Euro 2004 Portugal 12.6.- 14.7, Jalkapallon EM-kisat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mize
  • Aloitettu Aloitettu
Omat veikkaukseni alkulohkojen jatkoon menijöistä:

A. Espanja & Portugali
B. Englanti & Ranska
C. Italia & Ruotsi
D. Hollanti & Tsekki (Kiitos Pavel Nedvedin)

Eli suurempia yllätyksiä ei tulla näkemään alkulohkoissa, suurin yllätys tulee olemaan Saksan tippuminen :kippis1:

JMS- sanoi:
Mi piaci Italia.

Italia ja Ranska finaalissa. Mun veikkaus.
Ja voittajasta ei oo epäilystäkään ;)

samoilla linjoilla mennään....
mutta tsekki voi yllättää..toivotaan niin..

screwdriver sanoi:
Tuoreessa muistissa on 2003 vuoden mestareidenliigan finaali jossa vastakkain kaksi makaroni joukkuetta :zzzz:

Maajoukkue on aina toista maata. En edes viitsi katsoa mestareidenliigaa koska siellä pelataan pelkästään rahasta. Mutta kun on EM tai MM kyseessä niin Italia pelaa aina suurella sydämellä ja siihen ei muut pysty. Erästä suomalaista jalkapallokirjailijaa lainatakseni, Italian maajoukkueen peli on runoutta ja muitten peli tylsää proosaa!

:worship:

protsku sanoi:
Et kai ole tosissaan?

Italia: kisojen paras maalivahti, puolustus, keskikenttä ja hyökkääjät. Forca Italia!

:rock:
No jaa... Veikkaampa, että italian pelityylillä tai oikeastaan sillä puolustuksella millä ne pelaa, ei tulla mitään maalikarkeloita näkemään. Yhdellä kärjellä ja neljän miehen puolustusrintamalla...

No joo, onhan niillä aivan vitun hyvä puolustus ja maalejakin on sylkemässä vieri, totti ja del piero. Mutta alemmat keskikenttämihet ja maalivahti ainakin mulle vähän kysymysmerkkejä. Jos mun mielipidettä kysytään, niin esim. espanjalla on kakskin parempaa molaria. Nimittäin casillas ja canizares. :rolleyes: Ja kyllä ranskan puolustus pystyy italian vastaavalle vastusta antamaan... Sieltä löytyy mm. thuram, desailly, lizarazu, silvestre.

Mutta veikkaampa, että italia voi silti finaaliin tunkee, vaikka paljon mieluummin näkisin siellä vaikkapa hollanti-englanti mittelön! ;)

Tästä tulee taas raskasta aikaa minulle, rakas Saksani kompuroi ja jokainen tuttu aukoo minulle päätään minkä jaksaa Hollanti, Italia, Ranska, Espanja tai Portugali -paita päällään... Ja kaiken kukkuraksi joku noista sulkamunamaista vie vielä mestaruudenkin ja Khan jää miehineen alkulohkoon... Mutta minkäs teen, lapsuuden sankareita ei hylätä alamäessäkään, joten kestän pilkan ja vedän Saksan pelipaidan taas kerran päälleni... Über alles soikoon - katkeraan loppuun saakka :rock:

Hazard sanoi:
Omat veikkaukseni alkulohkojen jatkoon menijöistä:

A. Espanja & Portugali
B. Englanti & Ranska
C. Italia & Ruotsi
D. Hollanti & Tsekki (Kiitos Pavel Nedvedin)

Eli suurempia yllätyksiä ei tulla näkemään alkulohkoissa, suurin yllätys tulee olemaan Saksan tippuminen :kippis1:
Saman pistin työpaikan veikkaukseen. Ja finaalissa kohtaa ranska-italia. Vielä en päättänyt, et kumpi voittaa. Rahan takia näin veikkasin! :D

edittiä:
Mulla on vähän paha tilanne kannustaa mitään joukkuetta, kun koskaan ei oo eurooppalainen joukkue ollu mun suosikki. Mutta varmaan näin:
1.hollanti
2.englanti
3.espanja/tsekki
Aika hassua, että mitään suosikkia ei oo euroopasta. Brassit on koko maailman suosikki ollu koko elämän ja Manchester Unitedia ja Barcelonaa kannatan joukkueista. No löytyyhän tosta seinältä yks englannin pelipaita... :)

protsku sanoi:
Maajoukkue on aina toista maata. En edes viitsi katsoa mestareidenliigaa koska siellä pelataan pelkästään rahasta. Mutta kun on EM tai MM kyseessä niin Italia pelaa aina suurella sydämellä ja siihen ei muut pysty. Erästä suomalaista jalkapallokirjailijaa lainatakseni, Italian maajoukkueen peli on runoutta ja muitten peli tylsää proosaa!

Runoudesta en tajua mitään. Mutta jalkapallosta sen verran, että puolustava pelityyli ei ole minun makuuni. Siksi toivonkin, että turkan koulusta lähtöisin olevat italiaanot putoavat jo alkulohkossa!
Tähän liittyen toivon myös, että kerrankin olisivat sopineet tuomarilinjan ennen turnausta sellaiseksi, että viheltävät myös filmaajille varoituksia(mikään ei ärsytä enempää kun liiallinen filmaaminen).

Alisuorittaja espanja saa kerrankin palaset sen verran kohdalleen, että selviytyvät finaaliin ranskaa vastaan. Ranska sen kuitenkin loppupeleissä vie, maailman parhaan pelaajan ZZ:n dominoidessa kenttää.

Italia voittaa Ranskan finaalissa rankkarikisan jälkeen pelin päätyttyä jatkoajankin jälkeen 0-0. Hollanti joutuu (valitettavasti) tyytymään pronssisiin läpysköihin. Kisojen maalikuninkuuden vie viidellä täysosumalla van Nistelrooy (kirjotetaankos se noin?).

Koska Suomi ei pelaa kansainvälisellä huipputasolla, minulla on jalkapallokisoissa aina vain yksi suosikki. Se on tietysti Italia, tulihan isoisoisäni (äidin puolelta) aikanaan härmään jätskiä myymään. Täällä on hyvin perusteluin sekä kehuttu että haukuttu Italian peliä, minulla veri ratkaisee. Kun Italia pelaa, sydänkohtaus taitaa olla meikäläisellä aina aika lähellä.

Minä pidän joka vuosi jonkinlaista yhteyttä Italiaan, matkustan mm. sinne joka kesä lomalle. Poikani Lauri on ollut mukanani kolmevuotiaasta lähtien, valitettavasti en ole jaksanut opettaa hänelle kuin muutaman sanan italiaa.

Jos forumilla on henkilöitä, joilla on italialaisia sukujuuria kuten minulla, olisi kiva vaikka vaihtaa muutama sana. Privaa voi lähettää minulle vapaasti.

Tämä jorina meni nyt hieman aiheen vierestä, mutta Italia menee kisoissa pitkälle, jopa voittoon!

Valokuvamallit rauhoittamaan futishuligaaneja

Brittilehti Zoo lähetti jalkapalloilun EM-kisoihin Portugaliin 250 vähäpukeista valokuvamallia rauhoittamaan huligaaneja.

Kyseessä ei ole mikään vitsi. Tempauksen tieteellisenä taustana on psykologi Christine Webberin toissa päivänä julkistettu tutkimus. Sen mukaan miehet käyttäytyvät pelkkien miesten porukoissa aggressiivisemmin, kuin jos seassa on naissukupuolen edustajia.

Nuorten naisten tiimi on saanut nimekseen Väkivallan vastainen joukkue.

Noinkohan toimii... :lol2:

protsku sanoi:
Et kai ole tosissaan? Saksan joukkue on kone. Ranskan joukkue on kone paitsi se yksi kuuluisa hyökkääjä. Englanti pelaa parhaimmillaan erinomaista liikkuvaa keskikenttäpeliä. Italia taas pelaa huonoimmillaankin niin korkealla tasolla että Ranska ei tule koskaan yltämään sille tasolle. Jalkapallo on Italiassa elämäntapa, samoin Englannissa. Ranskan peli on entisten siirtomaiden pelaajien varassa.

Italia: kisojen paras maalivahti, puolustus, keskikenttä ja hyökkääjät. Forza Italia!

:rock:

Toivon kans Italian voittoa, mutta toivon myös sitä, että ne lopettaa sen kuolettavan tylsän pelityylin käyttämisen ja siirtyy hyökkäävämpään, kun niillä kerran on rahkeita siihenkin. Trapattoni vois muuttaa sitä taktiikkaa välillä perkele.

Hollanti toinen hyvä ja juuri siksi ,koska ne kaverit hyökkää. Kisojen paras hyökkäys on kyllä Hollannilla. Toivottavasti ne ottaa myös puolustamisen kuiten tosissan.

Minullahan ei ole suosikkia ;) , muuten vain satun hyräilemään:

It's coming home, it's coming home, it's coming home, footballs coming home...

Willie sanoi:
Minullahan ei ole suosikkia ;) , muuten vain satun hyräilemään:

It's coming home, it's coming home, it's coming home, footballs coming home...
Mitä se Willi-ihminen täällä meuhkaa? Salille purkamaan noita höyryjä, tai jauhan susta Sikanautaa...;=)

Epsanja vie potin. Ne on rämpinyt maajoukkuetasolla tarpeeksi kauan, ja ovat ottaneet opikseen. Toivon että Portugali tulee finaalissa vastaan (jos se on edes lohkojakojen kannalta mahdollista), mutta epäilen ettei niiden kuumakallein päät kestä kotiyleisön edessä. Niinpä finaalissa Espanjaa vastaan tuleekin Ranska, joka häviää ranskaksi kiroillen!

Eksoottinen veikkaukseni EM-kisojen mitalikolmikoksi:

1. Ruotsi :arvi:
2. Portugali
3. Ranska

Toivottavasti Azzuri vie pokaalin kotia. Muuten olisi mukavaa nähdä Kroatian/Tsekin/Latvian pärjäävän... :nolo: jopa Ruotsikin, kunhan ei vaan Ranska!

TriplX sanoi:
Jota toivoisin:
1. Englanti(kiva olisi nahda miten tama maa menisi sekaisin)
2. Ranska(Englantilaiset olisi rintarottingilla).

Täsmälleen samoilla linjoilla. Nyt on Englannin vuoro. :kippis1:

littledragon67 sanoi:
Tästä tulee taas raskasta aikaa minulle, rakas Saksani kompuroi ja jokainen tuttu aukoo minulle päätään minkä jaksaa Hollanti, Italia, Ranska, Espanja tai Portugali -paita päällään... Ja kaiken kukkuraksi joku noista sulkamunamaista vie vielä mestaruudenkin ja Khan jää miehineen alkulohkoon... Mutta minkäs teen, lapsuuden sankareita ei hylätä alamäessäkään, joten kestän pilkan ja vedän Saksan pelipaidan taas kerran päälleni... Über alles soikoon - katkeraan loppuun saakka :rock:
:love: Jaan kanssasi tämän harvinaisen perversion - myös oma suosikkini on aina ollut Saksa. Kestetään vaan pystypäin - Germaanien suuruuden päivät palaavat vielä joskus!!

Sen kummemmin en jaksa arvuutella tämänkertaisten kisojen lopputuloksia, mutta toivon että Saksa sentään yltäisi jatkoon alkulohkostaan :)

Back
Ylös Bottom