Fight Night Krakow: GONZAGA vs CROCOP 2 - April 11, 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

ujo

Heavyweight Gabriel Gonzaga vs.Mirko Filipović
Light Heavyweight Jimi Manuwa vs. Jan Błachowicz
Middleweight Krzysztof Jotko vs. Garreth McLellan
Welterweight Peter Sobotta vs. Sérgio Moraes
Heavyweight Daniel Omielańczuk vs. Anthony Hamilton
Welterweight Pawel Pawlak vs. Sheldon Westcott
Welterweight Seth Baczynski vs. Leon Edwards
Lightweight Marcin Bandel vs. Jason Saggo
Women's Strawweight Cláudia Gadelha vs. Aisling Daly
Women's Strawweight Joanne Calderwood vs. Maryna Moroz
Featherweight Taylor Lapilus vs. Rocky Lee
Women's Strawweight Izabela Badurek vs. Aleksandra Albu

Eikait siinä, paska kortti, taas, ylläri. Onneks on sentään Albu ja JoJo ja Blachowicz itse pääottelun lisäksi. :pano: Mirko voitolla Murria vastaan, HW Champ 2016. Merkatkaa mun sanat! :hyper:

#CROCOPTEAM

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
ALBU VIHDOIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :dance2:

Ja RUJO:lle hieman matskua:

11016088_634446630021058_2118124311055454077_n.jpg

CBD0arlUQAAUpe_.jpg:large

Ais_zps5kwd3srn.png

Kuulostaa vähän epämääräiseltä selitykseltä, varmaan kuurittelun kanssa mennyt jotain pieleen. Tämä varmaan sinetöi sen, että JoJo saa voitolla seuraavan tittelishotin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Fight Night Krakow: Stories from Poland

Fight Night Krakow: Gonzaga vs Cro Cop 2 Preview

Fight Night Krakow: Ultimate 8 Headkick Knockouts

Fight Night Krakow: UFC on the Fly - Jan Blachowicz

Fight Night Krakow: Croatian Comeback - Mirko Cro Cop

Mirko ei näytä nyt niin uniselta. :D

Sais kyl eläköityä jo... Tällasia otteluita oikein viitti katsoa, toki hienoa ja varmasti hieno ilta kaikin puolin, jos pappa saa kostettua Gonzagalle, mutta mehhhhhhh...

Fight Night Krakow: UFC on the Fly - Joanna Jedrzejczyk & Isabela Badurek

Fight Night Krakow: Gabriel Gonzaga vs. Mirko Cro Cop - The Sequel

Fight Night Krakow: Media Day Highlights

Fight Night Krakow: Gym Escape - Gabriel Gonzaga

Sais kyl eläköityä jo... Tällasia otteluita oikein viitti katsoa, toki hienoa ja varmasti hieno ilta kaikin puolin, jos pappa saa kostettua Gonzagalle, mutta mehhhhhhh...

Pah. Mirko on nyt saanu kuurit kohilleen, kintut paranneltua, pukee vanhat ruutukalsarit jalkaan ja lähtee kostoretkelle. Kyl mä väitän että edelleen ku se vasemman jalan viikate heilahtaa niin mun sydän jättää joka kerta pari lyöntiä välistä ja adrenaliini taso kihahtaa niin että tuntuu! Tuli voitto tai tappio niin kyllä mä edelleen tämän katson mielummin kuin monen muun viimeaikasen pääottelun.

Ja vaikka realistisesti ei enää pysty uskomaan että Mirko vois palata ihan huipulle, niin silti on aina pieni mahdollisuus olemassa. Ja mikä olis hienompi tapa paketoida komea ura kuin pari KO voittoa isossa liigassa!

War Crocop!

Albun haastattelua.

Eikös hänen pitänyt alunperin tehdä UFC debyytti joulukuussa 2013 135-paunaisissa? Onkohan ekaa kertaa kokeilemassa 115 lbs painoluokkaa. Näyttää naamasta jo aika riutuneen näköiseltä.

Pah. Mirko on nyt saanu kuurit kohilleen, kintut paranneltua, pukee vanhat ruutukalsarit jalkaan ja lähtee kostoretkelle. Kyl mä väitän että edelleen ku se vasemman jalan viikate heilahtaa niin mun sydän jättää joka kerta pari lyöntiä välistä ja adrenaliini taso kihahtaa niin että tuntuu! Tuli voitto tai tappio niin kyllä mä edelleen tämän katson mielummin kuin monen muun viimeaikasen pääottelun.

Ja vaikka realistisesti ei enää pysty uskomaan että Mirko vois palata ihan huipulle, niin silti on aina pieni mahdollisuus olemassa. Ja mikä olis hienompi tapa paketoida komea ura kuin pari KO voittoa isossa liigassa!

War Crocop!

Tsemppaan täälläkin kovasti Crocopia. Crocop voisi hyvinkin voittaa Nogin ja Antonio Silvan kaltaisia ottelijoita joiden leuka on mennyt. Paha vain, että Crocopin omakin leuka on mennyt, niin ottelut taitavat olla kiinni siitä, kumpi osuu ensin. Olisi aivan painajaismaista nähdä taas uusintoja Roy Nelson, Brendan Schaub ja Frank Mir matsien lopuista.

Suositut

Back
Ylös Bottom