Jeah! :kippis1:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Anonymous sanoi:Hahaa Pizzanpyörittäjät putosivat kisoista.......jesh
SOPUPELI, ERITTÄIN TAITAVA SELLAINEN, PISTECorleone sanoi:Ei tuosta sopupeliä kyllä saa tekemälläkään, ellei Tanskan veska tahallaan sylkenyt palloa torjunnasta. Mahtava nähdä, miten Italian lehdistö huomenna mussuttaa. Itse olen tulokseen erittäin tyytyväinen.
Ei tartte huutaa, vaikka onkin väärässä. Katsoitko peliä? Kerropa mikä maali annettiin vastustajalle?harde20 sanoi:SOPUPELI, ERITTÄIN TAITAVA SELLAINEN, PISTE
harde20 sanoi:SOPUPELI, ERITTÄIN TAITAVA SELLAINEN, PISTE
armand sanoi:Aina viimeisillä minuuteilla ne iskee tai muutenvaan nussivat kaiken edukseen ja muiden pahaksi.
Sen takia tuossa sanoinkin että erittäin taitava sopupeli, jos ne maalit olisi selvästi nähnyt niin se ei olisi ollut erittäin taitava sopupeli, ainoastaan sopupeli.Corleone sanoi:Ei tartte huutaa, vaikka onkin väärässä. Katsoitko peliä? Kerropa mikä maali annettiin vastustajalle?
harde20 sanoi:Sen takia tuossa sanoinkin että erittäin taitava sopupeli, jos ne maalit olisi selvästi nähnyt niin se ei olisi ollut erittäin taitava sopupeli, ainoastaan sopupeli
Italia-Bulgaria matsissa tuomarit oikein suosivat Italiaa. Mistä se viiden minuutin lisäaika tuli? Kuoliko joku kentälle? En katsonut kuin pieniä pätkiä kyseisestä matsista, joten jauhan todennäköisesti paskaa.harde20 sanoi:Sen takia tuossa sanoinkin että erittäin taitava sopupeli, jos ne maalit olisi selvästi nähnyt niin se ei olisi ollut erittäin taitava sopupeli, ainoastaan sopupeli.
Sama vika täällä. Enpä missään muussa lajissa sitä voisi tehdä. Mun suosikit löytyvät nelikosta Ruotsi, Tanska, Englanti ja Tsekki. Jos joku noista voittaa, niin olen tyytyväinen.armand sanoi:Mikä helvetti minulla on kun kannatan Ruotsia :haart: ?
Topi Tarhakäärme sanoi:Hohohoo, et usko tuohon itsekään.
Olipa ottelun tulos sitten sattumaa tai ei, Italia sai kerrankin maistaa omaa lääkettään. Muistuu vaan mieleen viime kauden Italian liigan sopupelisotkut ja etenkin vuoden 2002 World Cupin ottelu Italia-Mexico, joka päättyi 1-1, mikä takasi molemmille pääsyn jatkopeleihin.
armand sanoi:Italia-Bulgaria matsissa tuomarit oikein suosivat Italiaa. Mistä se viiden minuutin lisäaika tuli? Kuoliko joku kentälle?
Eli minuuttia ennen loppua Tanskan maalivahti sylki tarkoituksella pallon edessään olevalle ruotsalaisella? Sehän meni tiukille tuo sopupeli. Entä jos pallo olisikin mennyt tanskalaiselle, niin olisiko hän tehnyt oman maalin? Vai oliko Ruotsin rankkari sopupeliä? Tanskan veskan olisi sitten ollut parempi ottaa kunnon osuma, eikä vetää käsiään pois tilanteesta.harde20 sanoi:Sinähän se rupeat jo oikein ajatuksia lukemaan kun minun uskomiset noin hyvin tiedät.Kyllähän niitä varmasti muistuu mieleen vaikka mitä kun tarpeeksi muistelee mutta palataksemme takaisin kivikaudelta nykypäivään ja tarkemmin sanottuna Portugalin EM-kisoihin ja tähän Tanska-Ruotsi otteluun niin kyllä se vaan haiskahtaa ja pahasti...
Corleone sanoi:Eli minuuttia ennen loppua Tanskan maalivahti sylki tarkoituksella pallon edessään olevalle ruotsalaisella? Sehän meni tiukille tuo sopupeli. Entä jos pallo olisikin mennyt tanskalaiselle, niin olisiko hän tehnyt oman maalin? Vai oliko Ruotsin rankkari sopupeliä? Tanskan veskan olisi sitten ollut parempi ottaa kunnon osuma, eikä vetää käsiään pois tilanteesta.
Älä viitsi, et usko itsekään.harde20 sanoi:Tarkoin harjoiteltu kuvio...
Corleone sanoi:Älä viitsi, et usko itsekään.
Corleone sanoi:edit: Olisiko Harden mielestä Italia kuulunut jatkoon noilla peleillä?