Euro 2004 Portugal 12.6.- 14.7, Jalkapallon EM-kisat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mize
  • Aloitettu Aloitettu
Amerikan Jeesus sanoi:
Miks ihmeessä kaipaat jotain perusteluja kaverilta jolla ei oo antaa yhtään mitään? Varmaan oot jo huomannu että kaveri ei vaan voi uskoa että Italia on tippunut jatkosta ja nyt yrittää keksiä jotain selityksiä.. vähän sama kun joku sanois ettei Shumi oo ansainnu tän kauden formula mestaruutta.

Mistähän tämä soldieri tänne putkahti yhtäkkiä pätemään :david:

Mikä toi asiayhteys tuossa schumin mestaruuden välillä ja sen että minä en usko että Italia on pudonnut jatkosta oikein on, voitko selventää?

Italia sai mitä kerjäsi. Jos tuolla materiaalilla lähtee pelaamaan käsi munissa on paluulippu enemmän kuin ansaittu. Nyt kun vielä Englanti tiputtaa portugalilaiset ja kreikkalaiset nuijii sammakot alkaa peli näyttää siltä miksi se luotiin sumujen saarilla.

Toivompa että loppuottelussa Italia voittaa viimeinkin Norjalaiset. Outoa ettei suomalaiset mene pelaamaan näissäkään kisoissa, koska onhan meillä esim. Mikael Forsel sekä Jaakko Litmanen joka tosin on nykyään jo lopettanut uransa. Mitä mieltä, kannattaako?

turopetteri sanoi:
Toivompa että loppuottelussa Italia voittaa viimeinkin Norjalaiset. Outoa ettei suomalaiset mene pelaamaan näissäkään kisoissa, koska onhan meillä esim. Mikael Forsel sekä Jaakko Litmanen joka tosin on nykyään jo lopettanut uransa. Mitä mieltä, kannattaako?

jaakko litmasta en ylistäisi ja italia tippui jo kisoista egyptiä vastaan etkö ole tilannetta seurannut. suomella hyvä potku pallo joukkue ja kärki miehet lipponen ja häkkinen yltävät joskus ihmeisiin mutta pysytäänkö näissä suomelle hyvissä lajeissa onhan meillä hyviä mäki kotkia ja voiman ostajia.

harde20 sanoi:
Mikä toi asiayhteys tuossa schumin mestaruuden välillä ja sen että minä en usko että Italia on pudonnut jatkosta oikein on, voitko selventää?

Minäpä koetan selventää mistä tässä oli kyse.

Jos joku sanoo, että Schumi ei ole ansainnut mestaruutta on tämä kyseinen henkilö väärässä.
Jos joku sanoo, että Italia putosi kisoista sopupelin vuoksi on tämä kyseinen henkilö väärässä.

Hollanti jatkoon, loistavaa. Vielä mahdollisuus rikastua siis. Kyllä taitaa naapuri saada turpaansa tulppaaneilta.

ps.Nistelrooy vie maalikuninkuuden

Zap, näin siinä sitten kävi kuten etukäteen jo pelkäsinkin, joukkue jolla ei ole maalintekijöitä ei tee maaleja = tipahtaa M.O.T. :(
No. tämä on vain kestettävä taas kerran. Saksaa ei jätetä ja vuonna 2006 uudestaan. Nyt lopputurnauksen ajaksi katse Tanskaan ja Britteihin jotta mielenkiinto pysyy yllä. Ja jos Tsekit sattuvat voittamaan mestaruuden, niin painun itse saman tien Prahaan mukaan juhliin, Bohemian väki, varsinkin naispuoliset tietävät how to party ;)

Jännää miten ennakkosuosikit tippuvat yksi toisensa jälkeen. Nyt en uskalla enää veikata muuta kuin sen että todennäköisesti finaalissa nähdään Ranska tai Englanti. Kaiken tähän mennessä nähdyn perusteella Englanti ansaitsisi mestaruuden.

:rolleyes:

veikkaukset:

Portugali - Englanti (englanti tekee johtomaalin, mutta portugali tekee tasoituksen toisella puoliajalla, ja jatkoaikamaali portugalille, 2-1)

Ranska - Kreikka (Ranska vie 3-1 jos saa vaan maalihanat auki ajoissa)

Ruotsi - Hollanti (Ruotsi häviää 1-2, elleivät sitten taas nouse maalin tappioasemasta tasoihin ja vielä voittoon..)

Tshekki - Tanska (Tanska pieksee kaatuilevan tsekin 1-2, tässä on yllätystä pelissä :jahas: )

screwdriver sanoi:
veikkaukset:

Portugali - Englanti (englanti tekee johtomaalin, mutta portugali tekee tasoituksen toisella puoliajalla, ja jatkoaikamaali portugalille, 2-1)

Ranska - Kreikka (Ranska vie 3-1 jos saa vaan maalihanat auki ajoissa)

Ruotsi - Hollanti (Ruotsi häviää 1-2, elleivät sitten taas nouse maalin tappioasemasta tasoihin ja vielä voittoon..)

Tshekki - Tanska (Tanska pieksee kaatuilevan tsekin 1-2, tässä on yllätystä pelissä :jahas: )

Toivon että Portugali vie kisat, tsekki voittaa Tanskan 3-1 Ruotsi häviää Hollannille samoin lukemin ja myös Ranska kreikka päättyy näin :)

Corleone sanoi:
Sama vika täällä. Enpä missään muussa lajissa sitä voisi tehdä. Mun suosikit löytyvät nelikosta Ruotsi, Tanska, Englanti ja Tsekki. Jos joku noista voittaa, niin olen tyytyväinen.
Veit sanat suustani. Itse lisäisin vielä Hollannin. Jospa se olisi loppuottelussa Tsekkiä vastassa, niin kumpi hyvänsä voittaisi, olisin iloinen.

Italia sai mitä ansaitsi, noin puolustusvoittoisella ja mielikuvituksettomalla pelillä ei mitään voi saavuttaa (paitsi Saksa). Erityisen tyytyväinen olen Tshekkien ja Ruotsin jatkoonpääsystä, iloista ja viihdyttävää peliä joka ei ole kangistunut kaavoihin. Erään nimeltämainitsemattoman maan puolesta taas olen onnesta soikeana :)

Three lion on the shirt,
Jules Remet still gleaming,
thirty years of hurt,
never stopped me dreaming.

Willie sanoi:
Italia sai mitä ansaitsi, noin puolustusvoittoisella ja mielikuvituksettomalla pelillä ei mitään voi saavuttaa (paitsi Saksa). Erityisen tyytyväinen olen Tshekkien ja Ruotsin jatkoonpääsystä, iloista ja viihdyttävää peliä joka ei ole kangistunut kaavoihin. Erään nimeltämainitsemattoman maan puolesta taas olen onnesta soikeana :)

Kyllä noin on. Turhaan marisevat Italian pelaajat ja kannattajat. Joukkueen peli ei toiminut tarpeeksi hyvin. Kun ei tee maaleja ja voita otteluita, on vaikea päästä jatkoon. Nooh, ensi kerralla sitten...
Saksan pelityylistä en pidä. Se on sanalla sanoen tylsä. :zzzz:
Tshekki vois vaikka voittaa koko paskan :thumbs: . Mutta eiköhän mestaruuden taas vie Ranska, tai ehkä Englanti, tai... :wall:

Tänään portugali laittaa pataan englannille jos puolustus kestää. Itse kannatan aina yleensä näitä altavastaaja joukkueita koska suoranainen suosikki puuttuu melkein aina. (Nyt kyllä hollanti/portugali). Englanti,Saksa ja Ruotsi vihalistalla. En tykkää yhtään pelitavoista yms. Näyttävä peli saa minun kannatuksen vaikka ei ees pelattas kovin hyvin :lol2:

Rico sanoi:
Kyllä noin on. Turhaan marisevat Italian pelaajat ja kannattajat. Joukkueen peli ei toiminut tarpeeksi hyvin. Kun ei tee maaleja ja voita otteluita, on vaikea päästä jatkoon. Nooh, ensi kerralla sitten...
Saksan pelityylistä en pidä. Se on sanalla sanoen tylsä. :zzzz:
Tshekki vois vaikka voittaa koko paskan :thumbs: . Mutta eiköhän mestaruuden taas vie Ranska, tai ehkä Englanti, tai... :wall:

Englannin mahkuihin en kyllä usko. Vaikka he onnistuivatkin tekemään 4 maalia Kroatiaa vastaan, niin heiltä puuttuu selkeästi ne ns. varmat maalintekijät. Figo, Pauleta, Cristiano Ronaldo ja kumppanit jylläävät Englannin kumoon tänään.

..Pakko kyllä sympatiseerata ja harmitella Italian tilannetta. Heidän pelaaja-arsenaalillaan kun olisi kuitenkin potentiaalia vaikka mihin. Harmi että joukkueen esittämä pelityyli oli liiaksi mielikuvituksetonta ja puolustusvoittoista Serie A -tyylistä jalkapalloa.

Välierät ovat kuitenkin Portugali - Hollanti ja Ranska - Tshekki. Finaali on Ranska - Portugali, jonka Portugali 0wnaa. :haart:

Back
Ylös Bottom