Fable 2 (Xbox 360)

Tätä ei vissiin oo vielä muulle alustalle julkastu kun XO360:lle mutta aattelin laittaa ton tuohon kuiteskin tulevaisuutta varten :) Eli onko kukaan hommannut tuota peliä, itse olen hieman suunnitellut ton pelin hankintaa. Pelin kestoks on sanottu lyhyimmillään 10h ja max jotain 30h. 10h kuulostaa kyllä perhanan vähälle, onkohan toi 60-70€ arvonen hankinta. Pistäkää tänne mielipiteitä sekä risuja ja ruusuja kyseisestä pelistä.

Arvostelut on ainakin olleet positiivisia ja mitä olen ulkomaalaisilta kavereilta kuullut niin hyvä on.
Veikkaisin, että jos tykkäsit alkuperäisestä Fablesta niin tykkäät tästä myös.

Tässähän on myös co-op mukana.

Mulla on tarkoitus tuo hommata, mutta ei ihan vielä, kun on niin paljon muitakin hyviä pelejä tulossa.

Arvostelut on ainakin olleet positiivisia ja mitä olen ulkomaalaisilta kavereilta kuullut niin hyvä on.
Veikkaisin, että jos tykkäsit alkuperäisestä Fablesta niin tykkäät tästä myös.

Tässähän on myös co-op mukana.

Mulla on tarkoitus tuo hommata, mutta ei ihan vielä, kun on niin paljon muitakin hyviä pelejä tulossa.
Juu sama täällä, ite oon arponu tämän ja Fallout3:sen välillä että kumman hommais eka :)

Tarinahan ei mikään älyttömän pitkä tosiaan ole, juoksemalla menee todennäköisesti kymmeneen tuntiin läpi, mutta muuta tekemistä piisaa siitäkin edestä.

Pistin just tänään tilaukseen playasian kautta, n. 40€ taisi jäädä hinnaksi rahteineen.
Saas nähä millanen setti on, ilmeisesti pitäisi olla Livessäkin ihan asiallinen peli.

Se offline-co-op vaikutti ainakin aika paskalta, eikä arvosteluissakaan sitä ainakaan kehuttu. En tiedä millainen tuo Livessä pelattava co-op sitten on. Todennäköisesti se on ihan samanlainen, mutta ei vain tarvitse samalla ruudulla pelata. Yksinpeli kuitenkin on varmasti hyvä, joten pakko ostaa. Tuo 40e ei ole edes paha hinta.

Huomenna tarttis hakea vielä 40" telkkari näitä pelejä varten. :D

Juu sama täällä, ite oon arponu tämän ja Fallout3:sen välillä että kumman hommais eka :)
Itellä on sama homma. Kummatkin kyllä tulee todennäkösesti hankittua, mutta kumman eka. Saa nähdä millasia arvosteluja tuo fallout 3 saa ja sen perusteella tekee ostopäätöksen.

Onko kukaan hommannu tätä? Mitkä on mietteet?

Itse hommasin ja sen voi ainakin sanoa että paljon parempi, kun ykkönen. Fallout 3 tasoinen tapaus. Ehkä hiukan parempi.

Pistin just tänään tilaukseen playasian kautta, n. 40€ taisi jäädä hinnaksi rahteineen.
Saas nähä millanen setti on, ilmeisesti pitäisi olla Livessäkin ihan asiallinen peli.

Pitääkö tuolta tilatessa ottaa jotain huomioon eli toimiiko se xbox360:n versio ihan normaalisti Suomesta ostetussa konsolissa? Ja kai se peli on englanninkielinen? Vähän hölmöjä kysymyksiä ehkä, mutta en ole aiemmin tilannut mitään Aasiasta.

Pitääkö tuolta tilatessa ottaa jotain huomioon eli toimiiko se xbox360:n versio ihan normaalisti Suomesta ostetussa konsolissa? Ja kai se peli on englanninkielinen? Vähän hölmöjä kysymyksiä ehkä, mutta en ole aiemmin tilannut mitään Aasiasta.

Ostat joko PAL-version tai sitten sellaisen, jossa lukee "no region protection", niin toimii Suomesta ostetuissa laitteissa. Kieli taitaa olla englanti kaikissa, tai ainakin on mainittu, jos ei ole.

Tämä on kyllä aika pakkohankinta kunhan saa tota tenttirumbaa hiukan taakse, jää muuten lukeminen kokonaan :D Eiköhän tämä ole niitä pelejä joihin saa aikaa kulumaan vaikka kuinka paljon jos kikkailee omia juttuja eikä juokse putkessa läpi. Nimimerkillä Oblivionia 125h ;)

Tämä on kyllä aika pakkohankinta kunhan saa tota tenttirumbaa hiukan taakse, jää muuten lukeminen kokonaan :D Eiköhän tämä ole niitä pelejä joihin saa aikaa kulumaan vaikka kuinka paljon jos kikkailee omia juttuja eikä juokse putkessa läpi. Nimimerkillä Oblivionia 125h ;)

Juu, taatusti saa aikaa kulumaan, varsinkin kun tuossa ilmeisesti voi sen varsinaisen tarinan jälkeenkin kikkailla kaikkea hauskaa.

Mulla oli tarkoitus, että hommaan tämän vasta sitten, kun on paremmin aikaa, mutta ei taida malttaa. Luulen, että tulee ruokatunnilla tänään haettua tuo :)

edit:
itse väänsin Oblivionia (kaikista sen vioista huolimatta) n. 150h ekalla kerralla, kun sen läpäisin :D

edit:
itse väänsin Oblivionia (kaikista sen vioista huolimatta) n. 150h ekalla kerralla, kun sen läpäisin :D

Sama homma. Sitten reilu vuosi jälkeenkin vielä pelasin samanlaisen 150h, kun oli toistasataa modia, joilla pelistä sai entistä paremman. :D Noihin saa menemään helvetisti aikaa, jos ei tee oikeastaan mitään, vaan koluaa kaikkia paikkoja läpi.

No niin, nyt se tuli ostettua :D

Fallout 3 ja GoW2 tulikin jo kertaalleen pelattua läpi niin nyt voi sitten seuraavaksi aloittaa tätä.

Hihii, oon pelannut muutamana päivänä ja oon ihan rakastunut :thumbs:

E. Muutaman kerran Oblivionin läpi hakanneena, varmaan helpostikin 250+ tuntia saanut siihen menemään :D

Kaverilta oli lainassa, eikä tähän kyllä paljoa mennyt aikaa (ja kun nyt kerran pelasi läpi, ei oikeastaan huvita enää uudestaan aloittaa / jatkaa samaa peliä). Varmasti kyllä ihan ostamisen arvoinen, pitänee vissiin PC-versio sitten ostaa kun/jos sellainen myöhemmin ilmestyy.

Huonosti kävi mun sankarille lopussa:
Bowerstonen linnan kellarissa on taikajuoma, jolla voi muuttaa sukupuolta.. Noo, pakkohan se oli huvikseen kokeilla, nimim. "Lataan sit tallennuksen uudestaan", mut sehän saatana tallensi automaattisesti heti kun vetäsin putelin huiviin. Voitte vaan arvata millainen oli lopputulos, kun alunperin sankari oli lihakset äärimmilleen viritetty ja tatuoitu ukonköriläs. Sitä Roina-Helenaa lähti kaikki vastaantulijat huutaen karkuun. :urjo:

On todella hyvä peli; koukuttaa kovasti, pelattavuus mainio ja ah mikä grafiikka ja tunnelma. Eilen justiin rykäisin pelin läpi Good ja Pure tapissa, nyt ajattelin aloittaa uuden kierroksen ja laittaa Evil ja Corrupt tappiin :). Ja pelattavaanhan on vaikka kuinka pelin "lopun" jälkeenkin.

On todella hyvä peli; koukuttaa kovasti, pelattavuus mainio ja ah mikä grafiikka ja tunnelma. Eilen justiin rykäisin pelin läpi Good ja Pure tapissa, nyt ajattelin aloittaa uuden kierroksen ja laittaa Evil ja Corrupt tappiin :). Ja pelattavaanhan on vaikka kuinka pelin "lopun" jälkeenkin.
Jep ja tuossahan on sekin hyvä että peli ei lopu läpäisyn jälkeen vaan peliä voi vielä jatkaa.

Ostettiin tännekin tuo, kun ykkönen oli sen verran mahtava. Saamarin boxi hidastuu vaan niin jumalattomasti jos ruudulla on hiukka enempi populaa.
Hyvä peli kuitenkin kaikenkaikkiaan. Päästyäni pelin ns.läpi mulla on vielä kymmeniä uusia tehtäviä.

Ostettiin tännekin tuo, kun ykkönen oli sen verran mahtava. Saamarin boxi hidastuu vaan niin jumalattomasti jos ruudulla on hiukka enempi populaa.

Outo juttu, en ole itse tuollaista havainnut...

Back
Ylös Bottom