SUPERCARB 1kg -40%

Ensimmäisiä tosissaan kuvattuja otoksia

Ikä
35
Kaupunki
Oulu
http://s293.photobucket.com/albums/mm41/Kompoilija/Valokuvat/

Tässä parin päivän aikana kuvasin nuo kaikki otokset ja ajoin Photoshopista läpi.
Haluaisin kuulla teidän mielipiteenne onnistumisesta. (Otin toki useampiakin kuvia, mutta nuo hyväksyin jatkokäsittelyyn)
Kaikki kritiikki ja kehu on vain plussaa tässä tilanteessa, kun vasta harjoittelen.
Suurin kritiikki itselleni on jalustan puute.
Halu oppia on suuri, mutta en ehkä täysin ymmärrä kaikkea vielä täysin, miten mikäkin vaikuttaa kuviin, mutta nappeja ränkläämällä ja kokeilemalla, tuollaisiin tuloksiin olen päätynyt. Pitäisi myös opetella käyttämään SB-400 lisäsalamaa tuon kanssa. Nuo salaman käyttöjutut on erityisen hukassa. Saan vain pilattua sillä otoksiani, siksi nautin kuvata luontoa luonnon valossa.

Kuvat on kuvattu Nikon D60 ja sen kittiputkella. Haaveilen paremmista putkista, mutta näillä seteillä nyt mennään.

Koetin etsiä yleistä valokuvien esittely paikkaa, mutta ilmeisesti tämä thread on sitä varten että voi laittaa omat tuotokset esille arvosteltavaksi. Tätä kaipasinkin, että jotkut itseäni taitavammat osaisivat ohjastaa eteenpäin tässä jalossa taidossa.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Pidän todella paljon noista sienikuvista. Auto ei tunnu olevan ihan skarppi, tai sitten omat killisilmäni katsovat vaan kieroon taas...

Olen sitä mieltä että kun hommaat jalustan noihin kuviin tuomaan skarppiutta lisää, saat vielä upeita kuvi aikaan. Kyllähän noissa silmää jo näkyy, odotan mielenkiinnolla uusia kuvia.

Toinen asia mikä itseasiassa uudella katselukierroksella alkaa häiritsemään on tuo ylipalaminen joissain kuvissa. Mutta kuten sanoin, odotan mielenkiinnolla uusia kuveja...

Pidän todella paljon noista sienikuvista. Auto ei tunnu olevan ihan skarppi, tai sitten omat killisilmäni katsovat vaan kieroon taas...

Olen sitä mieltä että kun hommaat jalustan noihin kuviin tuomaan skarppiutta lisää, saat vielä upeita kuvi aikaan. Kyllähän noissa silmää jo näkyy, odotan mielenkiinnolla uusia kuvia.

Toinen asia mikä itseasiassa uudella katselukierroksella alkaa häiritsemään on tuo ylipalaminen joissain kuvissa. Mutta kuten sanoin, odotan mielenkiinnolla uusia kuveja...

Kiitos kovasti. Juuri tällaista kaipasinkin. Ylipalaminen voi johtua photoshoppauksesta, tai sitten olen muuten vain kämmännyt kuvatessa valaistuksen kanssa.

Autohan ei ole todellakaan skarppi, jalustan kanssa se olisi ollut skarppi :D
Voisin käydä nakkaamassa tuonne lisää kuvia nyt kohta.
Oulun HifiTuningShowsta, kävin harjoittamassa autojen kuvausta.
Ja edelleen ilman jalustaa :(

Kohta on siis kuvia autoista, jos tykkääpi :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Back
Ylös Bottom