Finnish vampires

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nhombre
  • Aloitettu Aloitettu
Kaverin kautta löyty netistä tällänen foorumi, jossa jengillä ei näyttäis olevan kaikki inkkarit kanootissa. Foorumin käyttäjät kuvittelevat olevansa vampyyreja ja pitävät ns. taviksia ala-arvoisina ja saastaisina. He ovat kehittäneet jopa oman kielensä, joka näyttää olevan normaaleja sanoja, joihin on sotkettu kirjaimia sekaan.

Kannattaa tsekata --> http://blackkimono.com/phpBB3/index.php?sid=8079b6f6fc3b6a51e24f86b615dc91c7

http://blackkimono.com/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=22

"Pahoittelen jo etukäteen jos tämä loukkaa nimimerkin omistajaa.

Onko käyttäjä "Dracula's Son" oikeasti sukua alkuperäiselle Draculalle (joka muuten oli oikeasti olemassa, jos tietämättömänä sitä epäilet..)?
Nimimerkki vihjaa, että käyttäjä olisi jopa hänen poikansa, mutta tämä kuulostaa liian tarunomaiselta ollakseen mahdollista, tai todennäköistä. Millä todennäköisyydellä Draculan poika olisi muka täällä..?

Vlvltzsche-Herra, valaiskaatten."

:lol2:

no siis voi jumalauta oikeesti! kaikkihan ton tietää ettei nuo tosissaan voi olla, mutta edes vitsillä? :wtf:

Varoitan sinua. Kaikki vampyyrit eivät ole yhtä ystävällisiä toisia rotuja kuten juuri teitä ihmisiä kohtaan kuin minä..

Johtunee taustastani. Olen ns. puoliverinen ja molemmat rodut ovat minua elämäni aikana kasvattaneet ja opettaneet. Elämä ei ole aina ollut helppoa, mutta olen oppinut, että viha ei koskaan ole oikein.
Nimeni olen ottanut Bladelta, joka on elokuva, joka käytännössä kertoo millaista on olla kaltaiseni puoliverinen..

Mutta nyt asiaan. Ei kannata olla tällä foorumilla jos olet ihminen. Ainakaan tuolla asenteella. Parempi kuin piilotat sen, kuka olet, jotta kukaan vampyyri ei raivostu siitä että olet täällä.

Jep...

Ei vittu mitä paskaa :D

Pakkis-miitti kuokkavieraina seuraavaan vampyyrimiittiin? Pukeutumisteemana vampyyrinmetsästäjät, ottakaa omat vaarnat mukaan.

Humaanien eksessiivinen haatti on minun aviisistani kerrassaan futiilia.
Superiööri raassi käsitteenä sisältää sen vaatimuksen, ettemme saa submitata haattaamaan kovinkaan paljon - haatti on wiikkenoivaa, kuten moni famöösiys on ilmaissut asian.
Miksi siis haatata?
Toki voimme halveksua, mikä on itsestään selvää näin matalan raassin olessa objektina, mutta muistakaa oupiirien ylpeys! Älä anna haatin viedä sijaa oupiirien ylpeydeltä. Ylpeys ennen blaindia haattia.

Ja selitys:

No, oupirschiaaniakaan en osaa... puhun lähinnä sekoitusta englannista ja anglosaksisista kielistä sekä suomesta.. liikaa tullut elettyä eri maissa ikäni aikana.

:lol2:

Roolipelaajilla lähtenyt taas mopo lapasesta :) Eivät taida itsekään ymmärtää tuon salakielensä keskusteluja, kun jäävät useimmiten ensimmäiseen viestiin :hyvä: Jännä juttu sekin, että suurimman osan keskustelusta käyvät päiväsaikaan ja alkuillasta. Taitaa itselläkin lorista enemmän vampyyriverta suonissa, kuin noilla vuorokausirytmistä päätellen.

Kaiffari oli Englannissa vaihdossa ollessaan hengaillut näiden tosielämän vampyyrien kanssa. Ihan ok porukkaa oli ollu alussa mutta kun homma oli mennyt liian oudoksi verellä läträämiseksi, kaveri katsoi parhaaksi vaihtaa seuraa ihan jo oman turvallisuutensakin takia.

Roolipelaajilla lähtenyt taas mopo lapasesta :) Eivät taida itsekään ymmärtää tuon salakielensä keskusteluja, kun jäävät useimmiten ensimmäiseen viestiin :hyvä: Jännä juttu sekin, että suurimman osan keskustelusta käyvät päiväsaikaan ja alkuillasta. Taitaa itselläkin lorista enemmän vampyyriverta suonissa, kuin noilla vuorokausirytmistä päätellen.

Ne on päivällä kellarissa, aurinkoa piilossa ja öisin metsästää paljaita kaula-aukkoja

Mitä jumalauta! :hyper:

Kyllähän minäkin ehkä päiväkodissa leikin vampyyria, mutta eipä nyt hetkeen ole tullut mieleen, vaikka se Blade hyvä leffa onkin.

Ps. Toivottavasti nuo nyt eivät ole oikeasti vampyyreja, sillä vituttaisi herätä aamulla kaksi reikää kaulassa. Nyt kun nauroin heille :eek:

Juuri tuli kaupasta haettua lisää verta. Olen jo pitkään epäillyt kuuluvani Jalosukuisten Vampyyrien lahkoon. Olenhan yöllä virkeimmillläni...
Täältä tullaan oi uudet immortaalit ystäväni...

- Lord Lucifer Diablo del Pyssy - salanimeltään LLDlP

Jos ne pitää kesällä miitin Anjalassa, kaverin kanssa mennää seuraamaan et mitä ne oikein touhuaa. Tai sit hyppää karkeloihin suoraan mukaan ja rupee horisemaan jotain siansaksaa. Pitää ottaa verta mukaan et voi:kippis1:

Mielenkiintoista olisi tietää mistä saavat mahdolliset veret pippaloihinsa. Vampyyrejä kun ovat, niin tuskin itsestäänkään sitä kehtaavat laskea (paitsi tietty salaa, "naapurin neitsyen kävin tyhjentämässä"). Kaupasta saatava sian/naudan verikään tuskin viehättää ajatuksena näitä kaikin puolin ylivertaisia ta... OUpiireja.

Oupírschi hgérátr rcotuo koh jünch gaég kïolpla!

^Tulikohan tosta varmasti riittävän sekavan näköinen että edes mahdolliset vampyyrit ymmärtää...

I shall be known as thee Vampire lord !

:P joo tosiaanki vois ostaa tosta lähikaupasta pakastealtaasta sian-verta,
ja mennä tuopilliselle sitte tonne miittiin. Jos joku niist vamppyyri misuista oliskin Nympho :P
Enpä olis ennen toheloinnu vamppyyrin kanssa.

Vois kanssa iha olla leikissä mukana ja todellaki esittää jotai Vamppyyri loordia. :david:

Back
Ylös Bottom