FightSport urheilulehtien kärkipäähän

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tilles
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Aikakauslehdet Suomessa jakeleva Lehtipiste julkaisi tuoreen myydyimpien urheilulehtien tilastonsa ja FightSport kiilasi sillä suoraan sijalle kaksi. Aikaisemmin lehti käväisi listalla vuonna 2008 sijalla viisi, joten tuore listasijoitus on sen kautta aikojen paras. Kamppailulajien suosiosta ja lehden myyntimääristä kertoo myös se, että listan kärjessä komeileva ProHockey ilmestyy kymmenen kertaa vuodessa, kun taas FightSport vain kuusi kertaa. Samaisella listalla kovimman kolauksen koki Body-lehti, joka putosi ykköspaikalta suoraan sijalle viisi.

Kotimaiset urheilulehdet
1. Prohockey (suom.)
2. Fight Sport Magazine
3. Juoksija
4. Jääkiekkolehti
5. Body

www.lehtipiste.fi

Erittäin kova suoritus Jan, onneksi olkoon! Kärkiviisikkoon saati toiselle sijalle on todella vaikea päästä kuudella vuosittaisella numerolla, koska sijat määräytyvät pelkästään myynnistä kertyvän rahamäärän mukaan. FightSport on todella hyvin tehty ja kamppailulajien suosio kovassa kasvussa, siinä ovat avaimet menestykseen.

Kyllähän Fightsport kuuluu sinne kärkipäähän, todella hyvin tehty lehti vaikka monet löytääkin aina jotain valitettavaa joko ulkoisista asioista tai sisäisistä. Onhan tuo ihan hyvä suoritus ottaen huomioon lajin suhteellisen pienen mediakattavuuden. Mutta sehän juuri kertoo kuinka hyvä lehti on kun melkein jokainen harrastaja tai lajin seuraaja lehden ostaa tai tilaa.

Itse nostan hattua Fight Sportille (ja Probodylle) siinä että vihdoin on Suomessakin harrastelehtiä mitkä eivät ulkoasussa häpeä ulkomaalaisille. Sisältö on mielestäni ollut aika hyvin kunnossa monissa lehdissä ulkomaalaisiin verrattuna mutta kyllähän layout, kuvitus ja tyylikkyys noissa lehdissä on harrastelehdiksi todella kohdallaan.

Itse nostan hattua Fight Sportille (ja Probodylle) siinä että vihdoin on Suomessakin harrastelehtiä mitkä eivät ulkoasussa häpeä ulkomaalaisille. Sisältö on mielestäni ollut aika hyvin kunnossa monissa lehdissä ulkomaalaisiin verrattuna mutta kyllähän layout, kuvitus ja tyylikkyys noissa lehdissä on harrastelehdiksi todella kohdallaan.
ProBodykin uudistuu leiskan osalta tänä vuonna. Fightsport teki sen viime vuonna onnistuneesti. Ja mitä itse valokuvaajana tässä ajan saatossa olen heilunut, niin Tilles uskaltaa taittaa rohkeamminkin, ettei ole mitään perusjumitusta. Meikän kuvatkin saa uutta potkua kun niiden visuaalisuus muuttuu osaksi kun tulee tekstit ja asettelut mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom