Elohiiri, prkl!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wjohoo
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä ihme juttu tää nyt on!!?
Mun toisessa silmässä asuu elohiiri, eikä oo kait lähössä mihinkää. Ennen ei oo ollu mitää tämmöstä ja nyt viimiset pari vkoa silmä vauhkonnut enempi ja vähempi, päivittäin kumminki :curs:
Niin rasittavaa ja se selkeesti näkyy ku iskee...

Mistäköhän tämmönen voi johtua? :jahas:

Mikä ihme juttu tää nyt on!!?
Mun toisessa silmässä asuu elohiiri, eikä oo kait lähössä mihinkää. Ennen ei oo ollu mitää tämmöstä ja nyt viimiset pari vkoa silmä vauhkonnut enempi ja vähempi, päivittäin kumminki :curs:
Niin rasittavaa ja se selkeesti näkyy ku iskee...

Mistäköhän tämmönen voi johtua? :jahas:

Sulla on todennäköisimmin magnesiuminpuutos.

Ei välttämättä magnesiuminpuutos, vaikka sekin toki mahdollista...
Olen käsittänyt, että voisi olla ihan hyvin vaikkapa stressistäkin johtuvaa. Mulla oli viime keväänä tosi stressaava elämäntilanne ja elohiiriä oli jatkuvasti vähän joka puolella.
Joskus saattoi kestää useita päiviäkin ennen kuin hävisi. Rasittavaa se kyllä on :(

Mulla on kans tosi usein silmäkulmassa elohiiri, ja pari viikkoa sitten koko olkalihas nyki.. On kyllä onneksi menny ohi, yleensä hieromisella. Muistan lukeneeni jostain että myös venyttely auttaa, kandee yrittää!

Mulla oli pari viikkoa sitten jatkuvasti elohiiri silmässä. Johtui varmaan stressistä, sillä nyt stressin helpotuttua on myös elohiiri poissa.

Mietin kans tota magnesiumin puutosta, mutta ei se kyllä näin oo koskaan ilmenny. Aikasemmin "vaa" suonenvetoja ja levotonta unta...
Stressiä ei kyllä ilmoilla ole. VUOSIIN elän stressitöntä aikaa <3 Vaikka ens vkon muutto nyt voi hiukan kiihdyttää olotilaa :hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom