Euro 2004 Portugal 12.6.- 14.7, Jalkapallon EM-kisat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mize
  • Aloitettu Aloitettu
harde20 sanoi:
Sinähän sen tiedät...NOSTRADAMUS
Miten 1500-luvulla elänyt ennustaja liittyy tähän? Katsopa huomenna se peli uudestaan ja kerro ne kohdat, joissa sopupeliä on näkyvissä. Tämä nyt menee jankkaamiseksi, mutta varsinkin Tanska yritti loppuun saakka voittaa peliä, eikä löysäillyt yhtään.

harde20 sanoi:
Tarkoin harjoiteltu kuvio...

Näihin harjoiteltuihin kuvioihin kuuluu myös ilmeisesti ne Tanskan muutamat vaaralliset maalipaikat 2-1 -tilanteessa. Onneksi olivat Isakssonin kanssa sopineet, että mihin kulmaan ammutaan niin pysyi veskari hyvin messissä. Ei olisi paremmin illan pelit voineet mennä, sehr schön! :)

Corleone sanoi:
Miten 1500-luvulla elänyt ennustaja liittyy tähän? Katsopa huomenna se peli uudestaan ja kerro ne kohdat, joissa sopupeliä on näkyvissä. Tämä nyt menee jankkaamiseksi, mutta varsinkin Tanska yritti loppuun saakka voittaa peliä, eikä löysäillyt yhtään.

Kerran jo selitin miksi sitä ei ole näkyvissä, Katsoppa se postaus uudestaan ja palataan sitten asiaan...

Ruutiukko sanoi:
Näihin harjoiteltuihin kuvioihin kuuluu myös ilmeisesti ne Tanskan muutamat vaaralliset maalipaikat 2-1 -tilanteessa. Onneksi olivat Isakssonin kanssa sopineet, että mihin kulmaan ammutaan niin pysyi veskari hyvin messissä. Ei olisi paremmin illan pelit voineet mennä, sehr schön! :)

Näin ilmeisesti oli käsikirjoitukseen laitettu...

harde20 sanoi:
Kerran jo selitin miksi sitä ei ole näkyvissä, Katsoppa se postaus uudestaan ja palataan sitten asiaan...
No sun selitys (harjoittellut kuviot yms) ei kelpaa mulle niillä perusteilla joita olen aiemmissa posteissani esittänyt. Kerro vielä missä vaiheessa ja missä kuvioita oli yhdessä harjoiteltu ilman, että kukaan niitä olisi nähnyt. Ja edelleen kysyn mikä maali oli tahallaan päästetty? Vastaapa myös siihen oliko Italia sun mielestä parempi joukkue kuin R ja T?

Corleone sanoi:
No sun selitys (harjoittellut kuviot yms) ei kelpaa mulle niillä perusteilla joita olen aiemmissa posteissani esittänyt. Kerro vielä missä vaiheessa ja missä kuvioita oli yhdessä harjoiteltu ilman, että kukaan niitä olisi nähnyt. Ja edelleen kysyn mikä maali oli tahallaan päästetty? Vastaapa myös siihen oliko Italia sun mielestä parempi joukkue kuin R ja T?

Miks ihmeessä kaipaat jotain perusteluja kaverilta jolla ei oo antaa yhtään mitään? Varmaan oot jo huomannu että kaveri ei vaan voi uskoa että Italia on tippunut jatkosta ja nyt yrittää keksiä jotain selityksiä.. vähän sama kun joku sanois ettei Shumi oo ansainnu tän kauden formula mestaruutta.

Mutta Espanja ja Italia on tippunu ja Englanti on jatkossa joten ei tässä enää paremmin vois mennä. Vielä kun huomataan että Portugalin maalinteko ei toimi niin Englanti on menossa pitkälle. Eli kerrankin näen jotain mitä haluan.. Ei se kyllä mitään haittaa jos Englanti tippuu kun Ronaldo heittää pari börsää kun onhan se ManUn miehiä...

Voi Italiaa :itku: Eikun pelipaita komeroon ja seuraamaan... vaikka Vimpelttonin tennistä!

Sopupeli tai not, olisivat perkele pelanneet paremmin esim Ruotsia vastaan niin ei olisi tarvinnut jäädä veitsen terälle!

Hyvät kisat tähän mennessä, ja eilinen osoitti että Italian pelityyli sovi (enää) tälläisiin kisoihin. Oikeasti jalkapalloa pelaavat ja hyökkkäävät joukkueet menivät jatkoon ja se
on oikein.

Eilien Tanska-Ruotsi oli varmasti kisojen muistettavimpia pelejä, kuten myös Englanti-Ranska ja Hollanti-Tsekki.

Ruotsi ja Tanska ovat tosiaan esittäneet viihdyttävää ja iloista futista toisin kuin tappavan tylsä Italia. Ois kannattanut ottaa kahdesta ensimmäisestä pelistä enemmän kuin 2 pistettä, niin jatkopaikkakin olisi auennut. Ei 2-1 voitto Bulgariastakaan vakuuttanut yhtään, en sitten tiedä onko kiinni pelisysteemistä vai mistä kun tuo Italian peli vaikutti niin vaisulta. Taitavia kavereita heillä kyllä on, mutta eivät saaneet itsestään irti tarvittavaa tsemiä.

screwdriver sanoi:
Hyvät kisat tähän mennessä, ja eilinen osoitti että Italian pelityyli sovi (enää) tälläisiin kisoihin. Oikeasti jalkapalloa pelaavat ja hyökkkäävät joukkueet menivät jatkoon ja se
on oikein.

Eilien Tanska-Ruotsi oli varmasti kisojen muistettavimpia pelejä, kuten myös Englanti-Ranska ja Hollanti-Tsekki.

Pelasivat kyllä vesisateesta huolimatta hyvän pelin.
Sopupelistä sen verran, että ainakin minä olisin ihan vaan siitä syystä pelannut tuon 2-2 kun siitä edes puhuttiin saati sitten syytellään valmiiksi jo monta päivää aikaisemmin.

TuostaKIN lohkosta parhaimmat ja hienointa peliä pelaavat joukkueet jatkoon. Enää tosiaan puuttuu se, että Saksa tippuisi jatkosta ja näin kilpikonnaa pelaavia joukkueita ei enää olisi.

Huomaa että on katsottu fudista myöhään joka päivä. Sellainen määrä kirjoitusvirheitä jokaisessa mun kirjoittamassa viestissä :)
No, juhannuksena alkaa puolivälierät. Vaikka yleensä en mökillä tölsyä pahemmin katso, niin nyt taitaa pelien ajan ainakin olla tölsy auki.

Kunnon itkua makarooneilta! Näppärää alkaa jo ennen peliä keskittymään *muiden* peliin ja sopupelisyytöksiin! Sitten kun 2-2 toteutuu, on vielä helpompi itkeä omaa paskuuttaan! Muhahahahaaaa! Kerrankin todella oikea tulos, makaroonit ulos ja pohjoismaat jatkoon!

jaco sanoi:
Mahtavaa kyllä kun Italian itkupillit tippuivat. :kippis1:

Todellakin loistavaa. Minun mielestäni se oli jalkapallon riemuvoitto! Ei voi kun ihmetellä niin lahjakkaiden pelaajien kuten Totti hölmöilyä tuolla tasolla ja arvokisoissa?? Muutenkin Italian pelit olivat mielestäni todella tylsiä ja Italia on jo pitkään pelannut liian puolustusvoittoista jalkapalloa!! Ja Tanska on aina ollut minun suosikkini, siellä pelasi aikoinaan mielestäni yksi kaikkien aikojen taitavimmista jalkapalloilijoista ja minun suuri idolini kun vielä itse pelasin eli Michael Laudrub :rock:

Byebye pantapojat.. kahden vuoden päästä MM-kisoissa sitten uudelleen.

Mahtava skandinaavinen peli, Tanskasta olen pitänyt aina ja nyt Ruotsikin alkaa voittaa sydäntäni puolelleen :love:
...Ja sopupeliksihän tuota voi väittää ainoastaan herra Berlusconi ja hänen omistamansa ihmiset & mediat - kun itse elää korruptiosta, niin näkee myös muun maailman omien touhujensa kaltaisena.

Tänä iltana pitää sitten karaista sielunsa: toivoa ihmettä ja samanaikaisesti katsella rakkaan Saksani hyvin todennäköistä kotimatkan alkua :itku: No, Tsekit ovat sentään symppis kansaa ja Praha upea kaupunki :)

SnakeVee sanoi:
Todellakin loistavaa. Minun mielestäni se oli jalkapallon riemuvoitto! Ei voi kun ihmetellä niin lahjakkaiden pelaajien kuten Totti hölmöilyä tuolla tasolla ja arvokisoissa?? Muutenkin Italian pelit olivat mielestäni todella tylsiä ja Italia on jo pitkään pelannut liian puolustusvoittoista jalkapalloa!!

Totta, peli oli surkeinta 10 vuoteen mitä olen Italialaisia seurannut. Kaikin puolin hengetöntä ja tylsää... Riittää Trapattonilla miettimistä kuinka noustaan!

Italian jalkapalloliiton puheenjohtaja Franco Carraro epäilee, että Tanska ja Ruotsi tavoittelivat tasapeliä C-lohkon viimeisen kierroksen kohtaamisessaan.

- Tarkastellessa Tanska-Ruotsi -ottelun tapahtumien kehitystä on täysin selvää, että kumpikin ryhmä tähtäsi tasapeliin. Tietysti todisteita on vaikea löytää, tiivisti Carraro Italian televisiossa.

:jahas:

Memento sanoi:
Riittää Trapattonilla miettimistä kuinka noustaan!

Musta tuntuu, että Trapattoni saa miettiä jossain muualla ku Italian peräsimessä...

Oikeastaan aikasta hauskaa kuunnella noita italialaisten ja niitten kannattajien lässytystä. Selvä salaliittohan tässä oli kuitenkin kyseessä... ruotsalaiset ja tanskalaiset sponssas Tottille ne liian pienet nappulat ennen turnauksen alkua ihan tarkotuksella...

Hyvä Ruotsi ja Tanska! :worship: :kippis1:

Back
Ylös Bottom