Exoottsimmat lisäravinne kokeilusi??

Eli varmaan moni on kaikenlaista kokeillut, mille on nyt helppo vanhempana ja "viisaampana" naureskella? Eli kertokaas mitä outoja lisäravinteita tai muuta voimaa/treeniä tehostavia olette kokeilleet!

Tässä omiani:

-leivinjauhe, kroppa emäksiseksi jotta maitohapot ei treenissä haittaa (toimii tai sit oli pelkkää placeboa) :D
-omenaviinietikka, rasvanpolttooon kun siitä oli juttua niin paljon joka paikassa tuossa vähän aikaa sit... :lol2:
-DHEA, söin pienen purkin tuota kaikkien hormoonien "äitiä" (mainoksessa sanottiin niin...) :rolleyes:
- Number 1 Fat Burner, muistaakseni kuuma oli koko ajan kun sitä otin?

Eli tommasia! Mitäs muilla??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Boron, colostrum, DHEA, inosiini, dibencozidi, CLA, HMB, sitten joku merilevä jossa oli jotain "kasvutekijää", hehee. Onhan sitä varmaan muutakin paskaa kokeiltu, mutta ei niitä kaikkia nyt muista tältä istumalta. Wrangen proteiinipuristeet voi kai myös laskea samaan kategoriaan, helvetin huono keksintö.

Sinivalaspuristeet. 1 sinivalas per tabletti.

No ehkä se taitaa joku gamma-oryzanoli olla, jota yhden pienen luontaistuotekaupan myyjä antoi 3 purkkia ilmaiseksi, koska ei tiennyt kertoa tuotteesta yhtään mitään. Ei se mitään - en minäkään tiedä kertoa tuotteesta yhtään mitään.

Mullakin oli noita Wrangen proteiini puristeita... Käteviähän ne oli! Mukana tais tulla sellainen pieni aski johon pysty niitä puristeita laittaan ja ottaan mukaan! :D
Ja eiks noi HMB ja CLA ole nyt podarin ihan peruskamaa? Itekin on tullut niitä "kokeiltua" sekä Tribulusta... Se että olikos nistä mitään apua onkin sit ihan toinen juttu... :kippis2:

Tribulusta, sitä samaa, mistä se kainuulainen, simpsakan näkönen ampumahiihtäjäneito jäi kiinni. Tais olla Tribolan nimeltään. Yhen purkin vedin ja vaikutukset olivat, että rahat väheni ja kusi haisi erilaiselle, ei muuta.

Muuten en oo mihinkään kalaöljyä, Multitabsia, kreaa ja protskujauhetta ihmeellisempään sortunu. Jatkossakin aion pysytellä samalla linjalla. Jos joku kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, niin silloin se ON liian hyvää ollakseen totta. En oo oikein varma tuonkaan krean toimivuudesta.

Proteiinipuristeet on varmaan typerin ostos, mitä ikinä olen tehnyt. Etenkin kun ajattelee, kuinka monta grammaa yhdessä tabussa sitä proteiinia on. :D

Gingsengkin oli joskus aikamoista rahan tuhlausta...

Ai niin... No onhan tuota Gingseniä tullut kans "nautittua" ja sit Q10! Kaikki oikeen "toimivia"... :lol1:

Ja vielä.. Tauriinia!

Ja Vanadyl Sulfaattia! Olempas minä rahaani hukannut... :eek:

Ja pullollisen MCT öljyäkin joskus....:urjo:

Originally posted by cartman74
Mullakin oli noita Wrangen proteiini puristeita... Käteviähän ne oli! Mukana tais tulla sellainen pieni aski johon pysty niitä puristeita laittaan ja ottaan mukaan! :D
Ja eiks noi HMB ja CLA ole nyt podarin ihan peruskamaa? Itekin on tullut niitä "kokeiltua" sekä Tribulusta... Se että olikos nistä mitään apua onkin sit ihan toinen juttu... :kippis2:

HMB:n ja CLA:n ongelmahan on siinä että hinta/teho-suhde on aivan järjettömän paska. Ne kuuluvat siihen luokkaan että käyttäisin jos niitä jaettaisiin ilmaiseksi...

Vanadyylisulfaatti unohtui omasta listastani. Minä käytin vielä Mega Pron supertehokasta vanadyylisulfaattia joka oli ainakin kymmenen kertaa tehokkaampaa kuin muut. Sitä en ottaisi enää edes ilmaiseksi.

Originally posted by Dangerous_Dave
Proteiinipuristeet on varmaan typerin ostos, mitä ikinä olen tehnyt. Etenkin kun ajattelee, kuinka monta grammaa yhdessä tabussa sitä proteiinia on. :D

Gingsengkin oli joskus aikamoista rahan tuhlausta...

Minä vielä täsmällisenä miehenä laitoin treenipäiväkirjaan merkinnän että nyt alkoi proteiinipuristeiden laminointi. Siitä hetkestä tietysti välittömästi lähti treenipainot "valtavaan" nousuun, joka aikas nopeasti taittui placebo-vaikutuksen haihtuessa. En tiedä pitäisikö nyt itkeä vai nauraa...

Jos lisäravinnekaupan safkat toimii hyvin, ne on kohta apteekissa reseptillä

Tohon lisäravinne humpuukiin suhtaudun juu aika kevytkenkäisesti... itsekin nuorempana tullut kokeiltua muutamaa valmistetta ja aivan tuloksetta...

cla, hmb ja mct ovat kaikki rahanhukkaa, jos niiltä odottaa niitä mitä mainokset lupaa... yhdyn todellakin täällä jo esittettyyn mielipiteeseen "hinta-laatu" aivan helvetin kallista

ainoo, josta on omasta mielestäni ollut johonkin on kreatiini.... no ilmankos sekin meinattiin kieltää... ja varmaan olisikin kielletty, jos ulkopuolisen kredun testaaminen oli helppoa (vs. hgh)

muita systeemejä joita voin vielä harkita on erilaiset proteiinipitoiset palautusjuomat... antavat kivasti treenimotivaatiota...

että semmosta mieltä...

No, pahin on kromitabletit Wrangelta. Katsokaa kuvaston myyntipuhe! :eek: Ostin nuo kuitenki muitten tuotteiden yhteydessä, että kokeillaan nyt seku vain... makso vissiin 50mk. En ole muita ihmetuotteita ostanu (vain prot,malto,krea & multi)

Käväisin tuolla kaukoidässä ja paikallisen hoitomenetelmien apteekista ostin sitä aitoa ehtaa kuivattua Ma Huang yrttiä. Halpaa kuin saippua ja potkii todella hyvin.

Originally posted by Iivili
Tribulusta, sitä samaa, mistä se kainuulainen, simpsakan näkönen ampumahiihtäjäneito jäi kiinni. Tais olla Tribolan nimeltään. Yhen purkin vedin ja vaikutukset olivat, että rahat väheni ja kusi haisi erilaiselle, ei muuta.

Jonka johdosta tällä hetkellä ainakin yhden valmistajan tribulus tuotteessa lukee "ei kilpaurheilijoille" :confused:

Mutta tosiaan tuota naishiihtäjän tribuluksen käyttöä on tullut kyllä ihmeteltyä. Jos kerta tribulus teoriassa nostaa testotuotantoa, niin kenen kivesten tuotantoa tuo neitokainen nyt aikoi nostaa? :p

Ja ettei olisi kokonaan offtopic, niin minäkin olen vuonna kilpi ja miekka ostanut wrangen puristeita, ja ei niin kauan sitten tribulusta. Kumpaakaan en enää osta. Paitsi sitten tribulusta kun treenit ei taas kulje ja manaan henkiä ja muita ihmetekoja nostojen tueksi :lol2:

Originally posted by onion
Eksoottisin ainakin mulla taitaa olla ruokavarastosta haettu rasvaton soijajauhopussi. :D

Siis soijarouhehan on aivan loistava! Opiskelijan jauheliha/muro/suklaa...

Aamulla pistän sitä viralliseen pakkotoistorahkasnäckiin ja kiiressä käytän jauhelihan sijasta....ja on halpaa ku helvetti!!

Mitä ootteko te alottelijat unohtanu kokonaan aminohappoampullit? No sen kyllä ymmärtääkin ku ne on VAIN AMMATTILAISILLE. :lol2:
Eli niitä olen käyttäny. Sit rasvaISTA soijajauhoa, se oli aika eksoottinen makuelämys. Proteiinipuristeita oon syöny, ite en tosin niitä onneks ostanu. Avena Sativa uutetta oon käyttäny ja omenaviinietikkaa. Ja CLA, HMB, Glutamiini, glutamiinipeptidi, hera, hyper hera, turbo super extra maxi hera, hydrolysoitu hera, kreatiinimonohydraatti, kreatiinipyruvaatti, rasvasieppari(kitosaani), kalsiumpyruaatti, ternimaitokapselit, tribulus, MSM, Joint repair(ei auta sätkän hajotessa), Gaba, l-tryptofaani, HCA, kofeiini, vihreä tee, ZMA, mahuang rasvanpolttimet... Joku unohtui takuulla mutta kuitenki.

Kaverin kans tilattiin puhelimella ja myyjä piti aloittelijoille pienen puheen mitä nyt ainakin tarttee syödä että potkii.Oltiin "treenattu"puolisen vuotta .Lista sisälsi vanadyl sulffaatea,hmb ja jotain mitä en muista,mut ostettiin kaikilla mahdollisilla rahoilla ja vaikutus mitä ilmeisin,eli ei vaikuttanu,ku lompakkoon.Kaikista huvittavinta jälkeenpäin ajateltuna on,et ei edes tarjonnu proteiinia tai maltoa"todellinen myyntitykki".Kreatiini potkii ainakin täälä,mut syön sitä niinku leipää varmasti turhankin paljon per päivä,mut toimii.:hmmm:

Suositut

Back
Ylös Bottom