Eppu Normaali Is Back!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lehtitietojen mukaan Epuilta ilmestyy uusi sinkku oliko nyt huhtikuussa ja levyä on tarkoitus pukata markkinoille vuoden loppuun mennessä. Kauhee hehkutus yhdestä bändistä, joka media raportoi Eppujen asioista. Ei se nyt sentää niin uberhyvä ole. Vai mitä olette mieltä? Yle x:n pojat pistivät pahan aamuohjelmassaan: "Se on sellasta työttömien ja alkoholistien musiikkia" :lol2:

Oletko kenties samaa mieltä, eli onko Eput :kippis1: vai :curs: ?

Kuningasankka sanoi:
Vai mitä olette mieltä? Yle x:n pojat pistivät pahan aamuohjelmassaan: "Se on sellasta työttömien ja alkoholistien musiikkia" :lol2:

Oletko kenties samaa mieltä, eli onko Eput :curs: ?

Täysin samaa mieltä, biisejä juopoille, hulluille ja juoppohulluille.
Joutaisivat jo painumaan historian hämäriin.

Shhh minä tykkään epuista (ainakin joistakin biiseistä) :curs:

Livenä sen Syrjän ääni kuulostaa tosi huonolta, mutta pidän kyllä näistä "juntti" sikermistä.

Ei tule kýllä varmaan kuunneltua uusia biisejä paitsi pakollisesti radiosta humppakanavilta.

Eppu Normaali on Suomelle vähän sama ku Bruce Springsteen amerikalle jos näin voi sanoa. Nuorilla päivillä tullu varmaan ittekullaki jonku verran kuunneltua. Itekki kyllästyin joku vuosi takaperin, mutta nyt olen löytänyt eput uudestaan ja täytyy sanoa, että onhan niillä loistavia biisejä. Se ärsyttää vaan kun radiossa soitetaan aina samoja biisejä ni tottahan niihin kyrpiintyy.

Kesällä pääseki sitte kuunteleen livenä. :worship:
IMHO parasta suomenkielistä musiikkia.

Hyöty nosto, mutta en nyt keksinyt parempaakaan paikkaa kysyä että näyttääkö tämä kuva kenenkään muun mielestä siltä että olisi Miken tekosia?

Liitteet

• eput07.webp
    eput07.webp
    70,1 KB · Katsottu: 342
Ei mun mielestä lainkaan. Ammattilaisen ja amatöörin eron huomaa ;-))
Maikin kuvissa hahmot on selkeästi erillään taustasta ja kuvat on muutenkin erityisen tarkkoja.

p-38.jpg

Tohon työttömien ja alkoholistien listaan voi varmaankin hyvin lisätä myös ja erityisesti yksinkertaisten ihmisten musiikkia. Eppu Normaali ei ole koskaan sytyttänyt, vaikka kuulunkin otollisimpaan ikäryhmään, vaan lähinnä aiheuttanut myötähäpeää. Vielä suurempi vastenmielisyyden tunne on hiipinyt puseroon aina kun ihmiset hoilaavat humalassa (tai selvinpäin) bändin biisejä tippa linssissä. Musiikki jota voi hoilata tolla tavalla ei voi olla mielenkiintoista.

Itse olen kovan luokan Eppu-fani, mutta en nyt jaksa alkaa kiistellä siitä onko Eppujen musiikki vain juopoille ja työttömille sopivaa.:jahas: Totta kai itseänikin ärsyttää kun joskus kaupungilla suomalaiskaverukset hoilaavat kaulakkain tippa linssissä ja kolme promillea veressä Murheellisten laulujen maata (laulun alkuperäinen tarkoitus muuten oli pilkata suomalaisten melankolisuutta, mutta kansa oli jälleen kerran taiteilijaa viisaampi;)). Lisäksi Epuilta löytyy hivenen tuntemattomampienkin kappaleiden joukosta oikeita helmiä, osa mielestäni reippaasti parempia ja nerokkaampia kuin kaikkien tiedossa olevat ja radiosoitossa jo lähes puhkiveivatut hitit.

Vaikkei Epuista pitäisikään, niin kannattaa vaan purra hammasta ja hyväksyä, että Eppujen suosio ei tule koskaan katoamaan minnekään. Kai me suomalaiset sitten olemme se verran junttia sakkia, vai kuinka?;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei mun mielestä lainkaan. Ammattilaisen ja amatöörin eron huomaa ;-))
Maikin kuvissa hahmot on selkeästi erillään taustasta ja kuvat on muutenkin erityisen tarkkoja.

p-38.jpg
Harri Hinkka joka tuon kuva on ottanut, on kaksinkertainen suomenmestari muotokuvauksessa.

Tossa on mun ottama bändikuva.

p-81.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom