Fat Burnereiden tehosta voidaan olla montaa mieltä. Se riippuu vähän valmisteesta ja henkilökohtaisista ominaisuuksista. Esim. minä en juurikaan ole saanut hyötyä mistään markkinoilla olevista burnereista, vaikka melkein kaikki onkin tullut "toivossa" testattua...
Omakohtaisen tuotevertailun jälkeen olen vahvasti sitä mieltä, että apteekin kofeiinitabletit ovat parhaita. Suurin osa fatburnereista sisältää kofeiinia, kalliimmassa purkissa tosin.
Voit myös kokeilla oman "rasvanpoltto-aseen" valmistusta kun keittelet tosi tujua vihreätä teetä (sen pitäisi huhujen mukaan auttaa, sisältää kofeiinia) ja sekoittelet cayanne/chilipippureita ruokiisi (tehostavat elimistön lämmöntuotantoa) tai ihan vain kuumaan veteen. Cayenne-teetä...
Jos haluat välttämättä tuhlata rahojasi valmiisiin rasvanpolttajiin, niin suosittelen nykyisin kiellettyjen mahuang-valmisteiden perillisiä, jotka sisältävät synepriiniä. Ne joko toimivat tai eivät - riippuen niistä henkilökohtaisista ominaisuuksista. Minä en tosin huomannut mitään tehoa (teho=hikoiluttaa, pulssi kohoaa jne.).