Family Guy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja C. Kent
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikö tästä tosiaan löydy topiccia???

Seuraako muut Family Guyta? Omasta mielestä kirkkaasti paras piirretty sarja tälllä hetkellä, paljon nokkelampi ja hauskempi kuin South Park, Simpukoista puhumattakaan. Toivottavasti jatkavat sarjan tekoa vielä muutaman kauden, ei oo vielä väsymisen merkkejä näkyvissä.

Itse katson täältä steamatut jaksot:

http://www.familyguyx.net/

Tietääkö joku jonkun toisen sivuston, kun 4 viimeisintä jaksoa on saatana megavideona, ei lataudu:(.

Ja toinen, ei yhtä hyvä kuitenkaan:

http://www.americandadx.net/

Tomin toimestahan tästä oli ketju joskus vuonna keppi. Enivei, parhaita sarjoja ja huumori on juuri sellaista joka iskee muhun. :)

Ihan ok, tosin Simpsoneita ei vie :).
Pakko sen verran provota että Family Guyn jälkeen Simpsoneiden huumori on aika, miten sen sanos, yksinkertaisemmille ihmisille. :D

Tätä oon hehkuttanu muuallakin, mutta Family Guy on juurikin SE sarja joka huumorin puolesta iskee muhun ylivoimaisesti parhaiten. Tän kanssa ollaan menty myös elämän vaikeiden aikojen yli kun jostakin on täytynyt repiä huumoria! :thumbs:

Family Guy on helvetin hauska sarja ja tulee katsottua sitä silloin tällöin pidempiäkin aikoja putkeen.

Mitäs porukka tykkää America Dadista? Aika samankaltaista tavaraa imo ja hyvää sekin.

Joo siis onhan Family Guy ihan suvereeni verrattuna Simpsoneihin ja muihin diipadaapa-piirrettyihin.

Mun mielestä Family guy ja American dad on just mahtavia kun uskalletaan heittää välillä aika epäsovinnaista ja härskiä läppää. Simpsonit tuntuu näihin verrattuna aika nynnyltä. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Familyguy on mennyt koko ajan juurikin näitten 3-4 ekan tk:n jälkeen tasasta alamäkeä. American dadi taas mun mielestä ehkä jopa hieman parantunut. Näihin kun vielä laittaa sarjan toisesta laidasta eli Pasilan, niin siinä on 3 parasta ikinä tehtyä sarjaa!

Oi kyllä.

Kyllähän tuo kolmannen kauden jälkeisen tauon jälkeen on mennyt hieman erilaiseen suuntaan. En tiedä onko se hyvä vai huono juttu. Stewien olisivat saaneet pitää maailmanherruutta tavoittelevana, brittiaksenttia viljelevänä lapsinerona :)

Komppaan tuota "simpsonit on nynnyjä verrattuna FGhen"

Ennenkaikkea, AJANKOHTAISUUS! On kiva kattoa ku tulee niitä vertauksia elokuviin ja julkkishahmoihin melkeen kokoajan. Simpsoneissa niitä on sairaan vähän. Ja onhan tuo läppätaso ihan veitsenterävää ku vertaa Simpsons huumoriin.

"Why doesn't america fly over and kick their ass?"

"I dunno. Maybe because...they don't have any oil....?"

Loistava!

OT: Tietääkö kukaan onko Futuramalle vastaavia streamsivustoja?

Samoin jotkut läpät vaativat hieman hoksottimia, että aukeaa.

Jotkut vitsit just ei heti aukea, vähän myöhemmin vasta, ja jotkut taas ei välttämättä ollenkaan.

Jotkut taas ovat niin helvetin outoja ettei voi olla nauramatta (wasted talent, Peter juoksee kotiin ja kaatuu... HSSSST! AAAAA!"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom