SUPERCARB 1kg -40%

Fiksuin tapa arkistoida kuvat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hookoo
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
50
Meillä kertyy digikuvia pirusti, monta dvd levyllistä vuodessa. DVD levyille kopsaaminen ei tunnu kauhean fiksulta (ainoana vaihtoehtona) mites jengi säilöö omia kuviaan?

Varmasti dvd+lan kovalevykombo olisi hieno?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
2 teranen verkko kovo joka peilaa. Luulisin hetken pärjäävän tuolla yhdellä teralla.

Empä tiedä miten sitä sitten varmistaa jos haluaa. Luotan tuohon peilaamiseen, kunhan ei talo pala tai jotain sinne päin...

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
2 teranen verkko kovo joka peilaa. Luulisin hetken pärjäävän tuolla yhdellä teralla.

Empä tiedä miten sitä sitten varmistaa jos haluaa. Luotan tuohon peilaamiseen, kunhan ei talo pala tai jotain sinne päin...

Lienee kallis? Verkkokovoja olen nähnyt 99-129e hintasia, mutta onko ne myös peilaavia?

Itellä on kuvat vähintään kolmella kovalevyllä. DVD:t on niin epäluotettavia että niiden kanssa on turha leikkiä. Eli mulla on siis kahdella sisäisellä ja yhdellä ulkoisella levyllä. Lisäksi suurin osa on vielä yhdellä käytöstä poistetulla kovalevyllä. Tarkoitus olisi laittaa tommonen 50 gigaa vielä kuvat.fi-palveluun. Tunnus on jo mutten oo jaksanu valita mitä sinne pistäis. Sehän ei tulipalon sattuessa juuri auta vaikka olisi kuinka monta kopiota, jos ne kaikki on samassa paikassa.

2x500G ulkosta kovalevyä, toiselle niistä kopioin uudet kuvat ja sitten vielä varmuuskopio toiselle. Lisäksi printtailen kuvia paperille. Kaikki kuvat himassa normi kaapeissa joten tulipaloriski on vielä olemassa...palokaappia olen joskus harkinnut.

Mietin eilen tätä ja kyllä se varmaan DVD:lle täytyy edelleen upata mutta järjestystä täytyy parantaa. Jatkossa kokeilen vuosi kerrallaan tai neljännesvuosi kerrallaan. Se on sitten myöhemmin ongelma kun ei muista minä vuonna teki mitäki vai tekikö mitään..

Kovalevy kyllä helpottais vähän asiaa. Ei tarttis kokoaikaa dvd:tä poltella.

koneen kovo + kopio sekä usb-kovolle että dvd:lle. dvd:lle sit arkistointivaiheessa kun tägit ym on kunnossa jo.

Latest posts

Back
Ylös Bottom