GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Fastin Dietmixin annostus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lita
  • Aloitettu Aloitettu
Tää varmaankin kuuluisi tuonne treeni ja ravinto-osioon, mutta haluaisin kysyä mimmeiltä Dietmixin annostuksesta eli millaista jauhemäärää per annos olette sitä käyttäneet. Pakkauksen kyljessä annostuksesta sanotaan että 1 dl jauhetta sekoitetaan 3-4 desiin nestettä. Luin yhdeltä nettisivulta (osoitetta en enää muista) että naisilla annostus olisi 2/3 miesten annoksesta. Itse oon käyttänyt tuota pakkauksessa olevaa annosteluohjetta... Onko vaarallista? Ja onkohan tuolle 2/3 miesten annoksesta jotain perustetta?

Kyseinen tuote on ainakin kovasti mainostettu, muusta en tiedä...
Heitähän tarkat arvot, mitä tuosta käyttämästäsi 1dl:n annoksesta tulee.
Tuo "naisille 2/3 osaa annoksesta"-ohjeistus perustuu todennäköisesti vaan olettamukseen, että naiset on pienempiä kuin miehet. Vaarallista kyseisen tuotteen nauttiminen ei missään tapauksessa ole, edes suuremmissakaan määrissä.

Suoraan pakkauksesta nämä tiedot eli 100g jauhetta sisältää:
Energiaa 391 kcal
Proteiinia 52 g
Hiilareita 40,5 g, josta sokereita 21 g
Rasvaa 2,0 g
Magnesiumia 19 mg
Natriumia 123 mg
Kalsiumia 423 mg
Kaliumia 174 mg

Tuskinpa tuo vaarallista ainetta on. Ainoa ihmetyksen aihe oli tuo pienempi annostus naisille... :rolleyes:

Ilmeisesti tuo pienempi annossuositus johtui vain siitä, että naiset nyt yleisesti ottaen syövät vähemmän kuin miehet. Aika paljon sokereita ja hiilareita ylipäätänsä. Itse käyttäisin mielummin esim. Prolabin PureWheytä.

Mä käytin tätä tuotetta kesällä, en voi suositella kenellekään.. ei pidä nälkää YHTÄÄN, ja siinä on ihan hirveesti sokeria! Todella makeaa litkua. Mielestäni ihan ylimainostettu tuote, minä en ainakaan tykännyt. Parempi käyttää ihan perusproteiinia. Tai no, riippuu tietty mitä hakee, mutta mulla tuo ois ennemmin menny vaan jonain makeannälän viejänä, ei ateriankorvikkeena.

EDIT: Jäin miettimään, että onko tuo sokerin määrä nyt oikeasti niin hirveä.. no, maistuu se ainakin todella makealta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom