Ex-mallit yms. laulajina

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voi vinetto, nyt sitten Ninja Sarasalokin leikkii laulajaa:curs:
Voicella on pyöriny sen video "fashion" ja vaikka sen oon pari kertaa vahingossa nähnyt, niin mieleen se ei ole jäänyt. Tyhjänpäiväistä scheissea nasaalilaululla ja halvoilla konetaustoilla:urjo:
Kim Heroldin Humane on sentään hieman parempi viritys, jätkä soittaa sentään itse kitaraa, vaikka Kimin englannin lausuminen on mitä on.
Asiaa vielä jatkaakseni, nimetkääpä yksikin ex-malli, urheilija, näyttelijä yms. kenet voi ottaa vakavasti muusikkona/laulajana/soittajana?
Itellä ei tuu muita mieleen paitsi Matti Nykänen!:hyper:

joo oon miekii tuon videon nähny,ja video on vielä paskempi kuin biisi.biisin kuulin ekan kerran radiosta viikolla.
paska biisi,hölmöt lyriikat ja persoonaton vinkuva naislaulu.

cybershaman sanoi:
Asiaa vielä jatkaakseni, nimetkääpä yksikin ex-malli, urheilija, näyttelijä yms. kenet voi ottaa vakavasti muusikkona/laulajana/soittajana?
J-Lo on ihan jees ;) eikä se lohanin lindseykään ihan susipaska ole.
vai oliko tässä kysymys suomalaisista...

Samuli Edelmanhan on ihan jees!;)

Mut eiei, kyllä mäkin katoin että "pitikö ruveta", kun näin sen ninjan fashionin. Järkkyä, aivan järkkyä.:urjo:

Ja tää mimmihän aikoo ulkomaille:

Ilta-Sanomat sanoi:
Torstai-iltana ensimmäistä kertaa yleisön edessä esiintyneellä kaunottarella on selvät sävelet myös jatkosta.

- Suomi on vaan potku pyllylle! Matka jatkuu, eilen ensimmäisen levynsä julkaissut Sarasalo hehkuttaa.

Hänellä on jo sopimus, joka vie laulajan pian Ruotsiin, Norjaan ja Tanskaan.
Että onneksi olkoon pohjoismaat!

En ole kuullut levyä enkä välttämättä haluakaan... eihän mulla mitään ennakkoluuloja ole laulavia malleja kohtaan :jahas:

cybershaman sanoi:
Itellä ei tuu muita mieleen paitsi Matti Nykänen!:hyper:

Mites Juliette Lewis.

Niin ja William Shatnerin versio Pulpin Common peoplesta on puhdasta neroutta.
Eri asia onkin voiko sitä kovin vakavasti ottaa.

William Shatner tekee aika jees musaa vaikkei uskoisi, saanut arvostustakin.

Juliette Lewis tekee musaa sydämellä ja tunteella.

Naurakaa suohon vaikka, mutta kerran ihan huumorimielessä imuteltiin Steven Seagalin biisejä, ja niistä oli osa (vaikka vaikea oli myöntää:D) ihan hyviä ja hyvin laulaa.

Suurin osa silti täyttä tuubaa ketkä yrittää moista, mutta joiltain on onnistunut.

RonManager sanoi:
Mites Juliette Lewis.

Juliette rokkaa ihan täysillä!!

Kuunnelkaapa mm. biisit "Got Love to Kill" ja "Shelter Your Needs" :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se eräs suomalainen....nimi ei tule mieleen, pääosassa elokuvassa Saippuaprinssi, oliko se nyt Mikko Leppilampi vai mikä?

Ei tähän hätään muistu muita.

0,10114,5054813,00.jpg

:hyper:

JoAT sanoi:
Ridgellä oli "arvostettu" musiikkiura ennen, kun päätti ryhtyä huippunäyttelijäksi. :jahas:

Ritken verio ZZ Topin "Sharp dressed manista" on ihan helvetin hyvä! Not.
Voi perkele, taisin samalla tunnustaa kuunnelleeni ko. levyä.
:nolo:

Olen myös joskus kuullut Naomi Cambbellin laulavan levyllä. Se ei ollut tarpeeksi huono ollakseen hauska.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom