Muita kyseisen pelisarjan ystäviä? Itse olen lähinnä seiskan pelannut pari kertaa läpi, tykkäsin aivan helvetisti ja nyt jokin aika sitten aloitin FFVI:n ja... tämä on kyllä paras peli mitä on koskaan tehty.
Vielä ois salareita löytämättä ja sidequesteja tekemättä mutta pakko saada tarina päätökseen. Vaikea tehdä vain 4 hengen party kun melkein kaikki hahmot ovat niin mielenkiintoisia.
Seiskan rankkasin top-3 -listaan parhaimpiin peleihin, mitä olen koskaan pelannut, mm. juonen takia, mutta FF6:n aloitettua huomasin oikeastaan ettei se tarina seiskassa niin hyvä olekaan. Hahmot ovat kyllä siinäkin hyvin keksittyjä, mutta jäävät silti kutosesta jälkeen.
Kasin ajattelin aloittaa seuraavaksi.
Vielä ois salareita löytämättä ja sidequesteja tekemättä mutta pakko saada tarina päätökseen. Vaikea tehdä vain 4 hengen party kun melkein kaikki hahmot ovat niin mielenkiintoisia. Seiskan rankkasin top-3 -listaan parhaimpiin peleihin, mitä olen koskaan pelannut, mm. juonen takia, mutta FF6:n aloitettua huomasin oikeastaan ettei se tarina seiskassa niin hyvä olekaan. Hahmot ovat kyllä siinäkin hyvin keksittyjä, mutta jäävät silti kutosesta jälkeen.
Kasin ajattelin aloittaa seuraavaksi.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: