Fighter vs Fightsport

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J33S
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vähän mielipiteitä kaipaisin lehdistä.
Jommankumman ajattelin tilata, mutta en tiedä kumman.
Onko lehdillä sisällöllisesti eroja. Keskittyykö lehti enemmän johonkin tiettyyn lajiin enemmän.
Itseäni kiinnostaa vapaaottelu ja nyrkkeily. Kummassa on enemmän asiaa näistä lajeista.
Lähinnä kestotilaajilta kyselen, kenelläon enemmän näkemystä asiaan. Kiitoksia etukäteen!!

Jos oot vapaaottelusta ja nyrkkeilystä kiinnostunut niin siinä tapauksessa suosittelen Fighteria. Onhan se muutenkin paras kamppailulehti suomessa:rock:

One word!

kollaasi_p.jpg

Fighter ehdottomasti!!

FightSport:ssa on ollut ainakin tähän asti todella paljon luettavaa ja jos pitäisi toinen valita, niin valitsisin sen. Toisaalta ei Fighterkään huono ole. Tilaa molemmat. Ei ne nyt niin paljoa maksa ja ompahan luettavaa. :)

Henkilökohtaisesti dikkailen enemmän FightSportista... mutta en mene dissaamaan Fighteriakaan. Molemmat ovat hyviä lehtiä ja molemmissa on paljon asiaa. Tosin nuo fighterin painiartikkelit eivät meikäläiselle kolise juuri tuon taivaallista.

Fighterissa on tekniikkakoulu osioina sekä vapari että bjj. On aika mainio lisä, fight sportissa ei taida vastaavaa olla?

Saako porukka kuinka irti näistä tekniikkakouluista? Tekniikat tyyliin perusjuji mountista ja sisäpuolen kamppi eivät paljoa tarjoa. Itse olen kokenut nämä aivan turhana täytteenä. Lisätään vielä, että tekniikoiden oppimiseen video on niin ylivoimainen väline verrattuna näihin kuvasarjoihin.

Itse lehdet ovat kohtuu tasoissa menneet, mitä minä olen lukenut. Henkilökuvat ovat ehkä olleet Fighterissa hieman paremmin kirjoitettuja. Varsinkin viime numeron juttu Pertti Ukkolasta oli ehkä mielenkiintoisin juttu, mitä kummassakaan lehdessä on tähän mennessä näkynyt. Pieni etu Fighterille myös keskittymisestä enemmän kamppailu-urheiluun, missä minun suurimmat kiinnostuksen kohteet ovat.

Molempi kuitenkin parempi ja näillä näkymin ostan molemmat aina ilmestyessään.

Itse olen molempien lehtien kestotilaaja. En mä näe niissä sen suurempia eroja, molemmat ovat hyviä lehtiä missä on eri juttuja vaan.

Noista tekniikka kouluista, ni kyllä ne musta joskus tuo jotaan uutta ideaakin. Tottahan se on että ne on yleensä jotaan täyttä paskaa mitä tehtiin peruskurssilla. Mutta kyllä mä olen muutaman tekniikan aikojen saatossa poiminu noistakin. Mutta jos sais toivoa niin mielellään jotaan vähä harvinaisempia tekniikoita jotka ovat suht helppoja toteuttaa.

On hyvä että kilpailua riittää että meille lukijoille hinnat pysyy alhaalla.
Mutta ei ole missään vaiheessa ollut epäselvää minkä lehden haluan kestotilata, Fighter.
Olen koittanu irtolehtiä selailla että joko saisi minut fightsport syttymään mutta ei eniin ei.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itselle tulee Fightsport ja vaimokkeelle Fighter, kestona molemmat. Kummastakaan ei oikeastaan voi huonoa sanoa, tokihan molemmista löytyy aina jokunen artikkeli mitkä ei itseään niin sytytä, mutta molemmissa suurin osa on varsin mielenkiintoista luettavaa.

Että jos kestotilausta suunnittelet, niin taitaapi olla aika sama kumman tilaa. Hyvin pitkälti samojen lajien ympärillä pyöritään, eli kiinnostuksesi kohteet vapari ja poksaus ovat molemmissa hyvin edustettuina.

Molemmat tulee kestona ja ei pahaa sanottavaa kummastakaan. Kehitystä on tapahtunut kummallakkin lehdellä kokoajan parempaan suuntaan ja työssäkäyvälle ei ole todellakaan pahan hintainen. Jättää vaikka sen yhden kuppilareissun vuodessa väliin jos tuntuu liian kovalta investoinnilta. Näin takaamme itsellemme laadun ja asiallisen hinnoittelun myös tulevaisuudessa.

Kiitoksia hyvistä vastauksista. Fighteri tuli tilattua, mutta luulen että pistän suoraan sen Fightsportinkin vaan tulemaan.

Jostain syystä pidän Fighterista hiukan enemmän ja se tuleekin kestotilauksena. FightSport on myös hyvä ja jokainen numero löytyy kyllä omasta hyllystä.
Itse olen siinä määrin kamppailu(urheilu)friikki, että on vain hyvä että lehdet ovat hieman erilaisia, niin saanpahan ainakin itse enemmän luettavaa ja hiukan erilaisia näkökulmia saman asian tiimoilta.

Itse ostan lähimarketista aina uusimman, jos se sattuu sisältämään mielenkiintoisia artikkeleita. Olisihan se helpompi tilata suoraan kotiin, mutta näin ei tarvitse kaikista maksaa... Vain niistä mitkä kiinnostavat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom