FAST Joint+

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tobsi
  • Aloitettu Aloitettu
Moro, Bongasin tommosen purnukan kaupassa shoppailessani.

''Nivelten kestävyyttä ja hyvinvointia parantava valmiste, Kaikkien ainesosien osoitettu erikseen vähentävän nivelten oireilua merkittävästi sekä vähentävän tulehduskipulääkkeiden tarvetta.''

Onko kellään kokemuksia? Usein tuolla salilla könytessäni olen loukannut/satuttanut jonkun nivelen alueen aika kipeäksi, Itsellä kun vielä on tenniskyynärpää joka oireilee riippuen tähtien ja kuun asennosta.

Tekeekö tuolla yhtään mitään, vai voiko tuon korvata jollain halvemilla marketin tuotteilla. 120 kapselia ja 40e eli aika tyyristä tavaraa. Purnukassa sanottiin että 4 kapselia päivässä, eli yksi purnukka kestäisi 30 päivää :eek:

Vuoden napostelu tulisi aivan helvetin kalliiksi : 480e

Kokemuksia Anyone? Jos tuota ostan, upotanko käteni syvälle paskaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei oo kokemuksia, aika kusetukselt kuulostaa koko tuote, en suosittele ostamaan. Ei ne kivut varmaan niin kovia oo ettet selviä ja jos on niin mene mielummin lääkäriin.

Siinä näyttäisi olevan glukosamiinisulfaatti yhtenä osana. Se on kreatiinin ja kalaöljyn ohella oikeastaan ainoa sellainen lisä, mitä mun mielestä kannattaa harkita. Mulla se on kalaoljyn kanssa auttanut nivelongelmiin. Ennemmin näitä kuin tulehduskipulääkkeitä, jotka on täsmälleen sitä mitä lääkäriltä saat.

Glukosamiinia saa kuitenkin varmasti halvemmallakin. Tuossa kun on mukana kaikkea muutakin, mitä en lähtisi ostamaan.

Tyyristä juu!!!

Koita Glukosamiini valmisteita! esim. ARTHRO BALANS PLUS muistaakseni n.15€ pieni purkki kestää kuukauden.. saa myös isommissa purnukoissa :)

Itselläni auttoivat olkäpää vaivoihin ;)

Varmasti ihan toimiva tuote. Halvemmaksi tulee kun ostaa erikseen glukosamiinin ja siihen vielä purkki MSM:ää rinnalle. Näin itse tein kevään ranne ongelmien kanssa. MSM maksaa ilmeisesti suht paljon suomessa(tästä en ole varma), mutta ainahan noita voi tilailla vaikka jostain saari valtiosta? :rolleyes:
Niin ja ne kalaöljyt kannattaa tietysti pitää mukana ihan muidenkin hyötyjen vuoksi :)

Kannattaisiko tota glukosamiinia ostaa jos vain joissain liikkeissä sattuu, esim dipissä olkapäihin ja ranskalaisessa kyynärpään alueelle, ? onko haittaa jos syö vaikka ei olis mitään suuria ongelmia nivelten kanssa, vai onko siitä vaan hyötyä

Glukosamiinia määräävät lääkärit reseptilläkin nivelvaivoihin. Koska lääkkeiden teho testataan tarkasti, luottaisin glukosamiinin tehoon. Tsekkaa esim:

http://www.tohtori.fi/?page=0545318&searchtype=1&searchstring=^G&searchpage=1&id=4508272
http://www.tohtori.fi/?page=0545318&searchtype=1&searchstring=^G&searchpage=1&id=0326774

Apteekissa sama purnukka maksaa puolet siitä mitä body/luontaistuotekaupoissa. Joten halvemmalla pääset, kun valitat niveliä lääkärille ja kyselet glukosamiinin perään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom