Finnish Defence Forces Mod 1.3 julkaistu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Suomen Armeijaa ja vähän muutakin kattavasti kuvastava Operation Flashpoint: Resistance modin uusi versio on julkaistu.

Tässä sivut mistä saa kyseisen tekeleen ladattua: http://koti.mbnet.fi/~fdfmod/

fdf_parade.jpg

Petri Honka
---
DOB: 27/03/1973
Military rank: Private First Class
Background: After completing his mandatory military service in the Finnish Rapid Deployment forces (FRDF) in 1994.'

FRDF joukkoja ei ollut edes paperilla vuonna 1994.

pikku kämmi tekijöillä

Eipä tuolla nyt NIIN suurta väliä ole, kannattaa kokeilla itse kampanjaa ensin ennenkuin tuomitsee...siinä kampanjassa muutenkin lähdetään vähän mitä-jos linjalle.

Mitä? Onko siellä oikein kampanja?
Hmm, sitä voisi kokeilla...
Aikaisempi versio oli ainakin netissä ihan hyvä.

BlakeStone sanoi:
Eipä tuolla nyt NIIN suurta väliä ole, kannattaa kokeilla itse kampanjaa ensin ennenkuin tuomitsee...siinä kampanjassa muutenkin lähdetään vähän mitä-jos linjalle.

Mistä kampanjasta mahdat muuten puhua?

Mistä kampanjasta mahdat muuten puhua?

No siitä FDF Modin 1995 kampanjasta tietenkin, se on ollut siellä mukana 1.2:ta lähtien. Olet varmaan unohtanu painaa niitä nuolinappeja sieltä ylävalikosta mistä valitaan mitä kampanjaa pelataan:
kampanja.jpg

Joo, kyllähän se sieltä löytyi sitten mistä pitikin. Yritin ettiä sitä tuolta Resistancen kautta ensin kun mulle tuli tossa DFDMODissa sellaisia graffavirheitä ettei äijät näkyny ollenkaan, aseet vaan juoksenteli itsekseen ilmassa.
Korjailin vähän asetuksia, nostin resoja yms. ja tilanne korjaantui.

Hirmu hyvä modi!

Kampanjaa yritin, mutta tuntuu olevan skriptauksessa toivomisen varaa kun ensimmäinen tehtävä jossa tehtiin muutakin kuin ajeltiin Pasilla, jämähti paikoilleen.

Kuvittelenko, vai onko tuo jotenkin raskaampi kuin perus-OFP? Mun vanhassa koneessani piti vääntää detaljeja alaspäin jotta sai nykimättä pyörimään.

Skriptauksessa ei liene vikaa vaan viime hetken muuntelemisessa kun sitä väännettiin 1.3 kuntoon uusilla yksiköillä ja lisähaastavuudella testaamatta tarpeeksi. Kyllä siitä tehtävästä selviää kun muutaman kerran kokeilee. Siihen lienee tulossa korjausta lähiaikoina.

Ei se raskaampi ole, riippuu täysin saaresta mitä pelaat. Maldevic esim on melko raskas saari johtuen grafiikoista.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom