Finnmax L-Arginine

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Letka
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos kellään kokemusta tästä tuotteesta?

Tuoteselostuksen mukaan olisi puhdasta arginiinia kyseessä.

Löysin pari vanhempaa kirjoitusta joissa mainittiin juuri tämän aiheuttavan mahdollisesti leposykkeen nousua.. eli kannattaako tämän firman tuotteellaa lähteä edes sompailemaan vai ostaa jotain muuta vastaavaa/mitä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Finnmax kreatiini on ainaki tosi hyvää tavaraa, samoin heraproteiini (tosin pahan makuista, mutta mitäpä siitä). Tuskin sen kummempaa tuo arginiini ku muutkaan vastaavat. Sellanen sivuvaikutus saattaa olla että veri virtaa haaroväliin... :)

Vaikka on paljon puhuttu mm. arginiinin kasvuhormoitasoja nostattavasta vaikutuksesta, niin jossain tutkimuksessa oli huomattu, että arginiini otettuna ennen harjoittelua jopa laski kasvuhormonitasoja.

Sellanen sivuvaikutus saattaa olla että veri virtaa haaroväliin...
Periaatteessa tämä vaikutus tässä onkin haussa, muutaman aihetta tukevan artikkelin luettuani arvelin koettaa :)

..Mitä puhtaasti treenauspuoleen tulee, niin oon näin "casual treenaajana" (2-3x/vko) pysynyt vain lisäproteiinissa

Itse ostin kuukaus sitten tota kyseistä mömmöä puolenkilon purkin ja innoissani vedelly n.20g päivä. Pakko vaan sanoa että ne vaikutukset mitä hain on jääny sinne mainokseen. No jos jotain plussaa halutaan hakea niin ehkä snadisti parempi uni ja aamu jöpö tullu taas piipahtelee... Mut aine on niin prkl pahaa että oikeasti tulee paha mieli ku muistaa että pitäis mennä sitä juomaan ja sitä makuaku ei millään saa peitettyä.

Mut en tiedä ehkä jollain toimii paremmin. Toi finnmaxin arginiini kuitenkin kohtuu halpaa et kannattaa kokeilla jos ylimääräistä.

Itse ostin kuukaus sitten tota kyseistä mömmöä puolenkilon purkin ja innoissani vedelly n.20g päivä. Pakko vaan sanoa että ne vaikutukset mitä hain on jääny sinne mainokseen. No jos jotain plussaa halutaan hakea niin ehkä snadisti parempi uni ja aamu jöpö tullu taas piipahtelee... Mut aine on niin prkl pahaa että oikeasti tulee paha mieli ku muistaa että pitäis mennä sitä juomaan ja sitä makuaku ei millään saa peitettyä.

Mut en tiedä ehkä jollain toimii paremmin. Toi finnmaxin arginiini kuitenkin kohtuu halpaa et kannattaa kokeilla jos ylimääräistä.

Sama täälläkin. Heitin purkin joskus mäkeen. Ihan hirveän makuista ja pitäisi vielä ottaa tyhjään mahaan.. :urjo:

Itse ostin kuukaus sitten tota kyseistä mömmöä puolenkilon purkin ja innoissani vedelly n.20g päivä.

..ellen väärin muista niin purkissa oli 2,4g/pvä suositus.. ja päivässä pitäisi vetää noin 3g l-arginiinia että sais vaikutusta, joten oon koettanu lähinnä tsiigaa sitä loppumäärää sitte ruokavaliossa.

joten varmaanki meen purkin tyhjäks placeboillisilla myötä & sivuvaikutuksilla :D

Hirveesti ihmiset on kommannu makua, mutta mulla ei kyllä oo ollu probleemaa kun juo simppelisti mehua perään..

Joo no suositus varmaan on se 2,4g... Mut jos siit ees jotain pientä hyötyä haluaa niin kyl sitä saa aika reilusti vetää.

Jossain oli L-arginiinia testattu 25g päivä annoksilla jolla oli sitten saatu jotain pieniä hyötöjä kasvuhormoni tuotantoon...

Mitä ennemmän sitä varmemmin...

mitäs vittua, onko normaalia, et mun sport nutrion arginine värjää veden mustaks ku sekotan sitä siihen? :D Maistuu iha vitun pahalle, ihanku jotai mätää kalaa jois..

Parin eri valmistajan arginiinia oon käyttänyt ja ei ne kyllä vettä värjännyt mustaksi, mutta sameaksi se kuitenkin meni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom