FIGHT FESTIVAL 24 -- La 20.9. Töölön Kisahalli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pmaunu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

pmaunu

Mode
FF24_500.gif

War Rujo!! Liput löytyy jälleen kerran ja tuolta sitten suoraan ryyppäämään...

Rupposen vastustajan Rodney Faverusin recordi on varsin mallikas 24 - 16 - 3, mutta viimeisestä 10:stä matsista voittanut vain 2. Ja hävinnyt 5 viimeistä ottelua. Mies on kuitenkin voittanut joskus mm. Manhoefin, Kongon, V.Overeemin, Cyrill Diabaten ja Joe Riggsin ym ym. Joten helppo matsi ei ainakaan tule Rujolle olemaan!

Nyt on korjattu fightfestival.comissa Firefoxilla ilmennyt ongelma, sivut toimivat testien mukaan ongelmitta ainakin näillä selaimilla, suluissa testattu versio: IE (v 7.0), Firefox (v 3.0) ja Safari (v 3.1.2). Todennäköisesti toimii muillakin nykyselaimilla ongelmitta.

Hianoo nähä myöskin Jamba ottamassa ekan ammattilaismatsinsa ja kova matsi tuleekin varmaan olemaan. Tsemppii vaan kovasti!

Millainen recordi tuolla Jukka Saarisen vastustajalla on??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
E-katsomo on mun mielestä paras katsomo. B-katsomostakin näkee hyvin, vaikka onkin hieman kauempana. Noi L-katsomot on lattialla enkä ainakaan itse tykkää niistä paikoista.

Millaiset säännöt tuossa tapahtumassa on? Saako potkia maassa olevaa vastustajaa päähän tai käyttää kyynärpäitä maassa?

E-katsomo on mun mielestä paras katsomo. B-katsomostakin näkee hyvin, vaikka onkin hieman kauempana. Noi L-katsomot on lattialla enkä ainakaan itse tykkää niistä paikoista.

Kiitoksia. B-katsomosta vois sitten varmaan paikat hommata. E katsomo alkaa olla hieman tyyriin puoleinen omaan makuun :D. Ensin tosiaan ajattelin noita l katsomoita, mutta jos ne lattiatasossa on niin eihän tällänen lyhyt kaveri näe sieltä mitään.

Liput löytyy B-katsomosta, kaikki kuumat fitnesskissat voi tulla repimään hihasta ;) Oon ainut joka ei näytä kuuluvan joukkoon?

Suositut

Back
Ylös Bottom