Fitness junnun kisaaminen vielä tulokkaissa...

ZannaZ olikin tuolla miesten kisafoorumilla jo toukokuussa kysellyt tällaista:

ZannaZ sanoi:
Mitenkäs fitnesin puolella? Jos kisaa nuorissa saako osallistua vielä noviiseihin?

Tää kysymys on itseänikin mietityttänyt kovasti. En kyllä tiedä ketään ex-junnukisaajaa, joka olisi vielä käynyt tulokkaittenkin kisat.

Liiton sivuilla kerrotaan näin:

Nuorten sarja
Nuorten fitness -kilpailu on säännöiltään sama kuin yleisen sarjan kilpailu. Nuorten sarjassa kilpailevan on oltava yli 16 vuotta, mutta alle 21 vuotta. Suomessa nuorten sarjassa ei ole pituusluokkia. Kansainvälisissä kilpailuissa pituusluokat ovat samat kuin yleisessä sarjassakin.

Tulokkaat
Tulokaskilpailijaksi luetaan kilpailija, joka ei aiemmin kilpaillut fitness -kilpailussa. Tulokaskilpailun jälkeen kilpailija kilpailee yleisessä sarjassa.

Onko nyt nuorten sarja = tulokas sarja sääntöjen osalta? Minun mielestäni junnu ei saa kisata enää tulokkaissa, mutta sanokaas te hyvät mimmit. Onko kukaan kysynyt tätä asiaa liitosta?

Mun mielestä liiton tulisi tehdä niin täydelliset ohjeet sivuilleen, että pässikin ymmärtää :nolo:

fitnesspimu sanoi:
Onko nyt nuorten sarja = tulokas sarja sääntöjen osalta? Minun mielestäni junnu ei saa kisata enää tulokkaissa

Mun mielestä se menee just näin. En oo varma, kysyinkö tätä joskus entiseltä valmentajaltani vai keneltä, mutta tällainen muistikuva mulla on :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom