Fear Factory - The Best Of

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Fear Factorylta ilmestyy The Best Of albumi 11.9.

Biisilista:
01. Martyr
02. Scapegoat
03. Scumgrief
04. Demanufacture
05. Self-Bias Resistor
06. Zero Signal
07. Replica
08. Shock
09. Edgecrusher
10. Resurrection
11. Cars
12. Linchpin

Allekirjoitan. :rock:

Kappas synttäripäivälle sattuu tuo julkaisupäivä, siinäpä oiva lahjatoive.

Synttärit 9/11? Hmm, on tuosta sulle varmaan jo mainittukin..;)

Mut että Archetype ois best of? Gotta disagree with that, FF:n paras levy (IMAO) on edelleen Demanufacture. Ja paras biisi edelleen Se Ensimmäinen Jonka Koskaan Olen Bändiltä Kuullut eli Self Bias Resistor! Mielestäni ko. biisi on FF:lle samaa mitä Flight of Icarus on Iron Maidenille, tiivistää yhteen biisiin bändin olemuksen ja soundin niin hyvin kuin sen vain voi tehdä.
Eipä nuo seuraavatkaan missään nimessä kuraa ole todellakaan, mut mielestäni Digimortal oli parempi kuin tuo mainittu Archetype.. Mielipiteitähän nää tietenkin..:piis:

Synttärit 9/11? Hmm, on tuosta sulle varmaan jo mainittukin..;)
Heh, no onhan tuosta joku joskus huomauttanut ja kyllä se synttäripäivä kieltämättä jostain syystä on jäänytkin hyvin mieleen...

Demanufacture ja Archetype ovat mulla itse asiassa jaetulla kärkisijalla, molemmista diggailen kovasti. Self Bias Resistor oli mullakin aikanaan eka biisi, jonka kuulin bändiltä ja kyllähän se edelleen on SE paras biisi, joten niiltä osin samoilla linjoilla sun kanssa.

Voi perkele näitä bestoffeja!

Eiks ne julkaissu tossa muutama vuosi sitten jonku hatefiles- nimisen bestoffin jo?

No pysyypähän roadrunner leivänsyrjässä kiinni. Demanufacture on kyllä kovaa menoa :)

Kannet:

FFBO.jpg

Kuva: www.roadrunnerrecords.com

Njoo ei kyllä nää best-offit oikein ostomielessä säväytä. Fear Factory on kyllä yksi niistä suurista suosikeista joita fanitetaan kunnolla eritoten keväisen Helsingin loistokeikan jälkeen.:thumbs: Ennemminkin odottaisi bändiltä jotain uutta DVD-julkaisua. Onhan edellinen DVD Digital Connectivity jo viiden vuoden takaa (2001).

Back
Ylös Bottom