Fast proteiinijauheet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ccrt88
  • Aloitettu Aloitettu
Miten saatte niistä hyvänmakuisia? Minulla on ollut käytössä soijajauhe (maustamaton) ja nyt on Hera80, joka on suklaanmakuinen. Aivan kammottavaa. Miten te niitä syötte/käytätte? Ite olen tähän asti vaa soijamaitoon ne lilluttanu.. Mutta maistuvat ihan karsealta. Ja mistä saisi sellaisen hyvän shakerin?:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suklaa on hyvää ainakin maitoon sekoitettuna, ja uusista minttusuklaa on herkullista miten tahansa nautittuna. Joskus mulla on ollut myös vaniljaa, mutta se oli niin kammoa, että ei tulisi mieleenkään käyttää palkkarissa.

Fastin suklaa ei ole kyl mitään herkkua, varsinkaan veteen sekoitettuna mut ihan juotavaa. Jos oikeasti hyvänmakuisia jauhoja hakee niin kannattaa ostaa jenkkivalmistajien jauhoja, esim. EAS:n ja Muscletechin jauhot on ihan mielettömän hyvänmakuisia.
Fastin mansikka nyt maistuu mun mielestä ihan sellaisenaakin ihan ok:lta, kunhan laittaa maustamatonta heraa vähän joukkoon kun on muuten vähän liian makeaa.

Milloin mitäkin halpiskaakaota ropsautan palkkariin heran, malton ja krean maustamiseks. Maksaa jotain 2e/kg halvimmat kaakaot, taloudellista ja ihan hyvänmakuista.:thumbs:

IMO parhainta on maustamaton+vesi, desi heraa+3dl vettä ja homma bueno.
Itse en huomaa oikein eroa suklaassa, jossain välis oli suklaa iskä ostanu sitten loppu aj maustamatonta niin ei mitään eroa, muuta kuin hinnassa.

tiedä herasta mut muscle+ suklaanmakusena ja mansikanmakusena menee iha hyvin alas

Yhdyn aivan täysin, että pelkkä Fastin suklaa ei ole hyvää mutta kyllä se alas menee. 1dl Hera80 suklaa, 1dl kaakaojauhetta ja 4dl vettä niin homma muuttuu melkeen hyvänmakuiseksi.

Fastin hera80 vaniliakin on aika pahaa. Maistuu melkeen pelkälle heralle pieni makea sivumaku vaan. Helpoiten saa alas kun laittaa 1dl jauhoa + 2-3dl vettä ja mahollisimman nopeasti alas. Kulauttaa sen jollain neljällä huikalla ja vettä perään niin ei kerkeä edes maistua pahalta.

Mun mielestä nuo fastin tuotteet on jotenki helvetin teollisen makuisia nykyään, jos nyt prodesta voi noin sanoa. Muistan joskus 7-8 vuotta sitten fastin olleen yksi parhaan makuisista sarjoista markkinoilla.

Mun mielestä nuo fastin tuotteet on jotenki helvetin teollisen makuisia nykyään, jos nyt prodesta voi noin sanoa. Muistan joskus 7-8 vuotta sitten fastin olleen yksi parhaan makuisista sarjoista markkinoilla.

Joo samaa mieltä. Voimakas makeutusaine maistuu aika ikävästi. Tänään tuli ostettua Ananaksen makuinen Hera 80 ja jälkimaku on ihan kuin olisi imeskellyt sellasta kahviin laitettavaa pientä makeutusaine nappia.

Maustamaton on parasta. Jossain vaiheessa ku on juonu tarpeeksi maustamattomia heroja ja soijia niin alkaa tottuu niihin. Itselläni maha ei meinaa kestää makeutusaineita niin juon vaan maustamattomia. Jos niitäkin haluu maustaa niin heraa + maitoo ja kaakaojauhoo niin hyvää tulee.:D

Ompas nirsoa porukkaa :O

Mun mielestä fastin proteiinit on ihan törkeen hyviä. Mansikkaa, suklaata ja vaniljaa olen syönyt.
niin hyvää kuin palautusjuoma voi olla

Itekkää tykänny tosta hera80 toffeesta, mut koitin tos viimeviikolla laittaa appelsiinimehua maidon sijaan ja oli jopa hyvää. tärkee osa on se, et ravistat sen kunnolla, jolloin siitä tulee vahtomaista :kippis1:

Ei noista fasteista vaan saa hyvän makuisia. Itse selvisin tosta ongelmasta vaihtamalla merkkiä.
Miksi juoda kallista jos se vielä maistuukin pahalle?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom