Fast Hera 80 suklaa +15%

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hejas
  • Aloitettu Aloitettu
Hei.

Korkkasin justiin ko. pussin.
Siis ihan tajuttoman pahan makusta !
Onko muilla vastaavaa ? Ennen oon käyttäny maustamatonta, mutta toki on tullut joskus käytettyä suklaan makua eikä pahemmin eroa ollut, mutta tämä, hyi helvetti :down:

Onkohan tässä joku juju kun +15% pitäisi olla ennemmän ja tämän makuista ?
Kyllä tämä nyt alas menee mutta..en tule enään ikinä ostamaan.
Jotenkin tuntuisi että ei sekoitu niin hyvin.

Vähä vaikka varoituksen muodossa tämä triidi, en suosittele todellakaan.
Pakko vettä kiskoa pari läsia, kuun kieli on karvaan tuntuinen ja muutenkin koko suu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä fastin suklaata ja tykkään. Toiset tykkää tyttärestä.

e. ihan samaa ainetta se on. Oisko sattunu sulle paskasta erästä

Itellä fastin suklaata ja tykkään. Toiset tykkää tyttärestä
Mutta nimen omaan tätä "+15%" paketista ?
Kuten mainitsin, olen maistanu "normaalista" pussista tota suklaata ja oli ihan jees, normaalia, tämä on aivan kuraa.

Edit. Vieläkin litkin tätä :D

Sekoita rasvattomaan maitoon ja ehkä hitunen kaakaota sekaan. Ihan herkkua, oikeasti. Nimim. heranirso.

Hei.

Korkkasin justiin ko. pussin.
Onko muilla vastaavaa ? Ennen oon käyttäny maustamatonta, mutta toki on tullut joskus käytettyä suklaan makua eikä pahemmin eroa ollut, mutta tämä, hyi helvetti :down:
[..]
Juu, join silmät ristissä maidon kanssa päivän ja sen jälkeen en pystyny enää.. Siinä on joku semmonen tietty just etova maku, mikä saa ihan pelkästä ajatuksesta yökötys reaktion aikaan :S

Juu, join silmät ristissä maidon kanssa päivän ja sen jälkeen en pystyny enää.. Siinä on joku semmonen tietty just etova maku, mikä saa ihan pelkästä ajatuksesta yökötys reaktion aikaan :S
Mjoo apriikoin tässä että erä mennyt vähän pilalle nyt myydään samalla hinnalla isompia pusseja että päästään eroon ? :rolleyes:

Hejas sanoi:
Ukolla ainakin asenne kohillaan......... NOT :jahas:
En ole vielä viimeiseen 4 vuoteen törmännyt kertaakaan heraan mitä ei saisi alas ilman kauheita poppakonsteja. Toki muutama tullu vastaan, jotka eivät ihan maultaan mitään gourmetdrinkkejä ollu, mutta ei niiden tarkoitus ole olla mitään gourmetdrinkkejä.

Onkohan tässä joku juju kun +15% pitäisi olla ennemmän ja tämän makuista ?
Ei luulisi, että reilu 100g itse tuotetta muuttaisi tuoteen makua. Voi olla, että sitten teikäläisen pussissa oli jotain ylimääräistä tms.

Mistä ostit/tilasit pussis? :o
Öö iskä osti, oli pikkue-veljen kans painikisois, varmaankin Helsingistä, en muista.

NGV:
Voi tietysti olla luulotautia kun sitä naturelliä popsinu :)
Kyllähän tuo menee, mutta ei se todellakaan niin hyvää ole kuin naturelli.
Ajattelin kysyä että jos muidenkin mielestä huonon makuista.
Jospa tuota sen pussin sitten pistelee poskeen.

Joskus vuosia sitten taisin ostaa whey3 pussin suklaanmakuisena. Oli niin kuran makuista, ettei saanu alas. Onneks sain myytyä kaverille. En ole tuon jälkeen paljon suklaanmakuista heraa ostellut.
Oma veikkaus on, että on vaan sattunut huonompi erä eikä maustaminen ole mennyt ihan nappiin.

nuita +15% eriä on fastilla muinakin makuina ja naturellina sekä kreatiinia. ainakin. joten tokkopa mikään susierä on, haluavat vaan lisätä myyntiä tarjouksella. samaa suklaata se on kuin ennenkin.

Lappeenranna UFS lopetti toiminnan ja ensimmäiseen hätään ostin Fastin suklaanmakuista heraa. Kyllä se Evolutioniin verrattuna oli aivan järkyttävää kuraa maultaan.

Ite korkkasin eilen uuden hera pussin, fast hera +15% mansikan makuista.
Itse en makua moiti vaan tuo oli kyllä mielestäni ihan normaalin makuista..

Itse ostin tuota fastin hera80 mansikkaa, maku on ihan hyvä mutta miksei toi sekoitu vaikka pitäis olla ihan laatutavaraa? Ihme kokkareita täynä ja välipalana kun drinksun vetää saa hampaita kaivella vielä nukkumaan mennessä kun se liisteröityy tuonne purukalustoon kiinni.

Se voi olla että ku on juonu maustamattomia niin noi makeutusaine juomat maistuu ihan kuselle sen jälkeen. Ite ku en oo juonu makeutusaine limujakaan pitkiin aikoihin ja jos joskus sattuu maistamaan esim cocis lightia niin hyi helvetti..:urjo: Aikasemmin niistä tykkäs ku oli tottunu tohon makeutusaineen makuun mut ei enää.

Joskus vuosia sitten taisin ostaa whey3 pussin suklaanmakuisena. Oli niin kuran makuista, ettei saanu alas. Onneks sain myytyä kaverille. En ole tuon jälkeen paljon suklaanmakuista heraa ostellut.
Oma veikkaus on, että on vaan sattunut huonompi erä eikä maustaminen ole mennyt ihan nappiin.

sama vika

Itse ostin tuota fastin hera80 mansikkaa, maku on ihan hyvä mutta miksei toi sekoitu vaikka pitäis olla ihan laatutavaraa? Ihme kokkareita täynä ja välipalana kun drinksun vetää saa hampaita kaivella vielä nukkumaan mennessä kun se liisteröityy tuonne purukalustoon kiinni.

Itse huomasin tänään saman asian, eli pohjalle jäi väkisin tuommoisia klimppejä vaikka kuinka vatkasi shjeikkeriä, mutta maku on kyllä todella hyvää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom