Evolution Phase1

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Addikti
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kokemuksia ennen treeniä otettavasta aminohappolisästä Evolution phase1, eli tuote sisältää alaniinia, arginiinia, glutamiinia, leusiinia.

Kannattaako testata vai jättää hyllyyn?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattaako testata vai jättää hyllyyn?
Itselläni ei kokemuksia ole kyseisestä tuotteesta, mutta tuttu kokeili ja sanoi, että dietillä aivan oivaa kamaa, mutta offilla tehoa ei nähnyt niin hyvin kuin dietilä. Sanoisin tuommoista dietti hiffi kamaa. Kokkeile pois, niin sitten tiiät.

Vaikka thread onkin hieman vanha, niin vastaan silti. Tässä juuri puntille lähdössä tuli viiminen satsi tuota vedettyä (luojan kiitos). En ole ikäpäivänä syönyt yhtä pahan makuista tököttiä kun Evolution Phase 1. Aina tuntuu että tulee jopa pieni päänsärky kun sen on saanut nieltyä. Olen yrittänyt keksiä eri juomia minkä kanssa sen saa alas. Jokin maustettu jugurtti on ihan ok, mutta niiden kanssa ongelmana on että sitä ei saa tarpeeksi nopeasti pudotettua, vaan meinaa laatta tulla :D En sitten tiiä onko liian vähän kokemusta näistä, mutta tämä on ylivoimaisesti pahinta mitä olen maistanut. Vaikutuksista en valitettavasti osaa tämän yhden pussin perusteella sanoa (n. 10 annosta).

En suosittele, ellei makuaisti ole mennyt.

Vaikutuksesta en osaa vielä sanoa sen enempää kun ensimmäinen pussi vasta menossa. Mutta maku tosiaan on ihan karmea. Jotta aina toimisi oikein, niin sitä suositellaan vedan kanssa nautittavaksi ettei imeytyminen hidastu. Sellasen huomasin että sekottaa mikserillä "mönjän" 30min ennen juomista ja jättää vaikka pöydälle. Niin se sekottuu huomattavasti paremmin.

Vaikka thread onkin hieman vanha, niin vastaan silti. Tässä juuri puntille lähdössä tuli viiminen satsi tuota vedettyä (luojan kiitos). En ole ikäpäivänä syönyt yhtä pahan makuista tököttiä kun Evolution Phase 1. Aina tuntuu että tulee jopa pieni päänsärky kun sen on saanut nieltyä. Olen yrittänyt keksiä eri juomia minkä kanssa sen saa alas. Jokin maustettu jugurtti on ihan ok, mutta niiden kanssa ongelmana on että sitä ei saa tarpeeksi nopeasti pudotettua, vaan meinaa laatta tulla :D En sitten tiiä onko liian vähän kokemusta näistä, mutta tämä on ylivoimaisesti pahinta mitä olen maistanut. Vaikutuksista en valitettavasti osaa tämän yhden pussin perusteella sanoa (n. 10 annosta).

En suosittele, ellei makuaisti ole mennyt.
Miksi porukka tekee täällä helpoista asioista niin vaikeita. Lidlistä saa sitruunan makuisia c-poretabletteja euron pötkylähintaan, ja tuolla saa peitettyä melkeinpä minkä tahansa aminohappovalmisteen karvaan maun. juomaanhan voi vielä lisätä vaikka makeutusliuosta, jos lisämakeutta kaipaa. Jogurttiin en kyseistä tuotetta ainakaan sotkisi, voi meinaan imeytyminen hidastua aikalailla jä näin ollen tuotteesta saatava hyöty (?) jää minimaaliseksi...

Miksi porukka tekee täällä helpoista asioista niin vaikeita. Lidlistä saa sitruunan makuisia c-poretabletteja euron pötkylähintaan, ja tuolla saa peitettyä melkeinpä minkä tahansa aminohappovalmisteen karvaan maun.

Juuri näin. Tai sitten ostat kaupasta tavallista raakaa sitruunamehua.
Myydään pienissä vihreissä pulloissa ja peittää maun hyvin.
Itse olen käyttänyt Phase 1:stä yli vuoden ja aion käyttää jatkossakin. Toimii todella hyvin. Ainoa miinus on huono-olo, mikä tulee about vartin kuluttua "nauttimisesta". Pahoinvointi ei kyllä kestä kauan ja taitaa sekin olla vaihtelevaa. Toisille tulee, toisille ei.
Ilman muuta suosittelen kokeilemaan!

Miksi porukka tekee täällä helpoista asioista niin vaikeita. Lidlistä saa sitruunan makuisia c-poretabletteja euron pötkylähintaan, ja tuolla saa peitettyä melkeinpä minkä tahansa aminohappovalmisteen karvaan maun. juomaanhan voi vielä lisätä vaikka makeutusliuosta, jos lisämakeutta kaipaa. Jogurttiin en kyseistä tuotetta ainakaan sotkisi, voi meinaan imeytyminen hidastua aikalailla jä näin ollen tuotteesta saatava hyöty (?) jää minimaaliseksi...

Vaikuttaako nuo poreessa olevat ainesosat imeytymiseen millään tavalla? Tietysti toinen vaihtoehto voisi olla ottaa aine aikaisemmin kuin 30min ennen treeniä?

Koitin lusikallakin sitä syödä mutta 0,4dl on aika paljon lusikoitavaksi. Omalla kohdalla tosiaan toimii parhaiten kun ensin saa sen täysin liukenemaan niin sisulla vaan kerta laakilla alas. Ei ehdi maistelemaan eikä haistelemaan.

Vaikuttaako nuo poreessa olevat ainesosat imeytymiseen millään tavalla? Tietysti toinen vaihtoehto voisi olla ottaa aine aikaisemmin kuin 30min ennen treeniä?

Koitin lusikallakin sitä syödä mutta 0,4dl on aika paljon lusikoitavaksi. Omalla kohdalla tosiaan toimii parhaiten kun ensin saa sen täysin liukenemaan niin sisulla vaan kerta laakilla alas. Ei ehdi maistelemaan eikä haistelemaan.
Eivät vaikuta, ainakaan hidastavasti.

Pelkkiä hyviä kokemuksia on Phase 1:stä. Fun Light toimii hyvin maun peittäjänä jos sitä kaipaa, mutta itse olen jo makuun tottunu. Nykyään miksaan nuo ainekset itse aminoista joten vähän halvemmalla pääsee.

En tiedä tuosta Phase 1:stä, mutta Phase 2 suklaa maistuu todella "vahvalta". Ihan eri makuista kuin esim. Fastin maustetut heraproteiinit, Evolutionin Whey Mix tai pelkkä Whey.

Ite on tullu litkittyä nuita senverran että keposesti ne menee, iltasin heitän vaan maidon ja jäätelön sekaan, maku tulee läpi mutta alas menee helposti. Kuvittelen vaan että se maistuu vahvalta suklaalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom