Far Cry, tekstuurit pelkkää sinistä

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Joo ongelmana olisi se että Far Cryn kaikki pinnat ovat pelkkää sinistä. Muuten peli toimii ihan hyvin.
Näytönohjaimena Gforce 2 MX 32MT, eikö muka riitä?
Itse pelistä kaikkia säätöjä kokeiltu ja uusin directX on.

Kohta ei ole itku kaukana :itku: (far cry)

Koettele peliin ilmestyneen päivityksen asennusta, saattaa auttaa. Jos ei niin näytönohjaimen vaihto.

sun näytön ohjain on vanha paska,
toi peli vaatii aika paljon potkua koneelta.
eli kone kesäkuntoon,
mulla itsellä kyseinen peli tökkii kans vaik on aikast hyvä kone jo.

Anonyymi2 sanoi:
Joo ongelmana olisi se että Far Cryn kaikki pinnat ovat pelkkää sinistä. Muuten peli toimii ihan hyvin.

Mitähän näytönohjain ajureita käytät?

Kannattaa laittaa kaikki yksityiskohdat minimiin ja reunanpehmennykset sun muut pois päältä. Yhdellä kaverilla GF4 MX kortilla Far Cry toimi. Siinä on periaatteessa samat ominaisuudet kuin GF2 MX:ssä, mutta on nopeampi.

Siis GF2MX tai kaikki nvidian MX kortit on niin karsittuja kortteja että huhhuh ja niissä ei ole edes kovin kummosta dx tukea. satsaa sataviiskymppiä ja hommaa vaikka radeon 9600xt niin on edes jotain toivoa. meinaan MX:t on ladoja ja far cry tarttee ferraria

Anonyymi2 sanoi:

No ei riitä, ei...nämä siis minimit:

Supported OS: Windows® 98SE/ME/2000/XP (only)
Processor: 1 GHz
RAM: 256 MB
Video Card: 64 MB DirectX® 9.0b-compatible graphics card
Sound Card: DirectX® 9.0b-compatible PCI card
DirectX Version: DirectX 9.0b (included on disc)
DVD-ROM: 4x DVD
Hard Drive Space: 4 GB
Multiplayer: Broadband with 64 Kbps upstream to play (512 Kbps upstream to host 8 players)

ja minimit meinaa sitä että se ohjelma lähtee suunnilleen käyntiin. pelikokemus on sitten lähinnä diashowta noilla minimikokoonpanoilla

Ihme ja kumma, mutta kaverilla peli pyörii varsin kelvollisesti yhdistelmällä Duron 800 Mhz ja GeForce 2 jossa 32 Mb. Itsellä 1.4 Ghz prossu ja Radeon 7200 64Mb ja grafiikat pelkkää mössöä, vaikka nopeus voisi juuri ja juuri riittääkin. Konepäivitystä odotellessa...

Kysehän ei ole sun laitteiston heikosta tehosta, vaikka kyllä laitteistosi on tuolle pelille aika heikko.

Mulla oli sama ongelma Matroxin Parhelia 128M:n kanssa (ruoho ja vesi oli sinistä). Kyse on siitä että jotkut uusimmatkaan piirit ei tue Far Cryn käyttämiä ominaisuuksia.
Mulla Matrox lähti pelaamaan, kun lisäsi skriptin pelin käynnistystiedostoon. Skripti löytyi Matroxin support sivuilta.

Käy kattomassa oman ohjaimesi valmistajan sivuilta, tai ihan nettihaulla.

Voit vielä kokeilla paria kikkaa:

Avaa system.cfg tiedosto esim. notepadilla, joka löytyy Far Cryn hakemistosta.

Etsi kohta r_Driver = "Direct3D9" ja muuta se tällaiseksi r_Driver = "OpenGL" ja tallenna. Kokeile pelata uudestaan.

Säädä BIOSista AGP Aperture size isommaksi esim. 128MB tai jopa 256MB riippuen keskusmuistisi määrästä. Jos sinulla on vain 256MB keskusmuistia niin unohda tämä kohta kokonaan. Sitä pitäisi löytyä ainakin 512MB

Sinulla on vain 32MB näytönohjain, joten se joutuu aika ahtaalle myös minimiasetuksilla. Ehkä osittain siitä johtuu tuo sekoilu kun vaatimus vähintään 64MB. Poista myös käytöstä kaikki Anti-Aliasingiin viittaava esim. näytönohjainajureiden valikosta ja pelin valikosta.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom