Fitness Classic 2004 infoa

vilma-liina

Mode/Punttimimmit
Mode
Fitnessliitosta tuli juuri äsken meili, koskien kevään kilpailuja:

Helsingin Kulttuuritalolla 17. huhtikuuta järjestettävä Nutri Plus Fitness Classic on kevään suurin fitnesstapahtuma.

Nutri Plus Fitness Classic 2004 tarjoaa yleisen fitness- ja body fitness –sarjojen Euroopan mestaruuskarsinnan lisäksi sekä fitnessin että body fitness tulokkaiden Suomen mestaruuskilpailut ja myös nuorten SM-kilpailut.

Fitness Superseminaari pidetään Nutri Plus Fitness Classicin yhteydessä 17. huhtikuuta kello 13.00, Helsingin Kulttuuritalolla. Mukana ovat IFBB Figure –ammattilaiset Aino-Maija Kare ja Lisbeth Hälikkä sekä fitnesskilpailijat Marjo Krishi että Karoliina Purala. Seminaari sisältyy hintaan Nutri Plus Fitness Classic –lipun lunastaneille.

Kilpailijat:

Fitness: Elise Laakso (Espoo), Johanna Kurkinen (Kajaani), Aija Suokas (Lahti), Mari Kamppi (Lahti), Kaisu Pajunen (Jyväskylä), Mimmi Jokinen (Vantaa), Riitta Randström (Karjaa), Riitta Koukkari (Lahti), Mari Heinola** (Pori) , Maarit Mattila** (Kuortane), Milla Kuitunen* (Helsinki) ja Nuppu Zeitlin* (Tampere)

Body Fitness: Niina Jumppanen (Lahti), Tiina Kasvi (Helsinki) , Kati Raatikainen (Tampere), Johanna Hellgren (Nummela), Heidi Sorsa (Lahti), Heli Tuutti (Helsinki), Tanya Holopainen (Lappeenranta), Sari Hoikka (Tampere), Sanna Luumi (Helsinki), Tuija Kankainen (Jämsä), Jaana Kotkansalo (Kemi), Päivi Neitola (Turku), Virpi Myllynen (Kangasala), Sari Vainio (Porvoo), Paula Nikulainen (Kuopio), Jaana Jääskeläinen* (Jyväskylä) ja Miia Kaerala* (Turku)

Body Fitness -tulokkaat: Meri Leivo (Helsinki), Marianne Alonen (Tampere), Sanna Tuulikki Kotajärvi (Oulu), Maaret Kirjonen (Turku), Auli Rautiainen (Imatra), Eeva Lindèn (Espoo), Tiina Lemmetyinen (Tampere), Heidi Hänninen (Järvenpää), Elina Posti (Lappeenranta), Tuija Loikkanen (Imatra), Annika Sirviö (Pattijoki), Riina Syrjä (Kerava), Piia Tolonen (Lahti), Emilia Koivunen (Turku), Piritta Aronen (Loppi), Johanna Yli-Pohja (Tampere), Mervi Lintumäki (Joensuu), Pia Heikkilä (Oulu) ja Katriina Kosonen (Joensuu)

* Juniorikilpailijoita (alle 21 v.)

** Fitness tulokaskilpailijoita

Samassa yhteydessä pidetään myös kehonrakennuksen PM-karsinta, ja mukana ainakin Vellu Niskanen, Tommi Heinonen ja Marko Nevala.

Paljon on taas porukkaa liikenteessä, mycke kiva että pääsee taas tsekkaamaan kisaajia, ja hakemaan motivaatiota omaan treeniin, ja tsekkaamaan tulevat kilpasisaret.

Tonne on pakko päästä, vaikka mä varmaan eksyn matkalla :D Kisojen katsomisesta saa aina ihan hirveen motivaation omiin treeneihin, ettei oo tosikaan..

Onks meillä treffit Fitness Classicissa? Kuitenkin aika moni sinne suunnistaa ja minä en ole koskaan pääsyt mukaan mimmien miitinkeihin, olisi ihan kiva nähdä millaista porukkaa täälä pyörii. :kippis1:

She Devil sanoi:
Onks meillä treffit Fitness Classicissa? Kuitenkin aika moni sinne suunnistaa ja minä en ole koskaan pääsyt mukaan mimmien miitinkeihin, olisi ihan kiva nähdä millaista porukkaa täälä pyörii. :kippis1:

Kannatetaan. :)

Hyvä idea. Ilmiantakaa itsenne mimmit jotka olette tulossa niin sovitaan joku aika ja paikka missä nähdään. Jos ei mitään ihmeempiä satu, ainakin minä hyppään Helsingin junaan ja suuntaan Kulttuuritalolle kyseisenä päivänä:)

Tulossa ollaan.

Yleensä noina kisapäivinä oon niin älyttömässä jännityksessä ja paniikissa ystävien ja tuttujen puolesta, että meinaa mennä ne aulassa olevat messutkin aina ihan sivu suun, kun ei pysty eikä voi keskittyä mihinkään :hyper:

Tarkoituksena olis olla kattomassa kisoja. Tapaaminen ois kiva! En olekaan itse vielä ollut näissä punttimimmi tapaamisissa mukana... :kippis1:

Kannatetaan! Olisi tosi mukava nähdä taasen.

Mulla myös tarkoituksena tulla katsomaan kisoja sekä tietty kuunteleen seminaaria ja tsekkaamaan messut. Aiemmin en oo minäkään mimmien tapaamisissa ollu, mutta nyt ois kiva osallistua.

Kisoihin on mentävä todennäköisesti huoltamaan yhtä tulokasta. Pari muutakin kaveria on kisaamassa. Taitaa mennä varsin rattoisasti kisaa edeltävät muutamat päivät värien kanssa leikkiessä tms muuta mukavaa ja kisapäivänä sitten jännitetään toisten puolesta. Tsemppiä vain kaikille kisaan menijöille!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom