Eva Wahlström: Nyrkkeilijä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

RRKalle

Team Hymykuoppa
Monikos katsoi eilen Evasta dokkarin? Oli mielestäni juurikin niin hyvä kuin puoleen tuntiin voi vaan saada, toinen puolituntinen vielä niin olisi päästy tosi syvälle. Mutta tällaisenaankin ei ollut mikään pintaraapaisu vaan ihan oikeasti varmasti monelle valotti syitä miksi Eva ja muut naiset(ja miehetkin) harrastaa kamppailulajeja.

Joku aiemmassa tredissä sanoi että Eva vaikuttaa ihan valopäältä telkkarissa, mutta ei mulle ainakaan tästä sellasta kuvaa jäänyt, pirteältä ja fiksulta nuorelta naiselta vaikutti. Suomessa tietty kaikki positiiviset ihmiset on idiootteja muiden mielestä. Aika avoimesti kertoili omista tuntemuksistaan ja sekin on mielestäni hyvä.

Treeniä ja safkaamista näytettiin jonnin verran, puntille ei harmi kyllä päästy mukaan. Eva oikein harmitteli ettei saa puntilla käydä niin usein kuin tykkäisi. Otteluistakin näytettiin klippejä, kokonaisuutena ihmeen kattava noin lyhyeen aikaan. Tykkäsin.

voe perkele meni ihan ohi.miltä kanavalta toi tuli ja mihin aikaan?

Alec sanoi:
voe perkele meni ihan ohi.miltä kanavalta toi tuli ja mihin aikaan?

yle tv1, klo 20.00

Hyvä dokkari oli, enemmänkin olisi toki voinut katsoa treenistä ja otteluista. Eva on todella paljon esillä mediassa mutta itse en ainakaan yhtään ottelua ole nähnyt.

Bricktop sanoi:
yle tv1, klo 20.00

Hyvä dokkari oli, enemmänkin olisi toki voinut katsoa treenistä ja otteluista. Eva on todella paljon esillä mediassa mutta itse en ainakaan yhtään ottelua ole nähnyt.

Tosi juttu, voisivat päräyttää vaikka urheilukanavalla jonkun koosteen, "Evan 10 tärkeintä matsia" tjms. Samaa monista muistakin Suomi-nyrkittelijöistä. Tulee sieltä turhempaakin ohjelmaa.

Tökkäskö muilla silmään kun valmentaja tms. taputti aina Evaa perseelle kun se astui kehään tai siitä pois?

Tuli semmonen viilis että "Taputellaan nää rakoperseet alta pois nii päästään kattomaan miesten oikeata nyrkkeilyä."

Tai sitten olen vaan kateellinen. :)

Kyllähän kaikkeen urheiluun kuuluu miltei vitaalina osana perseen taputtelu :). Mitä jääkiekko olisi ilman perseelletaputtelua, tai futis? Mikä olisi vapaaottelussa kulmamiehen rooli, ellei pikku neuvonpidon päätteeksi ottelijan lähtiessä iskemään vielä kevyesti perää koskettaisi. Sitä paitsi urheilijoilla on usein hyvä perä, pitäähän sitä taputella, jopa yli sukupuolirajojen.

Oot vaan kade!

Ihan jees dokkari oli. Nosti Evan osakkeita mun silmissä huomattavasti. Ei ollut ollenkaan semmoinen ärsyttävä kikattaja kuin Tulikokeessa.

Oliko tämä uusinta? Jos kertoili jotain isästään ja esitteli jääkaappinsa rahkapurkkeja, niin olen nähnyt.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Dokkari tulee uusintana tänään ykköseltä klo 16.30, tiedoksi niille jotka tiistain esityksen missasivat.
Olihan tuo ihan näkemisen arvoinen pätkä, mutta minusta nyrkkeily-, treeni- ja ottelupuolta olisi voinut korostaa enemmän, ja sitä Evan isän kuolemaa käsitellä hiukan vähemmän. Vähän surumielinenkin ohjelma osittain, en tiedä oliko tarkoitus tuoda esille Evan inhimillistä tai pehmeämpää puolta nyrkkeilyn vastapainona. Kaikinpuolin fiksun ja pirteän oloinen tyyppi Eva oli kuitenkin tuon dokumentin perusteella.
Perseelle taputtelua en muuten edes huomannut. :eek:

Sziget sanoi:
Dokkari tulee uusintana tänään ykköseltä klo 16.30, tiedoksi niille jotka tiistain esityksen missasivat.
Olihan tuo ihan näkemisen arvoinen pätkä, mutta minusta nyrkkeily-, treeni- ja ottelupuolta olisi voinut korostaa enemmän, ja sitä Evan isän kuolemaa käsitellä hiukan vähemmän. Vähän surumielinenkin ohjelma osittain, en tiedä oliko tarkoitus tuoda esille Evan inhimillistä tai pehmeämpää puolta nyrkkeilyn vastapainona. Kaikinpuolin fiksun ja pirteän oloinen tyyppi Eva oli kuitenkin tuon dokumentin perusteella.
Perseelle taputtelua en muuten edes huomannut. :eek:

kiitän,muuten oisin missannu tämänkin

Jep, mukava dokkari. Näin Evan treeenejä useaan otteeseen sivusilmällä töölögymillä ja kisiksellä kesällä, kovaahan se vetää, pitkiä sarjoja :haart: ja tunteella. Kiva erottuvuus ainakin hanskoissa livenä., eikä mitkään ihan pulkannarut. Top 5 mun listalla...
:haart:

hyvä dokkari oli. ärsyttää vain wahlströmissä tuo alituinen hirnuminen mitä hän harrastaa. alkaa oleen jo arja koriseva luokkaa. hyvähän se on kun on onnellinen, mutta jotain rajaa kuitenkin :)

neutraali sanoi:
hyvä dokkari oli. ärsyttää vain wahlströmissä tuo alituinen hirnuminen mitä hän harrastaa. alkaa oleen jo arja koriseva luokkaa. hyvähän se on kun on onnellinen, mutta jotain rajaa kuitenkin :)

En tiedä mikä no mutta mun mielestä se hirnuminen on jotenklin hemmetin seksikästä, hyvällä tavalla paineet nousee kun se hirnuu omille jutuilleen kovaa...tai ehkä kanavoin sen ärtymyksen tässä tapauksessa muita reittejä pitkin. :nolo:

Jerko sanoi:
En tiedä mikä no mutta mun mielestä se hirnuminen on jotenklin hemmetin seksikästä, hyvällä tavalla paineet nousee kun se hirnuu omille jutuilleen kovaa...tai ehkä kanavoin sen ärtymyksen tässä tapauksessa muita reittejä pitkin. :nolo:

Dear sir Jerko
I most certainly agree with this noble statement. Her laughter seems to arouse me very much.

muistin katsoa.ja peppua taputeltiin 2 kertaa!!onhan noin söpöä peppua syytä taputtaakkiin mutta kuitenkii..pitää varmaan ruveta valmentajaksi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom