Eurosport fightclub

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matsku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kiitos pikaisesta inffosta. olisi muuten mennyt K1 finaalit ohitse

Finaalit on vasta tällä viikolla,mutta nyt nämä näyttää tuota vaihetta ,mistä voittajat menee finaaliin.

Aivan jäätävän kokoinen tuo korealainen.. meni yö unet. oli niin rumakin.

Tuossa oli esimerkki miksi en pidä teakwondosta. Kädet alhaalla hypitään sinne tänne ja lopputulos selvillä minuutissa. Noh tästä tulee varmaan taas huutia,että en tiedä siitä mitään.
Kädet ylhäällä!!!

Tuo on about kuukauden vanha lähetys, joka nyt tulee.
Englantilainen selostaja on ihan perseestä. Toistaa liikaa itseään: He has beatn xxxx, beatn xxxx,beatn xxxxbeatn xxxxbeatn xxxxbeatn xxxxbeatn xxxx.
Aivan saatanan ärsyttävää sanon minä.

Miten mulla on sellainen muistikuva, jotta finaalit tulisivat huomenna?

Edit: Eurosportin fightnightit on se syy miksi aamulla väsyttää :D

Tuo on about kuukauden vanha lähetys, joka nyt tulee.
Englantilainen selostaja on ihan perseestä. Toistaa liikaa itseään: He has beatn xxxx, beatn xxxx,beatn xxxxbeatn xxxxbeatn xxxxbeatn xxxxbeatn xxxx.
Aivan saatanan ärsyttävää sanon minä.

Miten mulla on sellainen muistikuva, jotta finaalit tulisivat huomenna?

Edit: Eurosportin fightnightit on se syy miksi aamulla väsyttää :D

Finaalit tulee 8.päivä kuluvaa kuuta. Eli lauantaina taitaa tulla.

Menee vähän OT, mutta kattokaa urheilukanavalta Combat Sports myös :rock: Oli ihan kiav katella thaikkua eilen vaikken kerenny näkee ku 3minuuttia. Tulee aika monta ohjelmaa, odottelen vapari ja BJJ osioita (jos semmonen on) :dance:

Mun mielestä taas sen engl.kielinen selostaja on ollut paljon parempi. Ärsyttävä kyllä välillä mutta tuntee porukan ja lajit ja organisaation.
Tämä suomalainen periaatteessa ihan jees (en muista nimeä), selostanut eurosportilla nyrkkeilyä aiemmin ja siinä oikein mallikkaasti. Tässä vain tuli ongelmaksi se, ettei tyyppi tiedä k1:sta saati ottelijoista yhtään mitään, ei historiaa, tyyliä, menestystä. Nimistä lähtien lausui väärin jne. Kuten sanottu, nyrkkeilymiehiä ja sen selostuksessa oikein jees.

Muutenkin, mun mielestä eurosportin selostuksen "kuuluu" olla englanniksi. Johtuen varmasti vanhasta historiasta, jolloin sitä näki vain harvoin jos jollain sattui olemaan kaapeli tai satelliitti ja kaikki selostukset joka paikassa aina englanniksi. Nostalgiaa. Suomen kieli tuo sen liian arkipäivänläheiseksi :)

Mikähän muuten Le Bannerilla oikein oli, siinä jälkimmäisessä matsissa aivan jäässä? Vai ottikohan sen verran se 1.erän perseelläkäyminen kuitenkin ettei toennut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eiks Eurosportilla saa kielen vaihdettua tuosta ääniraidan valintapainikkeesta (tai sitten stereo-mono-painike)? Itse muistelisin näin. En tosin tiedä, missä kaikissa yhteyksissä se toimii...

Mikähän muuten Le Bannerilla oikein oli, siinä jälkimmäisessä matsissa aivan jäässä? Vai ottikohan sen verran se 1.erän perseelläkäyminen kuitenkin ettei toennut.
En tiedä kuinka vanha video oli kyseessä.. ihmeen huonokuntoiseltakin näytti, kun pelkästä kävelystä hengästyi.

Tässä käynnissä olevassa turnauksessahan Le Banner on näyttänyt helvetin tiukalta, motivoituneelta ja parempikuntoiselta mitä siinä vanhemmassa pätkässä. Saa nähdä mihin yltää.

Peter Aerts on taas aika ihme sälli. Ei ikinä ole näyttänyt mitenkään poikkeuksellisen hyvässä kunnossa olevalta (fläsääkin on), mutta kaveri on lajin ehdotonta eliittiä.

Mielenkiintoinen laji kaikenkaikkiaan.

Ystäväni Welho tänään muistutti, Euro sport maksullinen ensi vuonna(kaapelissa). Oli molemmat kovalevyllä. Katsoin aamulla, kun nykyinen hesari jakaja tyrkkää sen lehden sisään vasta töihin lähdettyäni. Urheilukanavan Combat Sportsin alussa oli 4 minuuttia mainoksia. Jäi loppu näkemättä, kun ajastus oli 30min. Naiset oli tosissaan.
Ja Remy Bonjasky lensi. Ihme lopetus tuomarilta. Sehän on tietysti vastuussa, mutta..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom