Euro 2004 Portugal 12.6.- 14.7, Jalkapallon EM-kisat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mize
  • Aloitettu Aloitettu
Corleone sanoi:
Ei tuosta sopupeliä kyllä saa tekemälläkään, ellei Tanskan veska tahallaan sylkenyt palloa torjunnasta. Mahtava nähdä, miten Italian lehdistö huomenna mussuttaa. Itse olen tulokseen erittäin tyytyväinen.
SOPUPELI, ERITTÄIN TAITAVA SELLAINEN, PISTE

Kyllä tuli hieman naurettua tuolle Ruotsin pallottelulle viimeisillä minuuteilla kun peli oli jo 2-2. Sai Italiakin kokoea rakkaan naapurimme taian. Aina viimeisillä minuuteilla ne iskee tai muutenvaan nussivat kaiken edukseen ja muiden pahaksi. Heja Sverige!!!!

Hieno homma koko kisojen kannalta, että tämä universumin tylsin jalkapallojoukkue saatiin kotiin. Vielä kun Saksa tippuisi huomenna jatkosta, niin kisojen mielekkyys kasvaa entisestään.
Eihän tässä malta odottaa, että ketkä noista italian makaroneista laskeutuvat niin alhaiselle tasolle, että lähtevät syyttämään ruotsi-tanska ottelua sopupelistä. Jokainenhan sen näki, että se oli kaikkea muuta kuin sitä. Saimme nauttia hienosta pohjoismaalaisesta, aktiiviseen hyökkäyspeliin pyrkivästä jalkapallosta.

harde20 sanoi:
SOPUPELI, ERITTÄIN TAITAVA SELLAINEN, PISTE

No jos italiaanot olis voittaneet Tanskan tai Ruotsin niin eipä tarttis tällaistakaan pohtia. :rolleyes:

Vain häviäjät selittelevät. ;)

armand sanoi:
Aina viimeisillä minuuteilla ne iskee tai muutenvaan nussivat kaiken edukseen ja muiden pahaksi.

Tuo on niin tuskallisen totta :itku:

Corleone sanoi:
Ei tartte huutaa, vaikka onkin väärässä. Katsoitko peliä? Kerropa mikä maali annettiin vastustajalle?
Sen takia tuossa sanoinkin että erittäin taitava sopupeli, jos ne maalit olisi selvästi nähnyt niin se ei olisi ollut erittäin taitava sopupeli, ainoastaan sopupeli.

Nyt Luigi olla hyvin hyvin vihana... kiva kattoa mitä Italian miehet lausuvat peleistä. Pohjoismaat jyrää.

harde20 sanoi:
Sen takia tuossa sanoinkin että erittäin taitava sopupeli, jos ne maalit olisi selvästi nähnyt niin se ei olisi ollut erittäin taitava sopupeli, ainoastaan sopupeli

Hohohoo, et usko tuohon itsekään.
Olipa ottelun tulos sitten sattumaa tai ei, Italia sai kerrankin maistaa omaa lääkettään. Muistuu vaan mieleen viime kauden Italian liigan sopupelisotkut ja etenkin vuoden 2002 World Cupin ottelu Italia-Mexico, joka päättyi 1-1, mikä takasi molemmille pääsyn jatkopeleihin.

harde20 sanoi:
Sen takia tuossa sanoinkin että erittäin taitava sopupeli, jos ne maalit olisi selvästi nähnyt niin se ei olisi ollut erittäin taitava sopupeli, ainoastaan sopupeli.
Italia-Bulgaria matsissa tuomarit oikein suosivat Italiaa. Mistä se viiden minuutin lisäaika tuli? Kuoliko joku kentälle? En katsonut kuin pieniä pätkiä kyseisestä matsista, joten jauhan todennäköisesti paskaa. :)

Kyllä Tanska olisi voiton ansainnut, mutta oli kyllä ihan kiva juttu kun Ruotsi pääsi myös jatkoon. Mikä helvetti minulla on kun kannatan Ruotsia :haart: ?

armand sanoi:
Mikä helvetti minulla on kun kannatan Ruotsia :haart: ?
Sama vika täällä. Enpä missään muussa lajissa sitä voisi tehdä. Mun suosikit löytyvät nelikosta Ruotsi, Tanska, Englanti ja Tsekki. Jos joku noista voittaa, niin olen tyytyväinen.

Topi Tarhakäärme sanoi:
Hohohoo, et usko tuohon itsekään.
Olipa ottelun tulos sitten sattumaa tai ei, Italia sai kerrankin maistaa omaa lääkettään. Muistuu vaan mieleen viime kauden Italian liigan sopupelisotkut ja etenkin vuoden 2002 World Cupin ottelu Italia-Mexico, joka päättyi 1-1, mikä takasi molemmille pääsyn jatkopeleihin.

Sinähän se rupeat jo oikein ajatuksia lukemaan kun minun uskomiset noin hyvin tiedät.Kyllähän niitä varmasti muistuu mieleen vaikka mitä kun tarpeeksi muistelee mutta palataksemme takaisin kivikaudelta nykypäivään ja tarkemmin sanottuna Portugalin EM-kisoihin ja tähän Tanska-Ruotsi otteluun niin kyllä se vaan haiskahtaa ja pahasti...

armand sanoi:
Italia-Bulgaria matsissa tuomarit oikein suosivat Italiaa. Mistä se viiden minuutin lisäaika tuli? Kuoliko joku kentälle?

Lähinnä siitä kun ne Bulgarian filmitähdet sai hollywood scouttienkin suut loksahtamaan loistavilla näyttelijäntaidoillaan, milloin oli pipi polvessa, milloin oli varvas rutussa kyllä sitä kummasti löyty.Ja yksi selvä rankkari jäi Italialta viheltämättä kun Cassano vetäistiin nurin.Ja kyllä noihin sitä aikaa enemmän meni varmasti kuin se 5 minuuttia

harde20 sanoi:
Sinähän se rupeat jo oikein ajatuksia lukemaan kun minun uskomiset noin hyvin tiedät.Kyllähän niitä varmasti muistuu mieleen vaikka mitä kun tarpeeksi muistelee mutta palataksemme takaisin kivikaudelta nykypäivään ja tarkemmin sanottuna Portugalin EM-kisoihin ja tähän Tanska-Ruotsi otteluun niin kyllä se vaan haiskahtaa ja pahasti...
Eli minuuttia ennen loppua Tanskan maalivahti sylki tarkoituksella pallon edessään olevalle ruotsalaisella? Sehän meni tiukille tuo sopupeli. Entä jos pallo olisikin mennyt tanskalaiselle, niin olisiko hän tehnyt oman maalin? Vai oliko Ruotsin rankkari sopupeliä? Tanskan veskan olisi sitten ollut parempi ottaa kunnon osuma, eikä vetää käsiään pois tilanteesta.

edit: Olisiko Harden mielestä Italia kuulunut jatkoon noilla peleillä?

Corleone sanoi:
Eli minuuttia ennen loppua Tanskan maalivahti sylki tarkoituksella pallon edessään olevalle ruotsalaisella? Sehän meni tiukille tuo sopupeli. Entä jos pallo olisikin mennyt tanskalaiselle, niin olisiko hän tehnyt oman maalin? Vai oliko Ruotsin rankkari sopupeliä? Tanskan veskan olisi sitten ollut parempi ottaa kunnon osuma, eikä vetää käsiään pois tilanteesta.

Tarkoin harjoiteltu kuvio...

Corleone sanoi:
Älä viitsi, et usko itsekään.

Sinähän sen tiedät...NOSTRADAMUS

Corleone sanoi:
edit: Olisiko Harden mielestä Italia kuulunut jatkoon noilla peleillä?

Paskaa peliä se Italia alussa pelasi mutta kyllä se minusta paransi peliä ottelu ottelulta, yksi fiba tuossa joukkueessa on tuo puolustava pelityyli, miksi noin hyvällä materiaalilla lähdetään puolustamaan eikä hyökätä, se minua ihmetyttää.Vitustako minä osaan sanoa kuka kuuluu jatkoon ja kuka ei, tietenkin Italia-fanina toivoin sen pääsevän mutta näin ei käynyt, kiitos tarkasti harkitun salaliittoteorian

Back
Ylös Bottom