fastin proteiinit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
niin tälläistä kysyisin että onko fastin whey3 proteiini hyvää vai huonoa koostumukseltaan? ja voiko proteiini juoman sekään sekoittaa hedelmiä kuten esim. banaania? ja onko siitä hyötyä? kyllä paremman makuseksi tekee ainakin :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse en ole hedelmiä sekoitellut. Fastin whey3 on ihan neutraalin makuista ja hyvin sekoittuvaa, whey3 suklaa on suurta herkkua ja mansikkaa en ole maistanut. :hmmm:

Niin on myös manzikka maukasta, jopa maukkaampaa.

Yleensä edullisuus ei kulje käsi kädessä laadun kanssa...
silti en ole muita lisäravinteita ikinä käyttänyt (jostain kumman syystä) kuin Fastin. :lol2:

Yleensä edullisuus ei kulje käsi kädessä laadun kanssa...
silti en ole muita lisäravinteita ikinä käyttänyt (jostain kumman syystä) kuin Fastin. :lol2:

BTW: Kuka tietää vai tietääkö kukaan, että missä suhteessa WHEY 3 sisältää niitä eri (pilkottuja jne...) proteiinejä? Esim konsentraattia 97%...?

Voit sekoittaa sinne proteiinin sekaan mitä vaan... Aina kun jaksan vaivautua, eli kun maustamaton hera/kaseiini-kombo alkaa tökkimään (eli harvoin) niin laitan 1dl proteiinia, n.7 dl vettä, 1 banaani, teelusikallinen maapähkinävoita, 1rkl kaakaojauhetta, n.1dl tofujäätelöä. Koko komeus sauvasekoittimella sekaisin ja silloin tällöin jos tuntuu tyhjältä heitän sekaan vielä pari dl kaurahiutaleita.

mä ostin hera85 ja nyt oon blandaillu sitä mehuun ku soija 96 voi vetää ihan sellasenaan mut ei tota heraa..... :urjo:

täytyy vissiin kans kehitellä joku hyvä drinksu ettei kyllästy tohon samaan mehuun :kippis2:

Vaikka nykyään vedän jauheet maustamattomana veteen sekotettuna, niin kyllä pakastemansikka & banaani yhdistelmä on HYVVEE! Niin, tai nyt kun niitä on myytävänä, niin ostaa tuoreita mansikoita, vielä parempaa! Aitoa makua ja paljon (ei mitään esanssia!), vitamiinit ja hivenaineet kaupan päälle. Eikä oo ees kallista, täällä pohjosessa mansikkaa saa nyt marketeista ja torilta jollain parin euron kilohinnalla. :hmmm:

Originally posted by efuman
mä ostin hera85 ja nyt oon blandaillu sitä mehuun ku soija 96 voi vetää ihan sellasenaan mut ei tota heraa..... :urjo:
Ihan hyvin voi vetää pelkiltään, eihän se maistu juuri miltään. Protein95 on ehkä vähän parempaa, mutta kyllä toikin uppoo. Mutta näähän onkin maku asioita :)
Edit: Niin ei se hyvää ole, mutta sitä pystyy siis juomaan.

Originally posted by JHJ81

BTW: Kuka tietää vai tietääkö kukaan, että missä suhteessa WHEY 3 sisältää niitä eri (pilkottuja jne...) proteiinejä? Esim konsentraattia 97%...?

Ne jotka tietää, eivät varmaan halua kertoa...

Hera85 vs whey3

Sitä oon miettinyt pienessä mielessäni, että miksi ihmeessä ainakin modet ja vissiin monet muutkin tuntuvat käyttävän whey3:a perusproteiinina? Se on niin paljon kalliimpaakin kuin hera85.

Itse olen käyttänyt sitä (whey3) palautukseen ja hera85 perusprotskuna. Tosin uskon, että olisi ihan sama, vaikka vetelisin pelkkää hera85, koska tuskin niissä kauheita eroja on.

Tomi77 sanoi jossain topicis vetävänsä muistaakseni 2,4 dl whey3:a :eek: Siinä tulis 83 grammaa protskua kerralla... ja hinta taivaissa... Tai sit käsitin/muistin väärin, sillä en jaksanu etsiä laiskuuttani sitä topicia... oiskohan ollut ruokailusi 24 h aikana...:confused:

Itselläni ainakin on vakava uskomus siitä että Whey 3:ssa olisi ihan vaan nimeksi hydrolysoitua protskua, jos haluaa vähääkään viimisen päälle tehdä niin en ehkä juuri tuota palautukseen naukkailisi.

Mä olen ollut tyytyväinen fastin protskuihin.
Mä käytän perusheran lisäksi fastin soijaa, joka sekottuu paremmin kuin muutaman kilpailijan vastaava.
Mulle on tärkeimmät kriteerit hinta ja hyvä sekottuvuus.

Jos kunnon palautusjuomaa haette niin kannattaa kokeilla Heavy Aminopowerdrink-nimistä tuotetta!tosi tuhtia tavaraa , proteiinia tosin joutuu lisäämään , mutta muuten tässä tuotteessa on sisällöt paremmin kohdallaan , kuin missään muussa mikä ainakaan mun kohdalleni on sattunut! ja maku on taivaista;) ...hinta todella edullinen , 22€ kilo....

no perkelettäkö tää kone nyt näitä näin kaksin kappalein pukkas....:confused:

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom