Tässä tuli noin vuosi sitten luultavasti prässissä loukattua oikea etureisi. Huomasin kivun vasta seuraavalla kerralla kun rupesin tekemään sarjaa. Tässä tulikin vasta noin viiden kuukauden tauko muista syistä johtuen, mutta etureisi vaivaa yhä eikä se tunnu parantuvan millään. Kipu ei ole mitenkään erityisen paha mutta esimerkiksi kyykistyessä tai portaita noustessa se tuntuu ikävälle. Jos olen oikeen kivun tulkinnut niin se tulee vastus lateralis -lihaksen alueelta yläosasta.
Tässä ei ole vieläkään tullut käytyä lääkärissä kun olen olettanut että kyllä se paranee ajan kanssa, mutta nyt alkaa näyttämään että ei se siitä mihinkään lähde. Kynnys lääkäriin kuitenkin muutenkin varsin iso kun niin monesti käynyt lääkärissä vaivojen takia ja ainoana hoitona saanut laskuja ja buranaa.
Onko kenelläkään asioista tietävällä mitään ajatusta mistä voisi olla kyse ja mitä tehdä tälle vaivalle?
Tässä ei ole vieläkään tullut käytyä lääkärissä kun olen olettanut että kyllä se paranee ajan kanssa, mutta nyt alkaa näyttämään että ei se siitä mihinkään lähde. Kynnys lääkäriin kuitenkin muutenkin varsin iso kun niin monesti käynyt lääkärissä vaivojen takia ja ainoana hoitona saanut laskuja ja buranaa.
Onko kenelläkään asioista tietävällä mitään ajatusta mistä voisi olla kyse ja mitä tehdä tälle vaivalle?