Ensimmäinen dieetti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Varstar
  • Aloitettu Aloitettu
Joo elikkäs tässä olis mun ruoka valio ja olisin kiitollinen jos korjailisitte tätä ruokavaliota :) .

Aamulla: Yleisimmin 2-3 leipää päällisten kera ja maitoa

Aamupäivällä: Mitä koulusta sattuu löytymään

Välipala: Yleisimmin tonnikala patonki koulun kiskasta sekä mehua tai limua:eek:

Päivällinen: Perunaa/riisiiä, kalaa/kanaa/lihaa, sekä vihanneksia(tomaattia, kurkkua, parikaa jne)

Iltapala: Jogurttia mihin lisätty raejuustoa.

Pistäkää vaan reilusti neuvoa tulemaan jos viittiitte :thumbs:

Joo elikkäs tässä olis mun ruoka valio ja olisin kiitollinen jos korjailisitte tätä ruokavaliota :) .

Aamulla: Yleisimmin 2-3 leipää päällisten kera ja maitoa

Aamupäivällä: Mitä koulusta sattuu löytymään

Välipala: Yleisimmin tonnikala patonki koulun kiskasta sekä mehua tai limua:eek:

Päivällinen: Perunaa/riisiiä, kalaa/kanaa/lihaa, sekä vihanneksia(tomaattia, kurkkua, parikaa jne)

Iltapala: Jogurttia mihin lisätty raejuustoa.

Pistäkää vaan reilusti neuvoa tulemaan jos viittiitte :thumbs:

Joo ja lisäys vielä että paino olis tarkotus tiputtaa 72kg siihen 67-68kg

Tässä jotain mitä voisit muuttaa tai lisätä:

Aamupalalle jotain proteiinipitoista ruokaa, vaikka raejuustoa tai rahkaa.

"Mitä koulusta sattuu löytymään" on aika laaja käsite. Jos on mahdollisuus koostaa ateria itse, niin lyö lautaselle jonkin verran riisiä/perunaa, saman verran lihaa/kalaa/kanaa ja reilusti kasviksia ja salaattia. Juomaksi maito. Koetat laskeskella, että ainakin proteiinia tulee päälle 30g.

Välipalaksi vehnäjauhoista tehty valmispatonki ei ole paras mahdollinen. Parempi olisi esim. proteiinidrinkki+hedelmä tai raejuusto/rahka + hedelmä.
Jos välipalasta on pitkä aika päivälliseen, voit valmiiksi tehdä kotona ruisleivän, jossa päällä kinkkua, ja ottaa sen evääksi hedelmien sijaan.

Päivällinen näytti hyvältä.

Iltapalalta jugurtti pois ja hyviä rasvoja tilalle. Raejuuston sekaan 1-2 rkl rypsiöljyä.

Kannattaa laskeskella kalorilaskurilla paljonko kulutat ja tehdä ruokavalio sen mukaan. Vielä, jos olet yli 175 cm, niin sanoisin että ei kannata laihduttaa alle 70 kg:n. Tämäkin riippuu tietysti jokaisesta itsestään.

Back
Ylös Bottom