Fight Festival 17 kuvagalleria

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kiitämme, mahtavia kuvia. Ottaa päähän suunnattomasti kun tuo vika matsi jäi näkemättä kun piti töihin rynniä mutta kuvat kertovat kyllä mikä oli henki. :thumbs:

Makeita kuvia, varsinkin nuo mustavalkoiset on mun mieleen!

Tässä kuvassa voi vaan ajatella mitä tapahtui :D
(taisi osua kypärään niin että kolina kävi)
IMG_5545-01.jpg

Weeboom sanoi:
Hyviä kuvia, suurin osa aivan erinomaisia. Olipa rumia poikien tatuoinnit näin btw-asiana.

Olen ehkä vanhoillinen, mutta eipähän se ainakaan lajin arvostusta lisää kun hakaristitatuoidut kaverit kiipeää kehään. Lajiliitolta voisi olla paikallaan vaatia, että aatteelliset tatuoinnit pitäisi ottelussa peittää esim. rash guardilla.

Enkä edes ole mikään viherpiipertäjä tai kukkahattusetä.

Hyviä kuvia taas Mikeltä!

fish sanoi:
Lajiliitolta voisi olla paikallaan vaatia, että aatteelliset tatuoinnit pitäisi ottelussa peittää esim. rash guardilla.
Valtosellahan on käsittääkseni juuri tämän takia aina se toppi päällä. Eikä niinkään sen takia, että se pötsi on epäeroottinen.

Sitten taas kuuluu valituksia, että se rash guardia käyttävä kaveri saa tietyissä tilanteissa vaatteestaan epäreilua etua.

Mun puolesta ihan miten vaan.

reino sanoi:
Valtosellahan on käsittääkseni juuri tämän takia aina se toppi päällä. Eikä niinkään sen takia, että se pötsi on epäeroottinen.

Sitten taas kuuluu valituksia, että se rash guardia käyttävä kaveri saa tietyissä tilanteissa vaatteestaan epäreilua etua.

Mun puolesta ihan miten vaan.

No näinpä itse arvelisin myös. Olen nähnyt ne tatskat ja on kyllä näkyviä ja just sellasia että yleisöstä huudettaisiin saletisti jotain paskaa. Mun mielestä saa kyllä jokainen tosta ite päättää. Matsejahan sinne ollaan tultu kattomaan eikä niitä tatskoja.

Suomessa on sananvapaus, joten piirtäkööt ottelijat vaikka kirkkoveneen selkään jos haluaa. Ei se vaikuta ottelemiseen ja jos joku siitä herneitä nenään ottaa niin voi voi.

Yleensä tollaset tatuoinnit on tehty nuoruuden aikana jolloin omaa identiteettiä rakennettu ja myöhemmin vasta tajuttu, ettei niistä eroonkaan opääse, joten ei niistä kannata paljoa välittää. Uskoisin, että ottelija niistä itse enemmin stressaa.

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että mitä erilaisempi kirjo on ottelijoita sitä enemmin yleisöä kiinnostaa. Tulee niitä puolesta ja vastaan asetteluita, jotka kiinnostavat! Ei se auta vaikka olisi kuinka hyviä ottelijoita jos värikkäät persoonat puuttuvat.
:thumbs:

Laiskana ihmisenä en jaksa kiertää jokaista threadin läpi erikseen, enkä löytänyt vastausta fightfestival.comistakaan joten kysyn täältä.
Miken kuvista päätellen Valtonen olisi melkein niskan päällä, mutta toisen kaverin käsi nousee ottelun loputtua.
Loppuko ottelu ennen täyttä aikaa vai menikö tuomari äänin?

kiitos

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miikkah sanoi:
Laiskana ihmisenä en jaksa kiertää jokaista threadin läpi erikseen, enkä löytänyt vastausta fightfestival.comistakaan joten kysyn täältä.
Miken kuvista päätellen Valtonen olisi melkein niskan päällä, mutta toisen kaverin käsi nousee ottelun loputtua.
Loppuko ottelu ennen täyttä aikaa vai menikö tuomari äänin?

kiitos
Luovutti toisen erän jälkeen. Siltä loppui virta täysin, kuten meinasi siltä toiseltakin jannulta loppua.

wääntäjä sanoi:
Yleensä tollaset tatuoinnit on tehty nuoruuden aikana jolloin omaa identiteettiä rakennettu ja myöhemmin vasta tajuttu, ettei niistä eroonkaan opääse, joten ei niistä kannata paljoa välittää. Uskoisin, että ottelija niistä itse enemmin stressaa.
No noissa Espoon Kehähaissakin on kolme wp-skinheadia, eli en usko että kauheasti kuviaan häpeilisivät. Ja tuskin kukaan ottaa esim. maihinnousukenkiä ohimoonsa 13-vuotiaana, niin kuin eräällä ottelijalla? Kenellä on ylipäätänsä nuoruudessaan varaa ottaa kädet leimaa täyteen?
Ja sitten on vielä noita ulkomaiden klanipäitä, niinku just toi hakaristi-ukko ketkä käy ottelee Suomessa, et turha tosiaan jauhaa mistään nuoruuden hairahduksista ym.
Jos ette toisten tatuointeja kestä ni pistäkää silmänne vaikka kiinni ottelun ajaksi.

Maxist sanoi:
No noissa Espoon Kehähaissakin on kolme wp-skinheadia, eli en usko että kauheasti kuviaan häpeilisivät. Ja tuskin kukaan ottaa esim. maihinnousukenkiä ohimoonsa 13-vuotiaana, niin kuin eräällä ottelijalla? Kenellä on ylipäätänsä nuoruudessaan varaa ottaa kädet leimaa täyteen?
Ja sitten on vielä noita ulkomaiden klanipäitä, niinku just toi hakaristi-ukko ketkä käy ottelee Suomessa, et turha tosiaan jauhaa mistään nuoruuden hairahduksista ym.
Jos ette toisten tatuointeja kestä ni pistäkää silmänne vaikka kiinni ottelun ajaksi.

Tuskin on kestämisestä kyse vaan siitä että skini-natsi-tatuoinnit on hemmetin huonoa mainosta lajille. Täytyy sanoa, etten itsekään suurta respektiä natsitatuoidulle ottelijalle anna.

AndyS sanoi:
Tatuoinnit voi peittää myös esim. hennalla tai vaikka tussilla.
Kuka vittu vaivautus peittämään tatuointeja yhteen otteluun?

En itekkään anna respectiä skinhead tatuoinneista MUTTA mun puolesta kaikki saa olla mitä lystää ja se ei kuulu kellekään muulle. Oli siellä nahkassa sitten kirkkoveneitä tai hakaristejä.. Jos todellakin häiritsee niin paljon suosittelen seuraamaan televisiosta sitten vaikka salkkareita näitten matsejen sijasta. Joku taisi mainitakin aikasemmin, että mitä erillaisempia ukkoja kehässä pyörii sitä mielenkiintoisempi yleisölle. Veit sanat suustani.

Mike sanoi:
Luovutti toisen erän jälkeen. Siltä loppui virta täysin, kuten meinasi siltä toiseltakin jannulta loppua.

yep! vähän menee of topiciks mutta: Valtonen vei tota aika hyvin ekassa erässä, ja hyvän moukarin meinas päästä antamaankin kun toi tumma kaveri oli maasssa mutta osuma ei päässyt kunnolla perille, Toni on varmasti vahva ja ok ottamaan vapaaottelumatseja, (ekan matsin näin vasta) mutta!! Ei millään pahalla, mutta aerobista toni vois alkaa treenaamaan! ei se riitä että on massaa ja voimaa jos ei kunto riitä yhtä erää enempää! toni ois ihan perkuleen kova jätkä varmaan kehässä jos alkais hakemaan tota kuntoa vielä lisää! lenkille vaan ihan sikana ni kyllä rupee vähä olee eri ääni kelloissa! siis oli vaan todella surkeen näköstä kun valtonen oli tokassa erässä kun kala kuivalla maalla ja haukko happea, hyvä että omin jaloin pysyi pystyssä. tämä ei ollut tonille todellakaan mitään vittuilua vaan Kannustusta ennemmin.

jätetään se :kippis1: ja makkaraperunat vähän vähemmälle ja KUNTOA Nyt vaan pirusti lisää! stemppiä tonille jatkossa! :thumbs:

itteäkin kiinnostais joskus ottaa vapaaottelumatseja mutta oon ite niin vitunmoinen vinkuheinä VIELÄ, että ei vielä mitää toivoa :lol2: voimaa ja kuntoa ja Massaa kyllä tarttis hommailla ja ennenkaikkea sitä pelisilmää!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom