Esittele soittimesi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sakuel
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro, tähän vois jokainen joka jotakin soitinta soittaa, laittaa kenties kuvia,yms. tietoo kauanko on soittanut ja minkälaista musiikkia tulee soiteltua.

Itse soitan kitaraa että rumpuja.
Kitara on Fernandes Retrorocket X
Rummut on Premier Capria + Zildjianin ja Paisteen peltejä

Soitan lähinnä mitä mieli tekee, lähinnä rockista --> metalliin.
Kuvia en saa laitettua omista vermeistä, mutta koittaaka muut laittaa jos on mahdollisuus!

Kitaraahan tuota tulee soitettua. Ja tyyli nyt vaihtelee hyvinkin pitkälti. Joskus on kiva sahailla bläkkistä tai sitten rautalankaa jne... Kitaraa olen rämpyttänyt kymmenen vuotta, mutta soittotaitoa löytyy ehkä kahdeksalta vuodelta :) Kitaroita löytyy kolme kappaletta.

- Yamaha (akustinen)
- Excel Stratocaster
- Les Paul Cadenza

Teknojytkyä, ambientia plus vakavampaa äänisuunnittelua:

Musanurkka.jpg

-Access Virus TI kb
-Roland XV-5050
-E-Mu Ultra E5000 128megan muistilla
-MAM MB-33 Mk2
-Jomox MBase
-Logic Audio

Plus iso kasa softaa ja muuta studioroinaa sen verran, että hellasärö vaivaa pikkuisen koko ajan. Joku 15 vuotta on tullu ruuvattua jos jonkinlaista proggista. Ammatinkin olen hommannut audiopuolelta ja pelailen duunissakin vähän samantyyppisillä leluilla. :)

Mulla on Roland Juno 1, jos jollain ois myynnissä Jupiter sarjan syna niin olisin TODELLA kiinnostunut:)

Ibanezin RG270, RG570:n japsikaulalla. Saa tarjota jos joku sattuu innostumaan..

Liitteet

• keppi.webp
    keppi.webp
    59,1 KB · Katsottu: 227
Bassot Spector Legend 4 ja Ibanez GSR-200
kitarat sähkis Squier Stratocaster ja akustinen Micha
koskettimet Casio MT-260

Basso : Ibanez GSR 200 punainen + vahvistin Crate BX-15
Kitara : elektroakustinen Harley Benton HBD 500BLK (eli musta on väri)

Bassoo oon soitellu hieman yli vuoden ja kitara on sitten uudempi hankinta viime talven ajoilta :) rummut ja saksofoni olis kiva joskus ostaa.. :) ainiin..ja onhan mulla ikioma harmonikka :D soittaa en osaa, mut kyllä siitä ääntä lähtee, jos tahtoo muita ärsyttää tai muuta vastaavaa. ..niin ja vielä olis kiva hankkia sello ja piccolo.. kunhan ensin vaan saan jostain tarpeeks rahaa :) ja tietysti löytyy jonkinlainen kosketinsoitin :)

Basso: Yamaha RBX270. Ihan ok. Pitäs tässä keväällä ostaa joku laatupeli mitä ei tarvis vaihtaa ikinä. Haikailen koko ajan noiden Soundstoren (japani)Fenderien perään.

Kitarat: Jackson PS2 ja Samickin halpa akustinen
Vahvistin: Line6 Spider + FB4

Jossain vaiheessa pitäis ostaa kunnon teräskielinen akustinen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yamaha C-40 kitara ja Casio PX-700 piano. Haluaisin vielä hankkia sähkökitaran, mutta en ole osannut päättää, mikä olisi hyvä aloittelijalle...

275454.jpg
px700.gif

jackson dinky löytyy. kuten myös 2 jammun halpa-akustista, teräs ja nylon. sekä mapexin halpis rummut lisälautasilla ja tuplilla.. sen verran vähän soitan etten laatuun paljoa panostanut muttei paljoa ole kaduttanut kun noillakin on pärjännyt enemmän kuin hyvin.

edit: nyloni on juuri tuollainen c-40 mitä mixullakin. on ihanan pehmeä ääni siinä, mmh...

Laittakaahan jotain jotain pientä näytemateriaalia jakoon esim. mp3-muodossa, varsinkin Nakkeli.

jampun c40 nailoni ja,huggesin ja ketun blue_edit_amppi ja falconin stratokopio :rock:
ei näillä tuloilla - ei näillä taidoilla :D

Veikkaan, että Odu enemmän on kiinnostunut rock- henkisistä kitarasooloista, mut tässä on pari vuotta vanha pianonpimputuspätkä. Pisteet sille, joka tunnistaa melodian.... http://www.netsonic.fi/~tammit11/mixu.avi
Video on pakattu xVid- codecilla. Ja älkää kuittailko tuosta heilumisesta, tiedän että kun soitan, niin vaapun puolelta toiselle enemmän kuin Stevie Wonder.

Mixu sanoi:
Veikkaan, että Odu enemmän on kiinnostunut rock- henkisistä kitarasooloista, mut tässä on pari vuotta vanha pianonpimputuspätkä. Pisteet sille, joka tunnistaa melodian.... http://www.netsonic.fi/~tammit11/mixu.avi
Video on pakattu xVid- codecilla. Ja älkää kuittailko tuosta heilumisesta, tiedän että kun soitan, niin vaapun puolelta toiselle enemmän kuin Stevie Wonder.

Olihan kaunis.:haart:

Mulla on Yamahan piano, mutta en ole kyllä noin hyvä vielä. Itseopiskelen. Hauskaa puuhaa.

Sitten mulla on joku Gibson kopio, se on puoliakustinen kitara.

Lisäksi mulla on paska sähkökitara, jonka merkkiä en muista, ebkä viitsi käydä katsomassa, koska nuuska on huulessa. Sillon ei huvita kävellä.;)

Lasketaanko mikki, kun laulan kovasti?

Bassoa soitan myös bändissä, samalla kun laulan. Musa ja soittaminen 10*:haart: .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom