Finnish Metal Expo 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
"Kuluttajat, muusikot ja alan toimijat kokoontuvat jälleen 15.-16.2.2008 Helsingin Kaapelitehtaalle. Esiintyjinä mm. Soilwork (SWE), Stam1na, Municipal Waste (USA), Turisas, Mustasch (SWE) ja Norther."

Taas on aika FME:n. Bändikattaushan on melko suppea. Toivoisin vielä jonkun ison ulkomaalaisen ennenkun innostun sen enempiä. Tiedä sitten tuleeko vai onko setti tässä.

"Kuluttajat, muusikot ja alan toimijat kokoontuvat jälleen 15.-16.2.2008 Helsingin Kaapelitehtaalle. Esiintyjinä mm. Soilwork (SWE), Stam1na, Municipal Waste (USA), Turisas, Mustasch (SWE) ja Norther."

Taas on aika FME:n. Bändikattaushan on melko suppea. Toivoisin vielä jonkun ison ulkomaalaisen ennenkun innostun sen enempiä. Tiedä sitten tuleeko vai onko setti tässä.
Sama minulla. Ainoa mikä nappaa, on Sotajumala tuossa settilistassa. Enkä viitsi maksaa niin paljoa yhdestä bändistä...

Perjantai:
Turisas
Municipal Waste
Mustasch
Sotajumala
Discard
Finnish Metal Awards

Lauantai:
Soilwork
Stam1na
Korpiklaani
Norther
The Scourger
The Sorrow
Kiuas
Amberian Dawn

Cause For Effect soittaa useita settejä molempina päivinä.

Lauantaille ilmeisesti tulossa vielä joku bändi.

Kotisivut:
http://www.fme.fi/

Finnish Metal Expon aukioloajat ovat seuraavat:

Perjantai 15.2. 17-02
Lauantai 16.2. 14-02

HUOM! Edellisvuosien tapaan messualue ja klinikka-alueet suljetaan klo 23:00.

Ari Koivunen täydentää lauantain ohjelman.

Oletko Pro-Pain tulossa tonne? Oon ite tod näk samassa kohtaa hommissa kun viime vuonna..

Näillä näkymin tulen sinne heilumaan lauantaina. Pitää tulla moikkaamaan jos pääsen paikalle.

Onko kukaan tulossa paikalle?

Lauantain liput on myyty loppuun.

Oon samassa mestassa kun viimeksi. Tuu Pro-Pain morjenstaa, vaikka vähän saattaa kiirettä pitää..

Kyllähän sitä paikalle pitää rynnistää. Mut tunnistaa mustasta nahkatakista ja kaljuksi ajellusta päästä ;)

Oon samassa mestassa kun viimeksi. Tuu Pro-Pain morjenstaa, vaikka vähän saattaa kiirettä pitää..

Jos tää vanhus jaksaa ;) .

Kyllähän sitä paikalle pitää rynnistää. Mut tunnistaa mustasta nahkatakista ja kaljuksi ajellusta päästä ;)

No sut on ainakin helppo tunnistaa :D .

wink wink....FME 18.30 zodiac lava pe songwriting workshop jossa ensi-illassa uus BTD ralli. blastii, tuplabasarii ja höystöö luvassa.

Pro-pain kans ottamaan oppia ja heviä vääntämään :). sopivasti just sotajumalan jälkeen klinikkaa tsekkaamaan.

Pitäis kyllä ottaa oppia mutta en pääse perjantaina paikalle :curs: ! Sotajumala ois ollu must mutta minkäs teet.

Back
Ylös Bottom