Fight For Glory, Round 2 - Turku 19.10.2013

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joko olen puusilmä (no, olen joka tapauksessa) tai sitten tästä aiheesta ei jostain syystä vielä ollut omaa ketjua, mutta Fight For Glory sellaisen ansainnee muiden tapahtumien rinnalla.

Turkuunhan hankittiin varsin kova pääottelu kesällä, kun Juice Saarisen piti kohdata D.J. Linderman. Juicella hajosi olkapää, mutta Linderman haluttiin ottaa silti, joten nyt hän kohtaa Markus Halkosaaren. Sanoisin, että melko kova paikka yli pari vuotta sivussa olleelle Halkosaarelle, mutta mitäpä sitä haasteita väistelemään.

Isoja ukkoja piisaa muutenkin, Marko Patterilla on vastassa Ukrainan Dmitiri Poberezhets. Muissa ammattilaismatsessa Janne Rantanen ja FFG-miehet Aleksi Kainulainen ja Mika Kuronen. Paikallisia sankareita lisää amatöörikoitoksissa. Itse en päässyt keväällä paikalle, mutta kuvamatskun ja silminnäkijähavaintojen perusteella oli kelpo kinkerit silloin, samaa show-meininkiä luvassa nytkin.

Nyt on ihan helvetin tärkee postaus tulossa.... Mut antaa mennä!

Eli siis Esko Eerikäinen pyörii tuol BB-talos just fight for glory t-paita pääl ;)

Mieshän oli siellä viimeks seremoniamestarina..

Katsoit sitten BB:tä?

Heh no en edes katso, mulla nyt vaan on telkkarin yleensä päällä 21-23 illalla ;) Sen verran huikeeta toi ohjelmatarjonta, et kanavanvalinnassa kyse on vaan siitä, mistä tulee vähiten kuraa.

Vittukun pysty edes nettilehtiä enää lukemaan ilman, että menee mittari punaselle. Journalistina voit varmaan yhtyä siihen, että esimerkiksi noi iltapäivälehtien sivut vetää nykyään ihan 7-päivää lehden tasolla noiden saatanan otsikkojen kanssa, kun koitetaan vilungilla haalia lukijoita mainosrahojen tms perässä.

Vittukun pysty edes nettilehtiä enää lukemaan ilman, että menee mittari punaselle. Journalistina voit varmaan yhtyä siihen, että esimerkiksi noi iltapäivälehtien sivut vetää nykyään ihan 7-päivää lehden tasolla noiden saatanan otsikkojen kanssa, kun koitetaan vilungilla haalia lukijoita mainosrahojen tms perässä.

Ei viitsi kauheasti ohi aiheen ja vieraisiin pöytiin huudella, mutta tuon ansaintalogiikan ohella yksi isoimpia ongelmia on se, että siellä on nettitoimituksissa ihmisiä tekemässä eriksen otsikoita ja juttuja aiheista, jotka eivät ihan leipälajia aina edusta. Kaikkea kivaa on tullut nähtyä, kun on itsekin mm. Ilta-Sanomille tullut tehtyä sporttijuttua.

Jos palataan melkein aiheeseen, niin Tom Niinimäkihän oli viime viikonloppuna IS:n sivuilla luonnedittuna "Suomen vaarallisimmaksi portsariksi". Itse tuntisin oloni luultavasti hyvin turvalliseksi saluunassa, jonka ovella Tomppa päivystää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Harmi että tapahtuma kuivui kasaan Juicen ja Maakun vaparimatsien peruuntumisen myötä. Niiden kanssa kortti meinaa oli oikeasti kova ja viihdyttävä. Toivottavasti tämä ei koidu järjestäjälle kohtalokkaaksi, vaan tullaan vielä näkemään FFG 3 erä joka pysyy kasassa loppuun asti.

Onhan tämä kortti tosiaan vähän kuivunut kasaan, mutta itse ainakin aion paikalle mennä. Kaikesta huolimatta on varmasti viihdyttävä show ja itse ihan periaatteestakin haluan tukea turkulaista vaparitoimintaa. :) Fight For Glory yrittää myös olla (hyvällä tavalla) erilainen kuin muut suomalaiset promootiot, joka on hieno juttu.

- Patteri on hauska nähdä livenä pitkästä aikaa. Toimintaa ei varmasti tule matsista puuttumaan
- Kurosen debyytti! Vastustajalla ei tule olemaan mukava oltavat Kurosen alla
- Kainulaista ja Rantasta on myös mukava lähteä kannustamaan voittoihin
- Amatöörimatseista kiinnostaa Lassi Isometsä, josta varmasti kuullaan tulevaisuudessa myös ammattilaispuolella
- Nyrkkeilypuoli ei suuremmin kiinnosta, mutta onhan se Pappa Hirvikangas ihan hauska nähdä kehässä

Onhan tämä kortti tosiaan vähän kuivunut kasaan, mutta itse ainakin aion paikalle mennä. Kaikesta huolimatta on varmasti viihdyttävä show ja itse ihan periaatteestakin haluan tukea turkulaista vaparitoimintaa. :) Fight For Glory yrittää myös olla (hyvällä tavalla) erilainen kuin muut suomalaiset promootiot, joka on hieno juttu.

- Patteri on hauska nähdä livenä pitkästä aikaa. Toimintaa ei varmasti tule matsista puuttumaan
- Kurosen debyytti! Vastustajalla ei tule olemaan mukava oltavat Kurosen alla
- Kainulaista ja Rantasta on myös mukava lähteä kannustamaan voittoihin
- Amatöörimatseista kiinnostaa Lassi Isometsä, josta varmasti kuullaan tulevaisuudessa myös ammattilaispuolella
- Nyrkkeilypuoli ei suuremmin kiinnosta, mutta onhan se Pappa Hirvikangas ihan hauska nähdä kehässä

Juurikin näin, Patteri on kyllä jo yksistäänkin edullisen lipun arvoinen. :rock:

On muuten Ukrainan mies vielä Patteriakin isompi, ja just silleen hellävaraisen hivelijän oloinen jannu. Kuronen-Willberg on kyllä kiinnostava molempien ottelijoiden osalta, mukavaa saada keskisarjalaisiakin näihin kehiin.

- - - Updated - - -

On muuten Ukrainan mies vielä Patteriakin isompi, ja just silleen hellävaraisen hivelijän oloinen jannu. Kuronen-Willberg on kyllä kiinnostava molempien ottelijoiden osalta, mukavaa saada keskisarjalaisiakin näihin kehiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom