- Ikä
- 34
Täällä niin monella on signaturena jokin Family Guy:sta otettu vitsi, että päätinpä täällä kysyä että tietääkö joku saako noita suomesta jostakin vai oletteko nähneet vain tv:ssä joskus, toki amazonista löytyy, mutta entäs suomesta jostain, on nimittäin takuulla yksi parhaista sarjoista koskaan ellei jopa paras ja aidoille DVD:eille nuo pitäisi saada.
Kaikki 1, 2 ja 3 tuotantokausien jaksot olen nähnyt useampaan kertaan , kaverilta ollut lainassa.
Olen aivan varma että joku tulee taas suutaan soittamaan että on ihan paska sarja. Tähän voin jo nyt sanoa että tästä pidemmälle ei FG vihaajien kannata lukea.
Family guy on mielestäni sellainen sarja että täytyy olla tarpeeksi tyhmä ja rento ja avoinmielinen ymmärtääkseen vitsit.
Peter: A boat is a boat, but a mystery box could be anything. It could be evn a boat, you know how much we want one of those.
Lois: We'll take the..
Peter: We'll take the mystery box
Kiitos vastanneille jo etukäteen
Kaikki 1, 2 ja 3 tuotantokausien jaksot olen nähnyt useampaan kertaan , kaverilta ollut lainassa.
Olen aivan varma että joku tulee taas suutaan soittamaan että on ihan paska sarja. Tähän voin jo nyt sanoa että tästä pidemmälle ei FG vihaajien kannata lukea.
Family guy on mielestäni sellainen sarja että täytyy olla tarpeeksi tyhmä ja rento ja avoinmielinen ymmärtääkseen vitsit.
Peter: A boat is a boat, but a mystery box could be anything. It could be evn a boat, you know how much we want one of those.
Lois: We'll take the..
Peter: We'll take the mystery box
Kiitos vastanneille jo etukäteen