Eriparinen

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Onko kellään ollut vastaavanlaista 'ongelmaa': Lihakseni kehittyvät reilusti eritahtiin. Treenaan salilla 4 kertaa viikossa (rinta+vatsa, selkä+olkapäät, kädet, jalat+vatsa) voima ja lihaskasvu tavoitteisesti. Ongelmani on se että jalat kehittyvät käsiä paremmin, pohkeet ovat hurjan kokoiset, samoin reidet ovat isot. Kuvittelin että rasvan pudottaminen vaikuttaisi asiaan, mutta senttejä lähti vyötäröstä enimmäkseen. Kädet ovat ihan spagetit vaikka treenaan niitä täysillä. Joinakin viikkoina, jos en ole ehtinyt salille kuin 3 kertaa, olen jättänyt jalka treenin kokonaan pois. Kannattaisikohan minun tehdä jaloille pitempiä sarjoja (kuinka pitkiä?), niin kauan kuin näytän mielestäni sopusuhtaiselle (joka kestää varmaan kauan koska kädet eivät kehity)?? Kokonaan jalkatreeniä tuskin kannattaa jättää..?! Ruokapuoli on kunnossa (sitä kysytään kuitenkin kun kaikki ovat niin ystävällisiä ja ihanan huolehtivaisia :rolleyes: ). Kiitos jos autatte ja kerrotte mielipiteenne!!

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ihan tyypillistä naisille. Treenaa vaan kovaa ja monipuolisesti, kyllä ne kädetkin sieltä kasvuun lähtevät. Treeni osastolta ja aloittelijoistakin löytyy paljon vinkkejä kuinka saada lisäpotkua käsitreeniin.
Itsekin olen tätä eripari-laatua, vielä vuosi sitten ruumiinmallini oli päärynä. Jalat paksut ja hyvin oli lihaakin siinä joukossa, selkä kapea ja kädet narut. Nyt vuoden treenattuani kovasti, vartaloni on sopusuhtainen ja tiimalasi tyyppinen. Kädet nyt eivät vieläkään kovin kummaiset ole, mutta selkä on levinnyt mukavasti. Sinunakin ennemmin tuota tasapainoa ylä- ja alakropan välillä lähtisin enemmän etsimään selkätreenin kautta.
Treenaa monipuolisesti ja kovaa. Kyllä se sitten näkyy. Tsemppiä treeniin!

Latest posts

Back
Ylös Bottom