Fastin massa ja all starsin tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bomber
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
Mitä mieltä olette Fastin massasta kun mulla on 4.5kg:n säkki puolillaan ja oikeen miään huomattavaa ei ole tapahtunut(ehkä se johtuu osaltaan 2viikon sairaudestakin). Käytän sitä 130g päivässä ja ajattelin ruveta ottamaan sitä 2 kerta päivässä, kannattaako(ennen käytin pelkästään palautusjuomana) Onko teillä toiminut kyseinen tuote?
Meinasin seuraavaksi ostaa ALL STARS Tri Plex 2 kg:sia ja ALL STARS ZELL TECH II 2 kg:sia (TOIMIIKO?) entä määrät paljo niitä pitäs ottaa??? Kyselee epätietoinen P.S Entä maku, miltä maistuu? Massa oli ainakin aikaskii pahanmakusta mutta meni alas kuitenkin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Bomber
Mitä mieltä olette Fastin massasta kun mulla on 4.5kg:n säkki puolillaan ja oikeen miään huomattavaa ei ole tapahtunut(ehkä se johtuu osaltaan 2viikon sairaudestakin). Käytän sitä 130g päivässä ja ajattelin ruveta ottamaan sitä 2 kerta päivässä, kannattaako(ennen käytin pelkästään palautusjuomana) Onko teillä toiminut kyseinen tuote?

Toiminut. Mitä tarkoitat toimimisella? Eivät nuo massanlisäät ole mitään ihmeaineita, vaan niitä voidaan verrata tavalliseen ruokaan. Toimiiko ruoka sinulla?

Meinasin seuraavaksi ostaa ALL STARS Tri Plex 2 kg:sia ja ALL STARS ZELL TECH II 2 kg:sia (TOIMIIKO?) entä määrät paljo niitä pitäs ottaa??? Kyselee epätietoinen P.S Entä maku, miltä maistuu? Massa oli ainakin aikaskii pahanmakusta mutta meni alas kuitenkin

Säästä rahasi. Hanki mieluummin perusproteiinia ja maltoa.

Ainiin, Entä toimiiko Fastin reco, ei ainakaan niin pahan hintasta kun All starsit. Tai jos on nettikauppoja mistä saisi hyviä tuotteita niin voi ilmottaa!!!:confused:

Klikkaileppa noita bannereita tosta ylhäältä..

mitä täälllä foorumilla nyt oon kattellu, ni ei oo oikeen noita massanlisääjiä kehuttu eikä niitä kai tarvii käyttääkkään. toki jos on vitun laiha ja ei saa millään massaa, niin silloin voi massanlisääjistä apu löytyä. tärkeimmät on palautusjuoma ja perusproteiini. fastin massaa kannattaa ottaa, jos ei oo aikaa syödä tavallista ruokaa

All Starsin tuotteet ovat sikamaisen kalliita (=ylihinnoiteltuja), eikä niissä edes ole mitään sellaista mitä ei löytyisi muista samanlaisista tuotteista.

HyPro patukat ja valmiit protskujuomat tosin ovat ok välipalana tai jos ei ehdi syödä kunnolla.

Söinpä kesällä tuota Massaa ja en kyllä enään ikinä siihen rahojani pistä ku se ei mun mahalle oikeen sopinu. Paremman massa drinksun saan kun sekottelen itse dekstroosia, maltoa ja protskua.

Itse olen käyttänyt massaa.
Kaksi kertaa päivässä.hieman yli 1½ desiä
ja heittänyt sekaan vielä soijaa 1½ desiä,lisäksi vähän kaakaota
litraan hyla maitoa.
:hmmm: maku on hyvä.Sitä jopa kaipaa.
Hyvin on yhdistelmä toiminut lihakset kasvaa ihan kiitettävästi.
Kun muistaa vielä syödäkkin kunnolla.

Sinäpä sen sanoit.

Kun vielä muistaa syödä kunnolla, voi heittää Massatkin nurkkaan.

Kyllä massan ja soijan käyttö kumminkin on tarpeen
jos ei ole rahaa ostaa säkkikaupalla ruokaa.
Itse ainakin huomasin ruokalaskun pienevän.
Ennen meni kaikki rahat.Nyt menee vain lähes kaikki rahat.

Originally posted by Swartsu
Kyllä massan ja soijan käyttö kumminkin on tarpeen
jos ei ole rahaa ostaa säkkikaupalla ruokaa.
Itse ainakin huomasin ruokalaskun pienevän.
Ennen meni kaikki rahat.Nyt menee vain lähes kaikki rahat.

Jossakin vaiheessa huomaat vielä, että kun ei syö ollenkaan, niin ei mee lähes ollenkaan rahaa!

Originally posted by hiliviuskas
Jossakin vaiheessa huomaat vielä, että kun ei syö ollenkaan, niin ei mee lähes ollenkaan rahaa!

Niin, ja saman logiikan mukaan just kun oppii olemaan syömättä niin kuolee pois! :D

Originally posted by hiliviuskas

Älä viitsi laittaa näin typeriä kommentteja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom