SUPERCARB 1kg -40%

Fitness-harjoittelun aloittaminen?

Kaupunki
Helsinki
Tavoitteena olis sellanen fitness-kilpailijan kroppa, tai edes jotain sinnepäin. Syksyllä alkaa yliopisto-opinnot ja elämä varmaan aika hektistä, lieneeköhän moinen edes mahdollista? Tän hetken mitat 51kg/168,5cm, painoa pitäis saada varmaan lisää...
Vaatiikohan moinen tiiviimpää yhteistyötä ptn kanssa vai riittäiskö saliohjelma ja ruokavalio teetettynä?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Jos tavoitteena on fitness-kisaajan kisakunnon tyyppinen kuosi, niin älä ryhdy. Tulee opintosi porsimaan melko varmasti.

Eikä muutenkaan kannata tehdä hommasta mitään tähtitiedettä, jos ja kun harrastetasolla olet. Saliohjelma vaikka saliltasi tilattuna, ja terveellistä sapuskaa + muuta yleistä aktiivista eloa, niin hyvin pääsee alkuun ja tavoitettasi kohden.

Jep, ensin kannattaa kyllä lähteä ihan perusasioista liikkeellle eli lisää ruokaa ja riittävästi järkevää ja raskasta treeniä. Ja mikä edes on fitnesskisaajan kroppa, ethän vain harrastelijana tavoittele sitä kisapäivän riudutettua kuntoa? Ja minkä lajin kisaajan kroppaa tavoittelet? Joka tapauksessa alkuun pitäis saada lihaa luiden ympärille, eli pyydä joltain ammattilaiselta treeniohjelma ja lisää ruokamääriä vähitellen, niin että on myös mahdollisuus siihen lihaskasvuun.

Jep, ensin kannattaa kyllä lähteä ihan perusasioista liikkeellle eli lisää ruokaa ja riittävästi järkevää ja raskasta treeniä. Ja mikä edes on fitnesskisaajan kroppa, ethän vain harrastelijana tavoittele sitä kisapäivän riudutettua kuntoa? Ja minkä lajin kisaajan kroppaa tavoittelet? Joka tapauksessa alkuun pitäis saada lihaa luiden ympärille, eli pyydä joltain ammattilaiselta treeniohjelma ja lisää ruokamääriä vähitellen, niin että on myös mahdollisuus siihen lihaskasvuun.
Joo siis en mä sitä lavakuntoa tavoittele, ei sellainen kuiva kroppa silikonipalloilla (-rinnoilla) oo mun tavote :D oonkin ottanut jo yhteyttä personal traineriin, jonka kanssa tehdään mulle treeni- ja ravintosuunnitelma, joten ehkä tää tästä! Sellainen bikini fitness offilla -kroppa vois olla ehkä lähempänä mun tavotetta kun se, miltä lavalla näytetään :D tai jotain siitä lavakunnon ja offin väliltä

Joo siis en mä sitä lavakuntoa tavoittele, ei sellainen kuiva kroppa silikonipalloilla (-rinnoilla) oo mun tavote :D oonkin ottanut jo yhteyttä personal traineriin, jonka kanssa tehdään mulle treeni- ja ravintosuunnitelma, joten ehkä tää tästä! Sellainen bikini fitness offilla -kroppa vois olla ehkä lähempänä mun tavotetta kun se, miltä lavalla näytetään :D tai jotain siitä lavakunnon ja offin väliltä
Sehän vaihtelee yksilöstä riippuen, kuinka paljon lava- ja offikunto vaihtelevat.

Kehotan miettimään sitä, mitä psyykkistä ongelmaa pyrit hoitamaan kropan muokkauksella ja kontrolloinnilla. Parempiin tuloksiin pääsee, kun tietää myös miksi tekee, eikä pelkästään miten.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom