Etuvetoinen crosstrainer

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aplie
  • Aloitettu Aloitettu
Hei,

löytyisikö täältä apua etuvetoisen crosstrainerin etsimiseen kotikäyttöön? Minulla on nyt kolmas eri crosstrainer käytössä puoleentoista vuoteen, ja tämänkin kanssa on ongelmia heti alusta lähtien. Tähän asti minulla on ollut:

Tunturi Go Cross F70. Kumirullat repeilivät (ei silleen nauraen) jättäen kumia kiskoihin, ja laitteen etuosan runko oli hieman vääntynyt, mikä hajotti laakerit epätasaisella kuormituksella. Tunturi palautti rahat.

Tunturi Pure F6.1. Tämä ei enää ole edes kotilaite, vaan "light commercial". Kumirullat lähestulkoon räjähtivät ja pitivät todella kovaa ääntä. Tunturi palautti rahat.

Kettler Skylon 3. Kolme treeniä takana, oikea poljin lonksuu hieman ja taas kumirullat näyttävät hajoavan. Huoltomies tulee katsomaan.

Onko muita kokelemisen arvoisia etuvetoisia tuossa n. 1000-1500 euron hintaluokassa?

Minulla on omat syyni sille, että treenaan kotona ja nimenomaan etuvetoisella crossarilla, enkä mielelläni lähtisi keskustelemaan siitä, vaan siitä, mikä etuvetoinen crossari oikeasti kestäisi.

Kiitos.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom