SUPERCARB 1kg -40%

"En mä voi kun mun lihakset KASVAA..."

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iines
  • Aloitettu Aloitettu
Arrrgh..... olinpa tuossa uuden työkaverini kanssa iltaa istumassa. Tuli puhe treenaamisesta, kyseli kauanko oon treenannu jne... No eipä siinä mut sitten tämä (mallinlaiha, aneemisen valkoihoinen neitokainen) pamautti että hän yrittää välttää kaikkea lihaksia kasvattavaa toimintaa koska hänen lihaksensa kasvavat niin HELPOSTI liian SUURIKSI!! Siis että kun on jo luonnostaankin niin isot lihakset jne... Siis onhan se varmaan todella ikävää kun lihakset sillai valtavasti alkaa PAISUMAAN kun vähän jumppailee!!
En kyllä nähnyt missään niitä "jo luonnostaan isokokoisia lihaksia"... mut mulla ei ollutkaan silmälaseja päässä!
Voi jeesus... :eek:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
:D Älä muuta virka... Tämä on ehdottomasti yleisin naisten tekosyy sille, etteivät jaksa treenata kunnolla.

Ja yksi asia, jonka olen huomannut, on se, että eri ihmisillä - etenkin naisilla - on varsin hämmästyttävän erilaiset käsitykset siitä, mitkä ovat "isot lihakset". Yleensä naiset pitävät isoina ihan tavallisen kokoisia lihaksia, jos ne vain erottuvat hyvin. Itse taas pidän jopa amatöörinaiskehonrakentajien lihaksia sopusuhtaisina (näitä treenaa salillani toisinaan, kateeksi kyllä käy) ja tavoiteltavina. Ja olen huolissani seurannut nyt muutaman viikon ajan, kun olen hieman kiristellyt (2kg tirissyt, jee), että jääkös jäljelle oikeastaan mitään... No jäähän sinne. Saatan ehkä ylpeänä postata kuvia muutaman viikon päästä :rolleyes:

Mutta mutta... Ihmiset valitsevat omat polkunsa, ja onhan se hyvä, etteivät kaikki treenaa samalla tavalla. Näin me harvat punttimimmit säilytämme tietyn "etulyöntiasemamme" :D

Sehän on siis tunnettu tosiasia, että naisten lihakset kasvavat hitaammin/heikommin kuin miesten. Mun mielestä jokaiselle naiselle, joka saa edes kohtuullisessa määrin erottuvaa lihasmassaa, pitäisi antaa kymmenen pistettä ja papukaijamerkki sinnikkyydestä ja todella ankarasta treenaamisesta :)

On se kumma ettei suurimmalle osalle ulkonäköään vaalivista ja peiliin tuskaisena tuijottelevista naisista mene jakeluun yksinkertainen yhtälö:
muodokkaat hartiat ja selkä -> kapeampi vyötärö
timmit rintalihakset -> ryhdikkäät tissit
muodokkaat reidet ja pohkeet -> kauniit ja sulavat sääret
saatanasti jalkakyykkyä ja prässiä -> pyöreä, kimmoisa ja muodokas peppu

Ja listaahan voisi jatkaa vaikka kuinka...

Puhumattakaan:

- Painoharjoittelu ja hyvä ravinto --> todennäköisesti ei osteoporoosiongelmia vanhemmalla iällä
- Lihasmassan lisäys --> peruskulutuksen kasvu --> helpompi painonhallinta
- Voiman kasvu --> ei tarvitse miestä mäessä, voi olla avuksi tukalissa tilanteissa

jne.
jne.

Keksitään lisää :D

Noiden lihaskasvua pelkäävien mielipidettä ei muuten pysty kovin helposti muuttamaan, joten turha kai yrittääkään. No, ihmisillä on mitä omituisimpia pelkoja...

Originally posted by naiskovis
Noiden lihaskasvua pelkäävien mielipidettä ei muuten pysty kovin helposti muuttamaan, joten turha kai yrittääkään. No, ihmisillä on mitä omituisimpia pelkoja...

Tuli siinä vähän sellanen olo ettei osannut muuta kuin äkkiä vaihtaa puheenaihetta ettei ajaudu turhauttavaan lihaksiavaiei-väittelyyn!
Muutenkin jos esim. töissä joutuu keskelle kuntosali-, dietti- yms. keskustelua niin ennemmin liukenen paikalta vähin äänin kuin jään pulssi kohoten kuuntelemaan mullistavia treenivinkkejä tai sitä valitusta kun ei laihdu vaikka kuinka nälässä itteään pitää... Omien tietojen ja mielipiteiden jakamisella tuskin muuttaisi mitään! (paitsi ehkä saisi jonkun urheiluhulluntieteiljän-leiman otsaansa :D )

Vika on henkisellä puolella kun laiheliini väittää että lihakset on liian isot. Tyyppi näkee ittensä ismpana kun on oikeasti. Tunnen näitä monta ja kyllä ne periaatteessa -ainakin osa- tajuaa että ne puhuu paskaa mutta kun ne ei jotenki voi ajatuksilleen mitään.
Mulla on itelläni toisinaan päiviä, jollon koen itteni niin huge norsuks että tekee mieli kutistaa ittensä muutamalla kilolla mutta sit yritän aatella järkevästi ja tajuta että olen jo nyt rakenteelleni hoikka ja laihduttaminen veis vaan lihakset jä jäljelle jäis törröttäviä luita. Mallinmittasta musta ei saa jollei luita katko...

Toinen mikä huvittaa ja ärsyttää on just se kun kaverit kehuskelee kuinka ne ei oo koko päivänä syöny mitään. Ristus että mulla ois huono olo jos koko päivän aikana oisin vaan juonu vishyä tms...No, illallahan ne sit syö ison kebab-aterian ja ottaa pari saunakaljaa. Jo kyllähän on "ihme" että miten voi silti olla pieni pelastusrengas vyötäröllä. Mutta en jaksa enää neuvoa kun ei ne usko edes perusvinkkejä.

Ja se kans ärsyttää kun syön usein pieniä aterioita ni kaveri tulee ja kommentoi: "häh, taasko sä syöt!" Ja samalla se ite tietysti vetää Mars-patukkaa jossa on enemmän kaloreita kun mun eväissä. Ja sit jos kieltäydyn juomasta alkoholia (en tietenkään halua pelkällä viinalla kerätä ylimääräisiä kaloreita jollen erityisesti ole juontituulella) ni alkaa ruikutus et "ei se yhtään lihota jos sä sillon tällön juot muutaman" ja sillon tällön tarkottaa väh. 2*vko.

Mä oon kai jokin valistajayyppi kun aina tekis mieli korjailla toisten täysin vääriä käsityksiä mut yritän kaverisuhteiden takia hillitä kieltäni...On vaan niin prkleen rankkaa selitellä omaa elämäntapaansa.

Veit sanat suustani

PM Lats!

Tosiaan, kyllä sitä kelpaa vähän isommatkin lihakset rangaistukseksi/maksuksi siitä hyödystä, jonka PM Lats-kultamme sanoiksi puki!

Muskelitäti

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom