristin" niin sen pitäis toimia.

Kumma juttu, eikö ketään muuta tosiaan kiinnosta kun saadaan fitnesspimun kans kahdelleen täällä keskustella. :rolleyes:

Mua kyl kiinnostas nähä just noita vapaaohjelmia. Mutta tuntuu vaan tosiaan et ei niitä löydy oikein mistään. Varsinkin kun mua kiinnostas nähä jotain vapareita ihan suomen tasolta... :) Oli muute tosiaan ton yhen jooga-fitness tyypin vapaaohjelmat jollain tapaa hieman erikoisia. Ja toisaalta kaikki oli myös hirveen samanlaisia.

Katsoin tuon vaparipätkän ja juu hieman erikoinen toteutus! Nyt muistuikin mieleen, että jossain alan lehdessä taisikin olla maininta noista tanssitytöistä, onkohan tuo ihan sallittua? Suomessahan on kiellettyä jopa ylimääräisen rekvisiitan käyttö ohjelmissa, mikä minun mielestäni on ihan hyvä juttu. Eipähän vaparit mene millekään Pelle Hermanni linjalle ja ohjelmissa keskitytään olennaiseen eli urheilusuoritukseen.

Hendershottin vaparissa lavan käyttö oli melko olematonta. Parit samat liikkeet taisivat myös toistua ohjelmassa. Olisi mielenkiintoista nähdä tämän vuoden Olympian vapari :hyper:

Hih.. vähän asiaan liittymätöntä juttua, mutta katsoin eilen läpi koko 2003 vuoden Fitness Olympian, videolta tosin. Olipas hienoja vapareita! Tekis kovasti mieli tilata noita netistä, onko kukaan tilannut ja tuleeko ne ihan kivuttomasti perille Suomeenkin asti? Tän vuoden dvd on ainakin pakko saada. Sit voitais järjestää Fitness Olympian katselumiitti keväällä vaikka Tampereella. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Kertokaapas kun käytte katsoon noita vapareita et mitä mieltä niistä olette? aika olematonta lavan käyttö suurimas osassa? ...jotenki odotin enemmän noista...:jahas: (ja nyt en tahdo provosoida ketään ENKÄ luule et omat vaparini olisi mitään mahtavia :rolleyes: ) ..jotenkin saanut vain erillaisen kuvan noista rapakon takana olevista vapareista...

Päivitin hiukan ekaa viestiä, siellä on nyt noin puolet mun bookmarkseista. ;)

itse olen löytänyt kaikenlaisia vaparivideoita youtube.comista ihan hakusanalla fitness :) . siellä on niin harjoittelupätkiä kuin kisaesityksiäkin, myös suomalaisia. laittamalla hakusanoiksi fitness finland, saa muistaakseni vuoden 2002 fitness classicin videoita ison määrän. niistä löytyvät mm. kaikki sen vuoden vapaaohjelmat.

Latest posts

Back
Ylös Bottom