Noniin sain vihdoin ja viimein ostettua kauan kaipaamani ensimmäisen järkkärin pari päivää sitten Canon 600d + "perinteinen" 50mm linssi kittilinssin kaveriksi. Tullut vasta noin 400 kuvaa räpsittyä ja tässä muutama tuotos! Mielellään otan vastaan kommentteja/vinkkejä kun tosiaan oon ihan "noppa", enkä ymmärrä oikeastaan mitään muuta kuin että mikä näyttää suunnilleen hyvältä omasta mielestä :D
"Kittilinssi"
"Kittilinssi"
50mm
50mm
Kuvat on muokattu Adoben Lightroomilla ja ihan vaan autotonea käyttäen...whitebalancea oon säätäny tarpeen mukaan. Tähänkin ohjelmaan pitää perehtyä vähän tarkemmin vielä kunhan täs ehtii :D Saakelin emolevy meni rikki tuosta ykköskoneesta ja oon koittanut tällä vanhalla romulla säätää noita kuvia...hyvä kun just ja just pyörii koko ohjelma...saatikka hyvä katsoa vanhan 17" näytön kautta, oikeen vga ulostulolla noita kuvia :D
"Kittilinssi"
"Kittilinssi"
50mm
50mm
Kuvat on muokattu Adoben Lightroomilla ja ihan vaan autotonea käyttäen...whitebalancea oon säätäny tarpeen mukaan. Tähänkin ohjelmaan pitää perehtyä vähän tarkemmin vielä kunhan täs ehtii :D Saakelin emolevy meni rikki tuosta ykköskoneesta ja oon koittanut tällä vanhalla romulla säätää noita kuvia...hyvä kun just ja just pyörii koko ohjelma...saatikka hyvä katsoa vanhan 17" näytön kautta, oikeen vga ulostulolla noita kuvia :D