Fifa 2005

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ikä
44
Tänne kokemuksia kyseisestä pelistä, juuri tuli tuossa hommattua, en ole vielä kerennyt testaamaan :)

Pakko lisätä pieni offari tähän väliin, eli kyllä tuo Pro Evolution Soccer 4 tulee olemaan vuoden ehdottomasti paras futis peli.

raggi sanoi:
Pakko lisätä pieni offari tähän väliin, eli kyllä tuo Pro Evolution Soccer 4 tulee olemaan vuoden ehdottomasti paras futis peli.
Onko tuo siis tulossa myös PC:lle?

Eli tässä pelissä otetaan kanssa haasteita vastaan:)

raggi sanoi:

Täytyy kyllä sanoa, että nyt raggi puhut asiaa!!! Olen tuota peliä pelannut n.10 ottelua ja kyllä se on niin hyvä!
Kaveri on tuota uusinta Fifaa kokeillut ja sanoi sitä aika kehnoksi, joten jätän minäkin tuon väliin.

PES4 on todellakin kunnon jalkapalloa. Fifassa kun pystyt suunilleen yhdellä miehellä juoksemaan miten lystäät niin kyllä PES4:sta saa pelata ja miten monipuolinen tuo PES4 on. Meni vähän :offtopic:.

Kuka ottaa haasteen vastaan hyystössä? :hyper:

fifa -05 on "aika kehno" niinkuin Jonny asian ilmaisi. Kokemukseni pelistä on kehno. Pelattavuus on kehnoa. Grafiikka ei ole kaksinen. En kehoittaisi ketään laittamaan rahojaan kyseiseen peliin ellei ole fifa-sarjan keräilijä. :thumbs:

Viimeksi muokattu:
Minusta tuo on hyvä peli, onko kaikki edes pelanneet sitä vai haukkuvatko vain edellisten versioiden kokemusten perusteella?

FIFA 2005 ei paljon eroa 2004:sta, eli jos saat -04 halvemmalla, kandee ottaa. Grafiikassa ei juuri ole lisää, mutta pelattavuus ehkä hieman parempi 2005:ssa. Diggaan eniten siitä, että nyt managerilla on mahdollisuus testata taitojaan 15 kauden verran, eli ainakin itselläni 2 ekaa kautta meni siihen että hävisin 6 peliä putkeen ja sain potkut -> eiku uuden teamin kimppuun (yhteen hävittyyn kauteen meni siis päivän pelaamisen verran aikaa, yksi huono kausi = yksi päivä). Nyt alkaa olla tatti niin hyvin hallussa, et olen kolmannen joukkueen kanssa jo pitkällä voitokasta kautta. Olen tätä kolamtta kautta pelannut nyt viikon (siis ei putkeen vaan tunnin verran about iltaisin). Pelaan yhdessä avopuolison kanssa - samassa joukkueessa toki :love: - ja tämmöinen pitkän tähtäimen uran rakentaminen on toistaiseksi ainakin saanut meidät molemmat koukkuun, koska joka voitto merkkaa -> saat enemmän rahaa -> pystyt parantamaan joukkuetta -> saat itselles meriittejä ja jossain vaiheessa jopa tarjouksen uuden tiimin manageriksi.

En ole testannu This is footballia koskaan, olen kuullut että se olisi jopa parempi. Mutta mulle on tuo FIFA ollut ihan käypää kamaa, pikku bugeista huolimatta (esim. et saa kärkeä haltuun ennen kun syöttö kaverilta on lähtenyt, joka hatuttaa usein).

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
If football is your religion, worship at the ultimate altar: Pro evolution soccer 4!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom