Finland Ice Marathon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja space
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
43
Ajattelin kysyä onko kukaan ikinä käynyt luistelemassa kuopiossa Finland Ice Marathonin jotain matkaa? Ite ajattelin mennä tänä vuonna luistelemaan jonkin lyhyemmän matkan..Olisi mukava jos laittaisitte omakohtaisia kokemuksia jne...!!!
Kiitti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
space sanoi:
Ajattelin kysyä onko kukaan ikinä käynyt luistelemassa kuopiossa Finland Ice Marathonin jotain matkaa? Ite ajattelin mennä tänä vuonna luistelemaan jonkin lyhyemmän matkan..Olisi mukava jos laittaisitte omakohtaisia kokemuksia jne...!!!
Kiitti

Onko tuo nyt varma että pidetään? Kun näin Kuopiolaisena joku aika sitten oli huhuja että eivät pitäisi kun on jäät niin ohuet. No olihan tuossa pakkasia että jos nyt ovat jäät vahventuneet.

en tiedä vielä, mutta kotisivuilla ei ainakaan ole mitään sellaista tietoa ollut. Eiköhän ne sitten ilmoittele siellä kotisivuilla jos sitä ei pidetäkään..

Mä olen menossa kuntolenkille, 12,5 kilometriä. Oon ollut kerran aikaisemmin ja hauskaa hommaa oli. Sen voi vetää joko leppoisasti tai sitten veren maku suussa ihan miten haluaa. Osa porukasta on ihan koko perheen voimalla liikkeellä ja osa retkiluistimille. Suurin osa taisi olla hokkareilla/kaunareilla. Ensimmäinen kerta sunnuntaina kun lähden luistimilla tänä vuonna, mutta on tullut luisteluhiihtoa treenattua että eiköhän se siitä suju.

Moi! Olin luistelemassa Kuopiossa lauantaina 50km. Parina edellisenä vuotena olen myös vetänyt 25 ja 50km, riippuen pakkasista ja jään kunnosta.
Tänä vuonna ilma oli OK startissa ja matka eteni mukavasti.
Jäällä oli jonkin verran railoja ja viimeisellä kympin kierroksella alkanut tuuli ja lumisade tekivät jo kuluneen jään aika haastavaksi. Jengiä kaatuilikin railoihin aika runsaasti.
Lopputuloksena aikani oli n. 2h35min ja sykemittarin mukaan energiaa paloi 1700kcal.
Varusteena mulla oli pitkäteräiset FreeHeelssin retkiluistimet.
Suosittelen jäämaratoonia kaikille!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom