Fast AC-C kokemuksia?

Sain edulliseen pakettihintaan Fastin protskun kanssa tuon AC-C ja kokeilen sitä ensimmäistä kertaa.
Ensivaikutelma: nipistelee joka paikkaan. Aiheuttaako esim. lisätty Beeta-alaniini tämän vai joku muu? Verenkierto vissiin noussut, en muuta keksinyt.

Mitäs kokemuksia muilla?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle ei mitään nipistelyjä, pistelyjä tai nykimisiä tullut, puoli pakettia tota "nautiskelin" mutta nyt treeniajat ei oikein sopeudu ton nauttimisen kanssa yhteen. Paha maku ainakin :D Palautuminen ehk piirun verran nopeempaa, en osaa sanoa tarkasti. Toimi ainakin placebona mulle :rolleyes:

Pistelyä tosiaankin kesti hiukan treenin aikana, mutta sitten loppui.
Boostia oli enemmän kuin aikaisemmin, vai oliko placebo-fiilis :)
No oli mikä oli, enkat tuli kyykyssä :dance:

Ajattelin hommata tuota testiin. 34,9€ pussi on halvin mitä on tullut vastaan. Paljonko Stonecold maksoit yhdestä pussista?

Ajattelin hommata tuota testiin. 34,9€ pussi on halvin mitä on tullut vastaan. Paljonko Stonecold maksoit yhdestä pussista?

Valmistaudu "makuelämykseen"... Tuo "nauttia" oli hyvä muoto. Itsekin sitä sain alas ehkä 3/4 tai 2/3 pussista ja loput piti lahjoittaa pikkubroidille. Siitä on aikaa noin puoli vuotta ja silläkin pussin pohjalla vielä helmet häämöttää...

Varsinkin röyhtäykset treenin aikana ovat mielenkiintoisia... :thumbs:

joo todella pahan makuinen..aluks pysty juomaan nyt tekee jo ajatuskin hieman pahaa... :urjo:
joo toi kihelmöinti on hieman ilkeää,alkoi 10min päästä juoman nauttimisesta ja loppu kun saa hien pintaan...
mulla ainakin tuntui tuovan treenitehoa aivan pirusti... esim penkissä tuntuu jaksavan pari toistoa enemmän kuin normaalisti... :hyvä:

oon itse tuota käyttänyt "aamupalana" :hyvä:
ei aiheuta minkäänlaista nipistelyä mutta on aivan järkyttävän makuista

Toi on ihan törkeen pahanmakusta.. laatta meinas lentää ku tota joku kerta nautin.. Kaikkea sitä ihminen juokin isompien muskelien toivossa.

Mitähän se mahtoi olla? Maksoikohan protsku + AC-C jotain 55€ yhteensä? Tiedä sitten kumpi oli alennuksessa.

Maku on aika tiukka. Mutta ei niin paha kuin kreatiinipuryvaatti.
Lorautan sekaan hiukan funlightia, niin pahin kitkeryys häipyy. Hiki tule pintaan ja enkat paukkuu :)

Ne röyhtäykset on kyllä ihan hilpeitä :P ei se maku kuitenkaan niin tappava ole jos vaikka vertaa evolutionin phase1stä.. maistuu ihan :urjo: agriniinistä johtuen ilmeisesti.

Oikein hyvin tuntuu toimivan, palautuminen on todella nopeaa, lepopäivät tuntuu turhilta, mutta tulee niitä pari viikossa pidettyä vaikkei edes haluaisi.

Potkua riittää reeneissä todellakin riittämiin!

Nipistelyä ei ole ollut havaittavissa.

Maku paha? Veteen sekoitan (ja lisänä vielä 5g kreaa), sitä limen makuista(onko edes muuta makua?) ja oikein hyvin menee alas :)

Ne röyhtäykset on kyllä ihan hilpeitä :P ei se maku kuitenkaan niin tappava ole jos vaikka vertaa evolutionin phase1stä.. maistuu ihan :urjo: agriniinistä johtuen ilmeisesti.

Niimpä... on sitä pahempaaki juotu:) US bulk massan lisääjä on kans aiva paskan makuusta:P

Muutama kysymys.
Ite olen käyttänyt tuota jonku aikaa ja täytyy sanoa että minulla on todella suuria vaikeuksia saada tuota alas, voisiko sitä sekoittaa esim mehukeittoon?
Ja toinen kysymys että voiko tuosta seurata jotain samanlaisia haitta vaikutuksia kuin kreatiinista? ajattelin kun tuossa on sitä kuitenkin jonku verran

Muutama kysymys.
Ite olen käyttänyt tuota jonku aikaa ja täytyy sanoa että minulla on todella suuria vaikeuksia saada tuota alas, voisiko sitä sekoittaa esim mehukeittoon?
Ja toinen kysymys että voiko tuosta seurata jotain samanlaisia haitta vaikutuksia kuin kreatiinista? ajattelin kun tuossa on sitä kuitenkin jonku verran
Mitähän haittavaikutuksia on kretiinista?

Suositut

Back
Ylös Bottom